Het huis stond er nog. Gelijk even de post opengemaakt 1 geboortekaartje van kennissen (luuk 10 aug +-2400gram) 1 keer waterstand invullen Daarna bedacht ik me dat mijn vader ook nog op een huis zou passen en dat hij me had gevraagd of ik wilde gaan kijken als hij op vakantie was, dus ff langs dat huis gegaan. Is van een kerel die een vieze flat woont. Zijn flat is niet vies maar het gebouw. Voelde me daar niet op mn gemak maar goed. Brievenbus is leeg en planten leven ook weer.
vraagje hebben jullie ook op deze site dat jullie lees en aanhalingstekens op een andere plaats staan. ( deze staat bij mij nu op 8 ipv 9 etc.
ff checken, () Dank je wel carola. waarschijnlijk heeft 1 van de jongens aan het toetsenbord gezeten.
Het hoeft niet perse een van de jongens geweest te zijn. Ik tik zelf met 10 vingers, en mij gebeurt het ook wel eens dat is ze samen vast heb.
Ik weet meer wie het vroeg, maar PGD staat voor Pre-implantatie genetische diagnostiek. Er wordt dan IVF gedaan en als het embryotje uit 8 cellen bestaat, wordt er 1 cel weggenomen en dan wordt er naar het DNA gekeken op afwijkingen.
eh mij eigenlijk nooit. En Zefanja heeft veel op schoot gezeten vandaag. (achter de computer) dus het zo kunnen
Truste meis. @ Maria, heb je toevallig voor mij al een wraak bedacht? Ik verwacht Jeroen over ongeveer een half uurtje thuis
meiden ik ga er weer vandoor, ik ga lekker met mijn mannetje een filmpje kijken slaap lekker voor iedereen en ik spreek jullie morgen
ohww zwijmel de zwijmel Ik heb de prenatal doos uitgepakt, hij is leuk! Ff een kleine luier laten zien aan Piet hihi die kop van hem whahah geweldig!
Ik ga even de vaat doen, en ik heb nogsteeds als doelstelling om rond 22.00 uur op bed te liggen. Dus wil iemand me rond die tijd naar bed sturen?