Zo hier lekker gebabbeld met hubbie, even wat gelaten voor het emo effect... Heeft goed geholpen; m'n huiskamer is helemaal opgeruimd en schoongemaakt en heb een lekkere dikke knuf gekregen... Hij heeft beloofd dat ie wat meer gaat helpen en mij wat meer aandacht gaat geven! Ben benieuwd.......
Truste Muriel! @ruby; geen idee of het door de hormonen ofzo kan komen....rare kwaaltjes waar ik gelukkig geen last van heb... Maar voor jou wel heel vervelend natuurlijk ! Hoe voel je je nu verder?
huilen op commando noemt rob dat.... maar toch heeft hij niet door wanneer het gemeende tranen zijn en wanneer ze uit wraak zijn
ale: ale: ale: ale: bleghhh net weer de wc mogen bewonderen. hoe kan dat nou ben al zo ver,dacht alleen de eerste drie maanden.
Whaahahahahahah , Ik had Jeroen wel goed te pakken. Ik kom onder de douche vandaag, zit uit onderuit gezakt met een biertje in de bank. Ik ga tegenover hem zitten en zeg met een strak gezicht. Onze toekomstige buren hebben gebeld, dat het nieuwe huis helemaal ondergelopen is. Wil hij gelijk zijn sleutels pakken om naar het huis toe te gaan. Zeg ik tegen hem, je weet dat je niet mag rijden als je gedronken hebt. Kijkt hij me boos aan, en ik moest me maar gaan aankleden en hem er naar toe rijden. Ik bleef hem strak aan kijken en zei dat hij wist dat ik liever geen auto meer reed, nu ik zwanger ben. Hij begon al behoorlijk in paniek te raken. Dus heb ik tegen hem gezegd dat het een geintje was, en ook waarom. Hij kon er eest niet om lachen, maar nu begint hij de lol er ook van in te zien. En hij begrijp dat hij me niet meer zo moet laten schrikken. Ik heb trouwens wel hulp gehad hoor. Hummeltje en Frummeltje waren lekker aan het schoppen, waardoor ik niet in de lach kon schieten. Echt gewelig gewoon
Ja, da's man eigen... Ach we zullen wel zien, en anders laat ik gewoon nog een keer mijn zielige gezichtje zien... Ow, gemeen hè?!
Meiden ik ga afsluiten en bij hubbie op de bank hangen. Iedereen alvast welterusten! En ik hoop dat degene die zich niet goed voelen (Ruby) dat de lucht weer snel opklaart voor jullie!
heey muriel heel veel succes morgen,tjeetje wel veel dingen allemaal op 1 dag. maar gelukkig alleen maar leuke dingen