Heb ik dat wilde ik gezellig meekletsen vanavond val ik in slaap op de bank en word net pas wakker. Nou, morgen weer een kans. Ik ga in mijn bedje maar verder. Trusten allemaal.
Heb een k*tavond achter de rug. Vandaag hele dag buikpijn gehad en dat werd vanavond zo erg dat ik de vk maar weer gebeld heb. Die kwam vrij snel en was beetje ongerust, m'n baarmoeder was heel hard en ik had erg veel pijn. Ze ging zh bellen en overleggen en vertelde me dat ik voor de zekerheid even een tas in moest pakken met pyjama enzo. We schrokken ons rot, ik begon gelijk weer te janken. Ze zei wel dat we de tas gewoon in de auto mochten laten en dat het alleen maar 'voor t geval dat' zou zijn, maar toch..jankjank. Wij naar ziekenhuis, weer onderzocht, echo gehad, alles was goed, met echo ook uitgebreid placenta bekeken was ook goed. Kindje lag gewoon goed en bewoog gewoon, maar vind t raar dat ik 'm de hele dag nog niet gevoeld heb, terwijl ie zo beweeglijk is. Ook nog urine onderzoek gehad, maar tis in elk geval geen blaasontsteking. Wat het wel is weten ze niet, ik moet rustig aan doen (doe ik al) en hopelijk zakt het af. Wordt het vannacht erger dan moet ik vk wer bellen. Meiden, ik ben weer zo geschrokken ben best wel bang. Ze zeiden ook een paar keer dat het zo'n moeilijke periode is, 25wkn, want als het nu mis gaat kunnen ze niets doen etc. Ik wil ook helemaal niet dat ze iets doen, want beeb blijft gewoon lekker zitten! En ik wil pas over 3 maanden naar die verlosafdeling toe en niet nu al. Ik ben dus harstikke verdrietig en boos en teleurgesteld en geschrokken en nog veel meer, weet even niet goed wat ik moet voelen. Willem zit ook nog steeds op de bank, die is ook behoorlijk van slag. Sorry voor mn heftige verhaal, laat jullie nu al 2 dagen achter mekaar schrikken. Belangrijkste is dat voor zover ze konden zien het met baby alles goed is. Liefs Ilse
We gaan nu wel naar boven, Willem gaat proberen te slapen, maar ik ben nog zo van slag dat ik de laptop mee naar bed neem dat ik nog ff kan bijkomen. Du sben er zo weer..
Jeetje meis wat een verhaal zeg Dat is inderdaad heel erg schrikken, hopelijk is het nog de spanning van gister die er nu nog uit komt! Kan me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn, en wat je zegt jullie beebje blijft lekker zitten waar die zit hoor meis! Ene geen sorry zeggen hoor meis, begrijpelijk dat je je verhaal kwijt wil en daar zijn we toch voor! Schrijf lekekr van je af en deel het met ons meis
Zo zit inbed met laptop op schoot. Typt wel lastig zo. Willem ligt er in elk geval ook in nu. Ben behoorljk van slag, t idee alleen al dat we naar de verlosafdeling moesten enzo, er werd gesproken over contracties etc. Ik moest gelijk aan Caruli enzo denken. Ik ben normaal heel nuchter en laat me niet snel gek maken, maar ik was nu toch wel ff erg bang. Nouja, was...ben! Ik zat me vandaag nog te bedenken of ik morgen weer zou gaan werken of niet, maar geloof dat deat nu wel duidelijk is. Halve avond in ziekenhuis geweest, lijkt me een plausibele reden om thuis teblijven. Bah....zit er even doorheen. Sorry voor alle tikfouten, laptop opschoot in t donker typt ni fijn..
Willem vroeg zich nog af of hij wel zou slapen vannacht. Nou hij snurkt nu al dus dat zit wel goed, gelukkig maar...
Geen sorry meer zeggen hoor jij! Snap ook wel dat je bang bent, dat is misschien het nadele van het forum je ziet dus ook de verhalen die minder leuk zijn, en in deze situaties spoken ze door je hoofd. logisch ook eigelijk Dan kan je nog zo nuchter zijn meis, maar de angst is groter want je denk wel aan jullie kindje.
Ik zit gewoon nog te puffen en te huilen van de buikpijn, dit is echt ni leukmeer. Ik heb een vrij hoge pijngrens maar dit doet echt pijn. Tuurijkben ik blij dat met beeb alles goed is,maar wat is die pijn dan? Zucth....de eerste 25 weken van mn zwnagerschap gingen zo voorspoedig en nu al 2 dagen ellende....ni handig verdeeld zo..
zijn het nu al die spanningen die r nu uit komen meis, van de afgelopen dagen, weet het niet probeer met je mee te denken
En dan een arts die zegt dat als het nu mis gaat met de baby, dat ze dan niks kunnen doen... We gingen naar t zh en zeiden tegen mekaar...we gaan gewoon vanavond weer naar huis. En beeb blijft lekker zitten. Maar toch spookt het door je hoofd. Op het moment dat de vk zei dat ik even wat spullen in een tas moest doen,schrok ik me rot...
ja zulke info wil je niet horen van een arts op dat moment! Ze zijn ook zo tactvol he die artsen pfff
Geen idee of het de spanningen zijn...toch vreemd dat jebaarmoeder zich dan aanspant/uitzet en dat het zo'n pijn doet. Het gaat ook in pijngolven, vandaar dat de vk ook aan weeen dacht... maar wat het nu is...geen idee, zolang het maar geen weeen zijn..dat besluit iknu gewoon,dat zijn het niet..punt uit..
Ach, voordeel is dat ik nu wel weer een nieuwe vk heb onmoet. In de prakitijk lopenze met 5 geloof ik en had er pas 2 gezien.Nu dus drie. En allemaal aardig en vriendelijk en lief en behulpzaam. Daarben ik wel heel blij mee... Hmm spatiebalk reageert niet zo soepel haha
Jee Willem gaat steeds harder snurken. Ben wel blij dat ie gelijk slaapt hoor. Hij zie vanmiddag nog ' wil je me nooit meer zo laten schrikken als gisteren' Hmm toen wisten we nog ni wat de avond zou brengen..
gelukkig kan er dan nog eentje slapen meis. Hopelijk kan jij zo ook slapen en neemt de pijn af Mag je geen paracetamol in nemen?