Dank je wel Tari en Ruby Bij Milan* heb ik achteraf zaterdag avond en zondag middag lichte weeen gehad. Ik had alleen een zwaar gevoel in mijn bekken, en wist niet hoe ik moest zitten. En verloor wat slijm.Ik heb toen nooit gedacht aan weeeen omdat ik ook nog maar 26 weken was. Toen is 's ochtends het ziekenhuis erover belde mocht ik langs komen en toen werden de weeen erger en bleek dat ik al 3 a 4 cm ontsluiting had. Toen ik naar 2 weken ziekenhuis naar huis werd gestuurd om na te denken wat ik wilde ben ik om 2.40 uur gaan vloeien en verloor min slijmprop daarna na het ziekenhuis gegaan en daar begonnen de echte weeen. Maar ik hoop echt dat het door de weeks en overdags gaat plaats vinden heb ik op de een of ander manier een fijner gevoel bij. Snappen julie wat ik bedoel?
Het werken is het probleem ook helemaal niet, want dat had ik voor me zelf toch al besloten. Maar dat de kleintjes eerder komen dan 38 weken, of dat ik mogelijk ingeleid zou worden, maakt me angstig
Kan ik me wel voorstellen hoor carola maar als die kleintjes te weinig ruimte in je buik hebben is het ook niet goed voor jou en die kleintjes. Verder heb ik vandaag een goede dag gehad. Lekker geslapen. Had daarstraks eters en heb leker lasagne gemaakt. En natuurlijk ijs toe. Zit nu lekker op de bank bij te komen van mijn maaltijd.
Ohwnee moet er niet aan denken dat ik mn katten erbij heb, heb al gezegt dat ze opgesloten moeten worden in de gang, daarna zijnze denk ik wel welkom hihi
Oh nee hoor, bij ons komt die hond er ook niet bij... Maar ik denk dat ze gewoon bedoelt dat ze twijfelt of ze hem wel thuis moet houden, niet zozeer in de slaapkamer...
onze hond was bij Zefanja met Angelus mee naar opa en oma, Was wel blij om, anders had adriaan nog met de hond moeten lopen na een gesloopte nacht.
ik ben ook ingeleid de vorige keer en deze keer weer. geeft me eigenlijk meer rust dat ik weet wanneer het begint. en de hond hoef ik er niet bij,hij denkt zelf dat ie een baby is dus dan ligt ie volgens mij bij de eerste wee boven op me.
Daar heb je gelijk in, maar ik ben zo bang dat het dan allemaal heel snel zal gaan enzo. En ze zijn dan nog zo klein.
Carola ik snap wel wat je bedoeld, maar je moet ook zo denken dat het ziekenhuis denkt aan jouw gezond en die van je kleintjes. En ze besluiten een inleiding niet zo maar hoor. Hoop dat het beurse gevoel snel over gaat. En dat je gewoon mag blijven dragen tot 38 weken. Maar hoe niet fijn het ook is denk altijd aan de gezondheid van je kindjes. Krijg je trouwens een keizersnede? Of ga je gewoon natuurlijk bevallen met inleiding?
Ik ga nu even lekker in bad, kijken of de misselijkheid en de rugpijn een beetje weggaat als ik ontspan. Zie jullie straks wel weer. En anders alvast een fijne nachtrust toegewenst