Gefeliciteerd nieuwe november-mama's! Het is hier bijna niet bij te houden, ga snel even alles nalezen! Hier is MvM ook nog niet geweest, zelfs nog niets gehoord. Vorige week woensdag per mail laten weten dat ik me aan wilde melden. Het vertellen aan de ouders was erg leuk, allemaal positieve reactie's! Ik geloof niet dat ze het aan hebben zien komen
ws zal dat een inwendige zijn hoor. uitwendig kan je nog nie veel zien. je kan vragen of je vriendin zijkant gewoon gaat staan als je lang shirt aan hebt dan kijkt ze ook nie in je kijkdoos toch en kan je samen kijken. liek. Sammie2 , maf he dat dit zo lang duurd voordat MVM zich meld en ze vragen zo veel mogelijk het te melden voor de 7 de week. LIEK
@Natasja1402, Heeft C&A tegenwoordig ook positiemode in grote maten dan? en weet jij tot hoever (welke maat)? Ik heb 1 site gevonden op internet en die maakt alles perfect op maat. Maar ik heb er per direct 1 nodig en hun levertijd is 3 weken. Al mijn broeken zitten al te strak. @Lieke, Bij Miss Etam verkopen ze positie mode tot 48 dacht ik. @Roelie, ik heb al gekeken op marktplaats maar daar stonden maar 2 broeken op! @Sammie2, Ik heb het ook vorige week woensdag via mail aan MvM laten weten en ook ik heb nog niks gehoord.
Ouderavond zit er weer op. Gelukkig. Ik merk trouwens dat mijn reukvermogen ontzettend is versterkt. Normaal ruik de zeep van onze schoonmaker niet zo, en nu vind k hem zo sterk. Vreselijk. En net ook een ouder, die stonk zo hard. Of misschien ook niet maar ik vond dat ze stonk. Vreselijk ook!
Lieke: ooh meid jij kan straks super gave positiemode kopen bij Miss Etam, daar gaat het tot maat 48. Ben er afgelopen week geweest en er zitten superrrr leuke dingetjes bij Rachel: normaal gesproken gaat de positiekleding bij c&a tot maat 48...maar ik zag een positiebroek (stretch) hangen (48/50), en het leek mij gek dat die mij niet zou passen, ondanks dat ik maat 52 heb. Aangepast en het zit als gegoten...dus ik draag nu al een positiebroek, want ik kan mijn gewone broeken ook al bijna niet meer aan Dus ik zou gewoon gaan, en kijken naar dingetjes van stretch...grote kans dat ie toch past! Als je iets leuks hebt gevonden, laat je het dan nog ff weten? Liefs, Natasja
hebben jullie in Nederland een JBC winkel zoals hier in belgie? daar hebben ze namelijk ook leuke zwangerschapskledij! groetjes julie
Goedemorgen dames, Wow jullie hebben het met 6,5 week al over positie kleding kopen. Ik had gelezen dat je meestal rond 13 weken een buikje gaat krijgen. Met 6,5 week zit ik op een tropisch eiland en hoop ik een sexy mama te zijn met leuke jurkje en rokjes nog geen positiekleding hoor. Ik merk wel dat mijn darmen erg aan het werken zijn. Zo erg gisteren dat ik dacht dat het mis ging (ja sinds de mk ben ik erg bang) maar na 3 maal de diaree (sorry op de vroege ochtend) en veel herrie kan ik er vanuit gaan dat mijn darmen gewoon vanslag zijn. Ik las dat sommige dames ook heel moe zijn. Dat heb ik met vlagen van superenergie tot doodop en weer terug. Heel vermoeiend! Daarnaast nog steeds heel misselijk en het pijnlijkste of vervelenste zijn toch wel mijn tepels. Heeft daar nou niemand last van, het lijken wel wapens die op scherp staan pijn dat ze toen en puntig dat ze zijn. Lekker he even over je pijntjes klagen bij mensen die het begrijpen. Want even voor de duidelijkheid ik heb alles over voor een mooi gezond beebje in 8 maandjes. Fijn dag allemaal. Ik ga een hele drukke werkdag tegemoed op mijn werk... bah! Liefs, Gaby
Hi Stasia, ja die zal inwendig worden. Ik zou niet zo snel een vriendin meenemen. Tja ik las over dat lange shirt maar je ligt door daar met je benen wijd. Misschien kan ze een andere keer mee> Tevens is het wel een belangrijke echo omdat ze kunnen kijken of de beeb levensvaatbaar is dus iemand meenemen is natuurlijk wel fijn. Succes met je besluit Liefs, Gaby
goede morgen dames hier is het nog steeds rustig. ben met vlagen een beetje misselijk maar het valt nog mee.
Hallo dames... al positiekleding aan het kopen dus? Ik ga binnenkort toch ook op pad want mn broeken knellen al wat. niet echt ideaal Wat voor een auto we kopen? Een opel vectra uit 1998, we kopen m over van de buren. Dat is wel grappig Begin nu dus echt gevoelige tepels te krijgen, had hiervoor dus nog zo goed als geen pijnlijke gevoelens aan mn borsten. Ja af en toe een steekje Mijn onderbuik is al best wel hard moet ik zeggen en heerlijk aan het werk (krampjes) Vandaag mijn laatste dag anti-biotica kuur, en dan overmorgen mag ik eindelijk gaan plassen voor mvm Ik weet dus nog niet wanneer ik een echo krijg, ik moet 13 april eerst naar de vk, en daarna mocht ik een afspraak gaan maken voor een echo
Rachel85 en natasja, Dan zal ik tegen die tijd eens gaan rondneuzen bij de miss etam. Ben erg benieuwd. Voorlopig zitten mijn broeken goed hoor zijn al wat ruimer omdat ik net wat was afgevallen dus daar kan wel wat bij van voren. Dus voor mij nog een ver van mijn bed show. haha. Wow gabybaby, Waar ga je lekker tropisch zijn? Ik verlang zo naar de zomer ben hevig jaloers. succes met je puntige wapens. Samantha24 eindelijk lekker plassen in de MVM containers succes. TAV mijn verschijnselen, eigenlijk weinig. Gisteren wel weer wat ongikrampen en ik had gisteren af en toe wat steken in mijn borsten maar niet echt benoemenswaardig. Hoop dat ik toch misschien snel wat verschijnselen krijg Misschien ga ik het dan meer geloven haha nu nog zo onzeker. Wilde gisteren bijna toch weer een test gaan kopen of het allemaal nog wel een beetje HCG opleverd. LIEK.
Hahahahaha, al aan het zoeken voor positiekleding? Dat is wel snel zeg! Ik vond alleen mn panty irritant knellen in mn buik, maar dat is meer omdat mn buik gevoelig is en niet zozeer omdat ie dikker is. Het zijn vnl. mn darmen die nu aan het protesteren zijn, heb ik het idee. @Amaranta: irritant he, dat je sommige dingen nu heel sterk ruikt. Ik heb dat inderdaad met sommige zeepgeuren bij mensen en met hoe ze uit hun mond ruiken. Bah! @Samantha: handig, de auto overnemen van je buren. Ken je z'n historie ook meteen! @Gaby: owwww.... lekker op vakantie! Waar ga je naartoe? Wij hadden al geboekt voor half mei. Dan zijn we precies 12 weken, dus da's op zich best strak getimed, achteraf gezien. Maarja, wisten we vantevoren niet natuurlijk. Hoop maar dat je niet al te ver moet vliegen, als je zo misselijk bent? Kan in het vliegtuig behoorlijk opspelen, heb ik begrepen. M.b.t. inwendige en uitwendige echo's: ik heb vorige keer met 5 weken zowel een uit- als een inwendige echo gehad en toen met 7 weken ook uitwendige. Dus het verschilt ook per echoscopist, denk ik. Het was allemaal prima te zien toen!
gaby ik ben ook jaloers op jou hoor! mag ik niet in je koffertje mee? ik heb met 7 weken toen eerst een uitwendige echo gehad, maar was niks te zien, en toen inwendig wel. maar dat verschilt ook bij iedereen
even terug komen over de zwangerschapskleding. ik heb normaal ook best een grote maat(48)maar was laatst bij de miss etam en heb daar voor de gein een positiebroek aangetrokken van maat 44 en die zat toch goed dus die maten daar klopt vaak niet veel van. had er laatst met een vriendin van mijn over en die zei dat ook al. weet iemand verder of je inwendig of uitwendig een echo krijgt bij de 10 weken? en wie doet er een tripel test?
ik ga van het weekend even kijken voor broeken. ik was al wat aangekomen maar niet van de zwangerschap. vind het nu zonde om nieuwe broeken te kopen die ik misschien maar een maand kan dragen. vandaar dat ik al voor positie kleding ga kijken. en mijn broeken die ik nu heb zitten me gewoon niet zo lekker vandaar,
Beeeh, ik lig nog steeds plat, verveel me dood ! @ Amaranta, volgens de huisarts was ik weer helemaal goed hersteld van de vorige zwangerschap hoor. Had het ook maar even gevraagd want ik begon me al heel erg zorgen te maken over de komende 7,5 maanden als ik nu al in de kreukels lig, haha. Maar het is gewoon echt een verkeerde beweging geweest. Mijn vader kwam net Sofie ophalen. Heel grappig, hij probeerde haar in de Maxicosi op de achterbank vast te maken, maar dat lukte niet. Dus ik erbij, op blote voeten, in ochtendjas en met een zere rug... Twee taxibusjes die stonden te wachten om er langs te kunnen, pfff . Ben maar gauw weer maar binnen gewaggeld. Ik heb nog allemaal positiekleding van de vorige keer. Heel jammer, vond het de vorige keer zó leuk om daarvoor te shoppen! Ik denk echt dat ik niets meer nodig heb (want vorig jaar ben ik me natuurlijk een beetje te buiten gegaan). Alleen nog een mooi badpak (als dat bestaat...) wil ik graag hebben, want in augustus gaan we lekker naar het Gardameer 8) (in een stacaravan met airco, goddank - vorig jaar hittegolf hier was loeizwaar met zo'n dikke toeter). Waar ga je heen Gaby? Heerlijk, zo snel op vakantie! Volgende week vrijdag echo en mn afstudeerfeest, joepie!
@Lenthe, he bah wat saai, de hele dag platliggen. Doet het wel wat minder pijn? Ik zou er best een dagje voor tekenen. Ben zelf zo moe, dat ik rond het middaguur, na de lunch mn ogen haast niet meer kan openhouden. Eigenlijk zou ik op mn werk een kamertje moeten hebben, waar ik even een middagdutje kan doen!
Lenthe Sterkte met je rug hoor... Er zijn hier redelijk wat grote maten meiden zwanger , fijn om te horen dat ik niet de enigste ben hoor.... Ben benieuwd naar de zwangerschapsbroeken. Ik heb mij niet kunnen inhouden en ben net toch naar de drogist gefiest om een test te kopen, gelukkig is deze nog goed positief.... geen garantie voor een goede groei van het vruchtje maar het was niet een vage test of zo.... voel mij weer wat beter erbij... foto staat in album... LIEK