November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wellicht confronterend.

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ladies :D ook ik ben er weer.. na een kl*te begin van de dag heb ik er weer zin in haha.. vanmiddag even heerlijk mijn gal gespuugd en dat lucht op! :whistle:

:idea: Ilse, wat fijn te lezen dat je je beter voelt (naar omstandigheden) Nieuws hakte er wel even in.. maar kon vanmiddag even niet op het forum op het werk, dus ben blij nu te lezen dat het beter gaat! :thumup:

:idea: Ruby, zou niet weten waar je je bezorgdheid op baseert.. kan nergens uit opmaken dat iemand je jouw berichtje kwalijk neemt en we klagen er nog genoeg op los dacht ik zo :) ;)

:idea: Juffie.. welkom! \:D/

:idea: Carola.. succes morgen bij de gyn! Wel fijn dat je je in ieder geval wat beter voelt! Een tweeling vergt ook natuurlijk nét iets meer van je lichaam dan die van ons als "eenlingmoeders" :) Maar doe je wel rustig aan met je nesteldrang? :rolleyes:

:idea: Jen.. wat balen van je mannetje.. gelukkig heb ik weinig te klagen.. maar tis goed dat je jezelf soms even helemaal leeg laat lopen.. :cry: lucht lekker op! En dan ook nog eens verwennen bij de osteopaat.. héérlijk! :thumup:

:idea: Roelie, snap wel wat je bedoeld met sommige November mama's.. ik heet ook iedere keer iedereen welkom.. maar goed, als ze dan soms alleen nog maar langs komen om te zeggen hoe het met ze gaat dan reageer ik ook niet meer hoor.. want ze "verwachten" vaak wel dat iedereen dan meteen een meelevend berichtje antwoord, maar ze nemen zelf niet de moeite om te reageren op andermans berichten.. daarvoor is het te veel bijlezen.. Zit natuurlijk wat in met al die kleppende mama's haha.. maar goed, voor wat hoort wat, toch? Tis geen eenrichtingsverkeer.. :rolleyes: Kwam zelf ook laat pas inbreken hier, maar probeer wel op de hoogte te blijven van ieders lief en leed en kom hier zelf ook mijn verhaal doen. Vind het een leuk cluppie zo!
    =D>

En ja.. heb net gegeten.. drie keer raden: de MAC! \:D/ wihaaaa.. mijn mannetje belde op.. waar heb je zin in? Ik ehm.. hij zo.. zou je anders langs de mac willen? nou, dat laat ik me geen 2 keer vragen haha.. :D

Wat betreft Lenthe.. had een berichtje geplaatst op haar hyves en kreeg zaterdag direct het volgende berichtje van haar:
    Dankdank, het was geweldig! Alles zag er prima uit, we hebben zijn gezichtje gezien etc. Ik zal vanavond proberen wat plaatjes in m'n album te zetten. Met jou ook alles oke?

Dus dat zit (hopelijk) wel goed! (foto's staan nog niet in haar album volgens mij)

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Toevallig vandaag wel.. maar goed, heb gisteren spinazie gegeten en dat werkt bij mij ook altijd wel een dag na :oops:

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Volgens mij ben ik hier de enige die niet van de MAC of Burger King houdt. Gatver!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi dat denk ik ook jah

6. Niet meer actief

Teveel lucht, oh houd erover op....
    Niet normaal hier....Langs boven en onder!

Volgens mijn vk een normaal verschijnsel in deze periode van de zwangerschap...

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi gelukkig maar, ben ik niet de enigste hihi

8. Niet meer actief

Ik hou er ook niet van. De frietjes zijn er wel lekker, maar de broodjes vind ik zo droog. Bhegh

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik heb hier ook veel last van lucht, boven en onder komt het eruit, ik wordt er soms gewoon misselijk van.

Roelie ik vind het trouwens goed verwoordt van je en ik denk er hetzelfde over.

Nieuwe damens welkom en gefeliciteerd.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nog even en we stijgen op met al dat lucht hihi
    net zoals Red bull :)

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Maria, fijn om te horen dat alles nu zijn plekje krijgt in je klas. Ja en groep 3 is heel wat anders dan groep 5. Ik heb groep 3 altijd als leukste ervaren omdat je dan echt dingen gaat leren. Ik hoop dat je er aan het einde van het jaar net zo overdenkt

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hier ook een teveel aan lucht hoor :D
    Had toevallig vorige week ook spinazie dat hoef ik de rest van mijn zwangerschap niet meer ;)

Carola heeft Jeroen nu ook schade aan de auto of valt het mee?
    Zwartboek niet gezien dus kan je niet helpen...

Lenthe komt wel weer langswaaien, volgens mij gaat alles daar wel goed!

Heb net de partytent ff afgehaald begint me hier toch te waaien!

Grmbl nog geen Lars....waar blijven ze nou?
    Straks issie van gedachten veranderd en wil hij toch blijven slapen :(

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Voor maria en Muriel, ik wil wel komen soppen:) :) :) maar ik heb een duur uurtarief hoor!:););)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    soppen ohwja dat heb ik ook nog voorbij zien vliegen, als ik mobiel was geweest met mn ruggetje doe ik het graag hoor.
    Ben nog steeds afhankelijk van schoonmoeder helaas, morgen is ze er trouwens weer, maar of zou graag alles even flink willen beetpakken

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    No prob!

16. Niet meer actief

Hij zei dat er alleen een klein krasje op de bumper zat, maar het was een soepel boompje, want hij lag omgevouwen onder de auto, en toen hij de auto achteruit reed, kwam het boompje ook weer recht staan. Nou ja recht, hij stond wel een beetje scheef.

Maar ik meot even bedenken hoe ik wraak kan nemen, zodat hij me nooit meer zo laat schrikken terwijl er eigenlijk weinig aan de hand is.

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Over zwartboek gesproken, ik vond het een hele mooie film, heb alleen heel veel nachtmerries erover gehad maar dat ligt aan mijzelf. Ik maak altijd van spannende films mijn eigen verhaal en wereld en daarom kijk ik ook bijna nooit thrillers of horror films. Ditzelfde had ik ook bij passion of the Christ. Dus aan mijn mening moet je je niet te veel hechten. En door de spanning kreeg ik een hele harde buik

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik ben heel goed in het bedenken van wraakacties...
    Ik kom er straks op terug...
    Ik ga nu even kijken of het huis van mn ouders er nog staat...
    Ze zijn op vakantie en ik moet effe checken.

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Maria misschien is het een idee of een huishoudster te nemen die elke week of een keer per twee weken komt en die in jouw buurt woont. Dat is lekker makkelijk. Ik weet hoe het met je huisje gaat als je 5 dagen per week werkt

20. Niet meer actief

Ik hoor het graag!!

Deel Deze Pagina