Ik wil heel graag natuurlijk bevallen. En zoals Hummeltje en Frummeltje nu liggen kan dat ook. En het liefst gewoon spontaan bevallen.
ja dat is een ding van mij, als iemand wat verteld zie ikhet voor me, en dat kan hele rare beelden opleveren
Wow, wat een gaaf beest Ruby! Heel stoer... Had het beeld ook al in geuren en kleuren voor me...hahahaa
Whahahahaha, Ruby, ben me nu helemaal aan het voorstellen hoe die kleine er uit vliegt als dat grote beest op je buik springt, hahahahaha!
whahah meiden we hebben allemaal de zelfde kwaal hihihi Nu zie ik het helemaal voor me, eruit vliegt Murmel hihihi
Zo, mijn ouders zijn net de deur uit, hebben met volle teugen genoten van de leuke DVD. Het was echt een leuke vent, drs. Papa, hij nam echt de tijd voor alles (liep ook vreselijk uit) en heeft onze ´angst´ voor de gevreesde flaporen ongegrond verklaard. Ze had juist zelfs hele platte oren, haha. Zo leuk dat je ook alle gesprekken bij de beelden hebt op de DVD, je beleeft het weer helemaal opnieuw!
het is wel echt een mooie echo muriel.die van dat handje is echt super. zit hier snoep weg te werken terwijl ik echt supermisselijk ben.bleghhh
Volgens mij ben je dan lekker zo klaar, Ruby! Dat scheelt, hoef je je in ieder geval niet druk te maken over de bevalling. Eens kijken of dat ook gaat lukken met onze rode kater van 8 kilo!
Ja, ze is een echte ´zwaaier´, want met de 12 weken deed ze dat ook al, heel grappig getimed. Owwww Ruby, niet snoepen, dat kan je buik nog niet áán! Gewoon alleen maar droge bschuitjes, banaan en slappe thee, meissie