Er zitten hier wel hele rare beestjes. Denk ik er een dood geslagen te hebben, vliegt ie evenlater weer weg. :
Ik ga trouwens uitloggen en de pc uitzetten! Ga even lekker douchen en dan straks in bed lekker House kijken....morgen moet ik vroeg op! Ik wens iedereen (inclusief mezelf! ) een goede nachtrust en tot morgen! xxx Roelie
Roelie fijn dat je kind weer terug is en ik wens jou/jullie ook een hele fijne avond toe. Alsvast weldrusten Knuf
Meiden ik heb nieuws uit Utrecht, het DNA van Milan is binnen en hij heeft dus zoals ze dachten twee fouten. We hebben dus allebei ons foute gen over gegeven. Wij zijn aan de ene kant blij met de uitslag want dit maakt het voor de toekomst makkelijker en aan de andere kant is het ook moeilijk. Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Roep je tarief en we hebben een date, haha! Gelukkig heb ik overigens wel 1x pw een schoonmaakdame al, dus eigenlijk mag ik niet klagen...
@Roelie; oh wat fijn dat je kereltje weer thuis is! Geniet maar lekker van hem en alvast welterusten!
Jen, succes vanavond met je ´GESPREK´! @Roelie: het is megadruk op veel wegen door het plotselinge slechte weer, dus daar kan de vertraging ook nog wel eens aan liggen, denk ik! Wim zit ook nog steeds in Brussel, terwijl hij daar een uur geleden vertrok...
Ah, Roelie, zie net dat je al herenigd bent! @Linda: jeetje, wat heeft die uitslag ontzettend lang geduurd zeg! Kunnen ze daarmee dan ook uitspraken doen over ´de toekomst´?
Jullie hebben gezellig je best gedaan met beppen, hihi. O, het gaat hier niet goed hoor meiden, bijna allemaal zitten we aan de junkfood. Hier shoarma met homemade knoflooksaus, stinken! Maar heb toch iets te veel gegeten, heb toch last van mijn banden, alsof ze knappen. Dees, die lucht in je darmen moet toch ergens heeb, nu ze minder ruimte krijgen door de kleine uk. Dus ja het is toch die kleine die het veroorzaakt, haha. Goed excuus. (rotwoord)