November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjonge jullie hebben weer lekker gekletst. Moet er ook niet aan denken dat ik de katten bij de bevalling heb. Gaat die van ons ook trappelen op mijn buik bij een wee ofzo, nee dank je! :) Die andere is zo schrikkerig dat hij bij het eerste beste vreemde geluid wegsprint dus daar heb ik geen last van, maar die andere loopt gerust over je heen, zelfs over je hoofd :D

Zo ben naar de pufcursus geweest haha. Nee, het viel allemaal reuze mee. We hebben eerst een rondje voorstellen gedaan, met het hoeveelste kindje het was, of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen of je bv of fv gaat geven, hoe oud je bent, wat je voor werk doet, etc. Daarna moesten we met een val overgooien en de naam noemen van de persoon naar wie je gooide. Tja, vraag dat aan zwangere vrouwen of ze nog weten hoe iedereen heet haha :) dat was echt humor, niemand wist meer dan 1 naam te onthouden haha, babyhersenen he? :)

Daarna hebben we gepraat over de kwaaltjes die wel al hebben en over tips daarvoor. En hebben we gepraat over of er nog mensen zijn die sporten en daarna hebben we wat oefeningen gedaan tegen kramp. Gelukkig ben ik daar inmiddels wel aardig vanaf, dus veel heb ik niet meer aan de oefeningen... Maar al met al een gezellig groepie meiden. Ben benieuwd wat we volgende week gaan krijgen :) De tijd ging iig wel snel!

2. Niet meer actief

Ik ga nu eerst even afwassen en douchen, als ik binnen een half uur terug ben, dan ben ik vast nog niet klaar en mogen jullie me op mijn donder geven. En me streng toespreken, want me zelf streng toespreken lukt niet :oops: :oops: :oops: :oops:

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh lekker dafje dat je een plekje hebt gevonden.
    als ik het zo lees lijkt het me wel lachen.

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh lekker dafje dat je een plekje hebt gevonden.
    als ik het zo lees lijkt het me wel lachen.

5. Niet meer actief

@Dafje; Dat klinkt toch wel errug leuk moet ik zeggen!
    FIjn dat je het in ieder geval goed bevallen is!

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    [quote="juffie 81

is goed juffie :)

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hoe zit het nu precies met zo'n kraamhotel?
    weet iemand waar ik daar echt DUIDELIJKE info kan vinden?
    ik keek eerders namelijk al maar ik begreep er weinig van, kosten die je maakte, wel vergoed etcetc terwijl mij lijkt dat het toch op eigen kosten is, en denk duur ook,.....

dus indien iemand dit weet, hoor ik het graag,..

ik was eerst medisch dus moest in ziekenhuis, nu niet meer, dus mag kiezen, dacht oke poli dan maar, maar ja met weeen de auto in, bevallen en na een paar uur auto weer in en naar huis,.....
    kan ik misschien beter gewoon thuis bevallen ,..of niet? ben er nog steeds niet uit dus ,....

:(

8. Zo, ga denk weer bedje veren in de lakenstraat... dus meiden, tot morgen! Slaap lekker!

9. Niet meer actief

Truste meis, slaap lekker

10. Niet meer actief

Truste Dafje!

Wat ik net toch meemaak; wordt gebeld door een onherkenbaar nummer, neem ik op wordt er gewoon helemaal niets gezegd...alleen maar vieze geluiden op de achtergrond... :(

Weird! Nou ja het zal wel, kan er niet wakker van liggen.. ;)

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh ben je lekker mee,gewoon terughijgen ofzo haha

12. Niet meer actief

Kan ik straks wel ff doen ja, als er nog een keer gebeld wordt :)

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo ben ik ook weer, wasa ff Piet helpen met het behang eraf halen op Dees hoogte hihi
    Hij is nu nog bezig arme man, maar goed bijna klaar, daarna beetje opruimen, uhhh ik hou de vuilniszak open en wijs aan hij doet de rest :)

Dafje, leukom te horen dat een geslaagde avond was!

Katten, nou keuze uit 4 stuk
    (rood) Puk ja die is niet zo slim maar wel lief

(zwart)Sem: moet altijd het laatste woord hebben, zie het al voor me met het puffen, ik geef een puf en dan miauwww :(

(zwart)Murphy: nee die is bang voor vreemde, aangezien hij ook vreemd is

(grijs gestreept)jackie: ook schuchter dus die zal er ook niet bij zijn hihi

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi rare mensen hebbie toch

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Serafijntje, ik had je vraag over slapen met voedingskussen helemaal niet zien staan een tijdje terug. Nou had ik daar toch geen zinnig woord over kunnen zeggen, want ik heb er pas 1 sinds vandaag. Ga het vannacht uitvinden.

De Etos doos was idd echt niks bijzonders. Alleen zwitsalddoekjesdispenser was nuttig. De blije doos heb ik nog niet (of eigenlijk denk ik dat mijn doos nu blijer is dan in november, maar dat is weer een ander verhaal)!

Juffie81, ik meen dat je tussen 22 en 30 weken het mooiste beeld hebt voor een 3D echo. Hoe langer je wacht hoe meer baby-achtig de kleine eruit zal zien (babyvet), maar ook minder kans dat de kleine helemaal in beeld kan komen. Snap je wat ik bedoel?

Muriel, klinkt als een heerlijke echo! En die naam van de dokter.....hilarisch! Wijs besluit jullie mening over de VK! Wel rare reactie, hoor. Je zou toch zeggen dat een VK zich wat beter realiseert wat haar woorden doen bij een zwangere?!

Sizzel, wat een goed nieuws! Jij zweeft op wolkjes...

Ruby, beterschap meid! Ik heb echt medelijden met je :( Wow, wat een mooie hond heb je!

O ja, vanmorgen vergeten om Melanie en schoonzus van harte feliciteren. Dus bij dezen meiden: VAN HARTE! Het is echt leuk om samen zwanger te zijn. Mijn schoonzus loopt 8 weken voor op mij. Echt heel leuk!

Hihihi, Dafje, je hoeft je niet te verontschuldigen dat je niet meer wist dat ik degene was die een vraag had gesteld, hoor! Ik vergeet het ook zo vaak, joh.
    In ieder geval fijn te lezen dat de eerste les 100% mee is gevallen!

Maria, de maatvoering bij de H&M is ook niet altijd ego-strelend. Ik had een spijkerbroek in 40 gekocht aan het begin en recent een in 42 besteld omdat de band toch iets strak om heupen ging zitten. Maar die bleek toch mooi net zo strak als de 40! Foutje in het labelen?! Ik weet het niet, maar ik heb soms wel XL nodig bij shirtjes, terwijl meestal een M en soms een L draag!

Hier gaat de hond ook lekker naar iemand (moet nog even regelen wie) toe als wij naar het ziekenhuis gaan. Ik moet er niet aan denken om op dat moment ook de zorg en verantwoording voor de hond nog te moeten nemen (althans mijn man dan). Ik wil de hond het liefste wel op weg naar huis weer ophalen, zodat we met zn allen thuiskomen. Of klinkt dat raar?

Nou, volgens mij ben ik zo wel bij met lezen en reageren...Oh nee, ik hoorde dat er behoefte was aan SHOP-update! Nou, houd je vast:

- tummytub
    - aankleedkussen + 2 hoezen
    - matrasje + complete aankleding van het bedje
    - complete set (lakens enzo) voor de kinderwagenbak
    - campingbedje
    - maxi-cosi met isofixsysteem voor de auto
    - kleertjes
    - boxkleed
    - tripp trapp

Voor de babyfoon konden we niet slagen, die komt later nog. We hebben nu nagenoeg alles in huis: alleen nog klein spul als spuugdoekjes, hydrofielluiers en een slaapzakje.

De hele auto zat proppievol! En daarna zijn we ook nog uit eten geweest. Schoonzus was ook mee met winkelen en 's avonds met eten waren we dus met de hele familie (6 personen). Het was beregezellig. Je kon zo goed merken dat mijn schoonvader en vrouw het heerlijk vonden om de (klein)kinderen zo te verwennen.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    iedereen in slaap gevallen?

17. Niet meer actief

@Esther; zoooo, goed geshopt hoor!
    Ennuh ik vind het niet vreemd dat je je hondje op de terugweg meteen wilt ophalen...Ik denk zelfs dat het heel goed is om te doen...

ALs je hem later ophaalt geef je hem denk ik een soort van minderwaardigheidscomplex mee...

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Joehoe ben er wel ;)
    Kreeg opeens een berichtje dat Ruby me gebeld had om 22.10...en dat krijg ik dan om 22.40 binnen :(
    Pfff zat ff online te yathzeeen en mijn hoofd leeg te maken, had Niels een half uurtje aan de telefoon en miste mijn kleine mannetje ineens wel heel erg (en die grote ook wel hoor maar dat ben ik wel gewend).
    Was vandaag een drukke dag met de dierenarts enzo...besef me ineens weer hoe erg ik het werken met dieren en honden in het bijzonder mis...
    En begin dan te malen over hoe ik het straks wil doen qua studie en werk enzo...
    En ben beetje boos op mijn totaal ongeinteresseerde wederhelft die niet eens vraagt hoe het met mij is (maar wel hoe het met de eenden is...who cares?!), een moeder die lastig doet....
    Tel daarbij een zich doodvervelende Lars bij, een onbekende ziekte in mijn duivenhok....bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh :(
    Godzijdank bestaan er online games, heel goed om je verstand op nul te zetten ;)
    Ik denk dat als hier de weeen losbarsten ik gewoon online ga yathzeeen :)

Verder weinig te melden hier, moet eigenlijk zo gaan slapen maar er is iemand heeeeeel druk in mijn buik aan het koppeltjeduikelen dus ik denk niet dat het gaat lukken :(

xxx Roelie

19. Niet meer actief

Dat vroeg ik me dus ook al af...

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou nou esther flink je best gedaan :)

nu kan je echt beginnen te frutten met al die spulletjes.

Deel Deze Pagina