November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hahahah verdikkie zit hier te stunten met die banner :(
    Doet ie het nu wel dan?

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    poging 2 :)
    Als het nu nog niet lukt probeer ik het vanavond wel weer :)

....volgens mij doet ie het nu! ;)

3. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @roelie gefeliciteerd met je zwangerschap.
    geniet ervan en welkom hier!

Net het ziekenhuis gebeld en mag al 5 april een echo komen laten maken....Spannend

4. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Roelie: Ja! Gelukt! ;)

@Buddy: leuk hoor, zo'n eerste echo-afspraak. Dan zul je het hartje ook al moeten kunnen horen/zien!

5. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ja maar jij krijgt hem eerder :( hihihihi :) laat het me weten hoe het is gegaan

6. Samantha24

Samantha24 Actief lid

Mar 2, 2007
    145
    0
    0
    Roellie: gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Ik heb vandaag de flessen van mvm ontvangen alleen mag pas vanaf vrijdag beginnen met vullen. omdat ik morgen de laatste dag van mijn anti-biotica kuur heb. Had gebeld naar mvm en moest 1 dag extra wachten en daarna gewoon lekker meedoen

gelukkig maar!

nou dames tot de volgende keer. ga zo proefrijden in onze waarschijnlijke nieuwe auto :)

fijne dag iedereen!

7. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Samantha: plassen maar dus straks ;)
    Enneh... wat voor auto gaat het worden?

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi damens,

Voor de nieuwe onder ons gefeliciteerd met je zwnagerschap.

Voor de andere, spannend he de termijn echo. Het is zo mooi om dat wondertje in je buik te zien. Ik hoop dat jullie dat ook mogen zien en dat alles goed zit.

Liefs Linda

9. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: tuuuuurlijk laat ik weten hoe het ging! Als jij het ook maar doet, haha! Pffff dagen gaan echt langzaam voorbij als je er op zit te wachten...

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

HOI ALLEMAAL, IK WIL HEEL GRAAG WETEN HOE IK DE "Pendel Caruli" KAN AANVRAGEN. WAAR MOET IK DAN ZIJN.
    KAN IEMAND MIJ HELPEN!

ALVAST BEDANKT

LIEFS LINDA

11. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Je kunt een pb-tje naar Caruli (ook een forumster) sturen met je volledige naam en je geboortedatum. En dan pendelt zij voor je. Soms heeft ze het druk, dan kan het even duren.

12. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Roelie, Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom.

@Stasia, Het is inderdaad echt moelijk om ze te laten liggen. Ik heb er vandaag toch weer 1 gerookt had een sigaret gekregen van een collega.

Hier gaat alles wel goed heb alleen een erg opgeblazen gevoel. Denk dat ik zaterdag maar ff ga shoppen voor positiekleding hoewel dit voor mij heel moeilijk wordt heb namelijk nu maat 54.
    Weet iemand waar je grote maten positiemode kan kopen. Alvast bedankt.

Nou het konijn is nog niet bevallen ze weet nog niet echt waar ze haar nest moet plaatsen is continu het stro aan het verplaatsen.

13. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Heee ladies! Kan me voorstellen, dat het moeilijk is hoor, stoppen met roken... Ik ben gestopt tijdens mijn vorige zwangerschap, na een week of 7 (ik wist het niet eerder), heel lastig. Het is toch een zware verslaving he... :(

Balen: ben vorige week door mn rug gegaan... Ik tilde Sofie in haar Maxicosi van de achterbank en KRAK :pale: . Moet nu een tijdje platliggen (ook om extra goed te herstellen omdat ik zwanger ben en straks waarschijnlijk tóch wel weer een pijnlijke rug zal krijgen). Ik verveel me helemaal dood. Ik mis mijn meisje heel erg, want omdat ik haar niet kan tillen is zij nu bij mijn moeder. Ik realiseer me opeens dat het echt 6,5 maanden geleden is dat ik me alleen thuis heb moeten vermaken. Gaat me dus niet zo best af.

Ik heb last van bloedingen, heel naar :cry: . Had ik de vorige keer ook, en ik had me toen al voorgenomen om me er tijdens een eventuele volgende zwangerschap niet druk om te maken, maar dat lukt natuurlijk niet. Vind het doodeng en elk steekje of pijntje wordt enorm uitvergroot.

De huisarts had vanochtend trouwens even snel mijn uitgerekende datum berekend: 1 november. Maar ik was zo raar ongesteld dat mijn laatste menstruatie-datum niet zo heel veel zegt denk ik. Volgende week vrijdag de eerste echo!

Ons huis staat te koop, vanaf vandaag. We hebben al een nieuw, heel mooi en groot huis, maar ik vind het toch een beetje naar: we wonen nu in zo'n sfeervol oud huisje, met glas-in-lood etc. En hier is alles 'begonnen': onze relatie, vanuit hier zijn we getrouwd en is ons dochertje geboren etc. etc. Maar het wordt nu echt te klein....

De overbuurvrouw is trouwens gisteren bevallen. Hoewel ik haar en haar vriend niet echt benijd om die eerste week ( ;) ) ging het weer helemaal kriebelen (en dat terwijl mijn eigen meisje nog maar zo jong is haha). Straks hebben wij ook weer zo'n mini-mensje, dat we weer, net als Sofie, gaan vertroetelen en verzorgen totdat het zich opeens tóch thuisvoelt in de wereld. Dat was zo mooi: bij Sofie had ik zó sterk het idee dat ze hier helemaal niet wilde zijn: ademen, drinken, slapen, liggen, kleertjes aanhebben...., alles was moeilijk. Het moet allemaal niet meevallen om zomaar uit zo'n lekker warme, vertrouwde (baar)moeder weg te moeten. Maar op een gegeven moment begon ze te wennen en werd ze steeds gelukkiger en raakte ze steeds meer op haar gemak. Dat vond ik echt geweldig om te zien :D . Ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat, met twee baby's in huis... Ben er best een beetje zenuwachtig voor. Ik hoop zo dat alles goed is :) :)

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Maar ik moet me niet te druk maken natuurlijk, want dat heeft helemaal geen zin.

Wel grappig trouwens: ik bedenk me net dat ik nu twee keer tegelijk zwanger ben met de overbuurvrouw. Toen Sofie werd geboren was zij 14 weken zwanger en nu is haar kindje geboren en ben ik al weer 7 weken zwanger.

15. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Lenthe, je bent natuurlijk erg snel zwanger geraakt van de 2e. Jouw lichaam heeft zich nog niet volledig kunnen herstellen van de 1e zwangerschap.

Ik heb zondag van een vriendin een mutsje en sokjes gekregen. So Sweet.

16. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    :idea: Rachel: hier nog een lotgenootje, heb maat 52. En heb zelfs al een positiebroek in huis, gekocht bij c&a kostte 24,95. Bij Noppies hebben ze ook een collectie grote maten positiemode, maar ik vind alleen dat de broeken erg lang uitvallen en behoorlijk prijzig zijn (euro 82,50)
    Zou het leuk vinden dat als jij een winkel gevonden hebt, dat je mij ook ff op de hoogte stelt :D

Trouwens op internet (googlen) kom je ook wel een aantal zaken tegen, maar vaak kan je niet online kopen.

Liefs,
    Natasja

17. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Hi Roelie van harte gefelciteerd met je zwangerschap. Ookal niet gepland wel welkom berijp ik. Ik hoop dat je er snel van kan genieten maar dat lukt vast wel. Helemaal wanneer je je echo krijgt en het hartje zit kloppen.
    Liefs,
    Gaby

18. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    Wowi wat gaat dit snel zeg, weet niet eens meer wat ik gelezen heb.

:idea: mbt cola light lees nu verschillende vermeldingen. ik ga het gewoon redelijk in de perken houden. ik kan echt nie zonder mijn light cola.
    zal slechter voor kindje zijn met het afkicken van mij hihi.

:idea: mbt tot roken , gelukkig ben ik al een heel ruim jaar geleden gestopt en rookte gelegenheden soms. nu dus geen gelegenheid meer uiteraard. maar voor de gene die moeten stoppen minderen veel succes.

:idea: mbt maatje meer. ik ben ook niet een van de slankste. Hoop strakkies wel leuke positie mode te kunnen vinden in een maatje 46/48
    ben benieuwd hoe mijn buik gaat worden omdat deze al niet plat is nu.
    heb wel een eerste foto gemaakt voor mijzelf om te kunnen gaan vergelijken over paar weekjes of zo....

Ik heb mij denk ik een dag of 4 geleden al aangemeld voor MVM, maar nog geen telefoontje gehad. hoe lang duurde dat bij jullie?

LIEK.

19. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Hoi dames,

FF een vraagje ik krijg 2 april een termijnecho bij een verloskundige in het ziekenhuis en ben dan 7 weken en 5 dagen. Is dat een inwendige of niet? Waarschijnlijk gaat mijn beste vriendin ook mee maar als tie inwendig is liever niet snappie?

Liefs Stasia

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Alleerst bedankt voor de felicitaties erg leuk want zoveel heb ik er nog niet gehad, bijna niemand weet nog dat ik zwanger ben!
    Vrijdag word mijn jongste 5 en dan gaan we het mijn ouders vertellen, dat mogen de kinderen doen :) Volgens mij schrikken mijn ouders zich echt helemaal te pletter die verwachten dit niet...niemand trouwens in de familie aangezien ik mijn hele baby uitzet aan mijn zus gegeven heb een paar jaar terug....en zij is nu overigens zwanger van nummertje 2 (25 weken) ;)

Zaterdag nog meer verjaardagvisite en dan vertellen we het onze beste vrienden....we hebben ook niet zo veel keus, een paar weken geleden vertelden we hun trots dat we in december gingen trouwen...euh daar komen nu vast opmerkingen over (dat had al niemand verwacht na 12 jaar hokken) en we hebben besloten om de bruiloft een poos uit te stellen....tjsa wat moet je dan als je beide slecht kan liegen ;)

Heb trouwens vanmiddag nog een clear blue test gedaan....kon het nog steeds niet geloven en tjsaaaa misschien deugen die huistest van de da wel niet? Ahum een dik blauw kruis dus nu 2 positieve testen....het is dus echt zo :confused:

:idea: over die postiekleding in grote maten, al eens gekeken op marktplaats? Ik ga daar zelf ook even neuzen voor mijn maatje 44, er zit soms nog hele mooie zo goed als nieuwe kleding tussen en aangezien ik alles moet kopen komt denk ik het grootste deel van mijn baby uitzet van marktplaats ;)

:idea: ja en roken.....ik rook(te) dus ook, sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik een aantal dagen niet gerookt en een aantal dagen maximaal 3 maar het is zooooo moeilijk......ik doe echt mijn uiterste best om te stoppen....misschien als straks de beroemde misselijkheid komt dat het makkelijker word maar tot nu toe heb ik nergens last van....(behalve zere (.)(.) en moe moe moe :)

:idea: er zijn hier een paar moeders voor wie het ook het derde kindje is, ben wel benieuwd hoe jullie het allemaal doen.....Mijn a.s. man is chauffeur en dus doordeweeks van huis, dus ik doe het min of meer in mijn eentje. Nu zijn mijn kinderen gelukkig al redelijk groot, maar het valt me best wel zwaar, zorgen voor de kinderen, huishouden en we hebben nogal wat beesten.....ik probeer veel te rusten maar het valt niet mee......is er iets te doen aan die vermoeidheid?

Groetjes van Roelie

Share This Page