Linda, nog een medestander......ik houd helemaal niet van de MAC! Alleen de McFlurry vind ik wel lekker. Ben wel gek op goed gebakken patatjes, dus ik heb de juiste man getrouwd hihihi Hier is ook ENORME behoefte aan iemand die het leuk vindt om te poetsen! Vandaag toevallig contact gelegd met een vrouw hier uit de buurt, wellicht om straks 2 dagen te poetsen / oppassen. Lucht ontsnapt hier ook regelmatig op manieren die niet helemaal sociaal gewenst zijn. Snurken jullie trouwens ook zo erg? Ik word er soms zelf wakker van! En als ik gewoon wakker ben, maar lekker ontspannen zit / lig dan heb ik soms een knorretje bij het ademen....Jean-Paul ligt echt in een deuk dan.
Een klein knorretje heb ik wel ja, maar snurken..nee dat laat ik aan Willem over, die zaagt het hele huis omver zo'n beetje
Wat heel gemeen is... is zeggen dat je met spoed naar het ziekenhuis moet ofzo, maar met dat soort dingen kun je maar beter niet spotten. Minder gemeen. Je hebt een telefoontje gehad van de belastingdienst, er is iets met de hypotheek van het huis.
Of de buren van het nieuwe huis hebben gebeld en er is wateroverlast... Of je hebt iets kapot laten vallen wat hem erg dierbaar is...
Dat eerste lijkt me idd geen goed idee. En dat tweede, dat heeft hij zelf geregeld en ik begrijp er de ballen niet van, dus ik zal wel snel door de mand vallen. Misschien nog andere suggesties
Gilmore Girls is echt leuk. Het hele dorp wil naar de uitreiking van Rory's diploma uitreiking. Ze begrijpen niet dat dat niet kan
Oh geweldig....de DVR staat hier op te nemen, dus ik kan me nog verheugen op een leuke en reclameloze aflevering! Ik vind de afleveringen sowieso leuker dan een tijdje terug. Op een gegeven moment had ik het idee dat de koek wel op was, maar gelukkig is er nog een stukje
zooo ff een uurtje naar het voetballen en 10 pagina's erbij. mijn eerste kraampakket is binnen,als er nog 1 komt sammie krijg je een pb. mensen die soms posten tjaaa..... lucht in mijn darmen? manlief merkt het niet zo erg in die twee dagen maar vind me steeds meer op een vent lijken. de kids daarintegen vinden het wel grappig. ff verder bijlezen zo terug.
Snurken, dat kan ik als de beste. En vooral nu ik niet op mijn buik kan slapen. Maar ik heb het van kinds afaan al gedaan. Dus het is niet erger vanwege mijn zwangerschap Ik ga nu even douchen en dan zul je zien dat ik het voor elkaar ga krijgen om rond 22.00 uur op bed te liggen \/
Esther, dit is de eenmaallaatste (hoe schrijf je dato) van gilmore girls. Volgende week de laatste voor altijd...dan is het over.... en uit... Einde Rory, einde Loralei, einde snelle gesprekken. Einde Luke, einde ruitjesbloes, einde petje. Overigens vind ik April niet leuk. Ze praat zo gemaakt snel, maar dat snelle praten hoort bij Rory en Loralei.
Meen je dat nou? Is dit het laatste seizoen van GG? Waarom dat? Wat flauw..nouhouhou. Ik kijk het niet trouw, maar vind t wel een erg leuke serie. Hmm dan moet ik volgende week toch de finale maar even kijken. Oh en for the record..dan was dit dus 'de op een na laatste'
Inderdaad op een na laatste. Had ik moeten weten. Anway, ik ben eh... ik weet al wat er gaat gebeuren. Heb een ep recap gelezen.
Jaja juf, dat had je moeten weten! hahah Vaak zeggen mensen 'de een na laatste' maar dat kan dus niet, want iets kan nooit later dan de laatste zijn natuuriljk. Snap je m nog?
wat een saai kraampakket zeg bij de cz. zit niks leuks in,er hoort een poppetje bij maar die is op staat op een kaartje.
ohw dat is jammer zeg Ruby Is toch stom dat ze er dan niks anders bij doen, heb je wat aan. aan zo'n kaartje
ruby, die van cz vond ik ook tegenvallen. Ik had ook dat kaartje erbj, je krijgt deze later nog. Voorheen zat het in een leuke box en kreeg je het kraamboek er ook nog bij. Je betaald meer maar krijgt minder.