nou zal eens een pannetje nasi in mekaar flansen.en dan moet fabian weer naar het voetballen. denk dat ik hem gewoon breng en haal,de vorige keer stonden er helemaal geen ouders te kijken behalve ik. is ook maar eenzaam,kan ik beter thuis ff gaan forummen hihi.
Ooohhhh mensen wat ben ik misselijk zeg ik denk dat het komt door mijn kuur voor de blaasontsteking, maar dit is echt geen pretje. Ik heb de hele tijd harde buiken en mijn darmen zijn erg van slag. oohhh. klaag klaag klaag. Sorry
Ohjee Linda.... ik wil geen doemdenker zijn hoor, maar zo begon mn buikgriepje ook en dat schijnt echt verschrikkelijk te heersen... Ik hoop voor je dat het snel over is!
ja hier ook volgens mij is het toch echt besmettelijk via dit forum,heb je geen griepscanner op je pc zitten
Griepscanner hier helaas niet geinstalleerd. Ik hoop dat het snel over is. En het vervelende is ik moet dat gore drankje gewoon in blijven nemen anders gaat het nooit over. En daar wordt ik alleen nog maar nog misselijker van.
Hahaha, ja sorry meiden, dat ik mn griepscanner te laat had geactiveerd, dan had ik jullie niet kunnen besmetten!
Hoi allemaal, ff een kort berichtje. Ben net thuis. Ga mijn hubbie zo naar schiphol brengen want die gaat een weekje naar zijn familie in Turkije. Ben er vanavond weer. Liefs
Zo jullie hebben het deze keer netjes gehouden, hoefde maar 3 pagina's bij te lezen Hier werkt blijkbaar de griepscanner erg goed. Geen griepje te zien. Hopen maar dat dat zo blijft en dat de kinderen volgende week op school ook gezond zijn, anders ben ik wél heel snel ziek. Waar ik wel last van heb is mijn rug en bekken. Ze beginnen hoe langer hoe meer op te spelen. Even iets voor de vk voor de volgende keer dus.. Hoop dat het met werken ook niet teveel op gaat spelen, anders wordt het niet leuk... Zo we hebben net een ledikantje gekocht via marktplaats. Van kidsfactory. Heb hem net in elkaar gezet en opgemaakt. Voor de lol, want alles moet er wel weer af, want moet allemaal gewassen worden. Maar goed, nu is de kamer compleet. We moeten alleen nog even schuiven met de meubeltjes, want ik wil de indeling anders hebben. Wil het ledikantje niet voor het raam hebben.
Zo alles bijgelezen na een middagje lekker op bed gelegen. Ben vanmorgen nog wel boodschappen gaan doen enzo, maar ik was zo moe, dat ik besloot om terug mijn bedje in te kruipen @Kyra, van harte welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Over het vrijen enzo. Sinds ik zwanger ben hebben we het niet meer gedaan. Omdat we niet druven. Heeft iemand nog tips waar je op moet letten nu ik zwanger ben Want ik heb er eigenlijk soms wel zin in. Verder weet ik even niet meer waar ik op moet reageren, dus ik val verder gewoon weer in.
Even een loze opmerking tussendoor, maar vinden jullie ook niet dat de poppetjes van de banners al opschieten richting rechterkant?!
Zeker, ik ben trouwens nog opzoek geweest naar een andere banner, maar ik kan er geen vinden voor tweelingen. Eigenlijk wel jammer, want ik vind de meeste banners veel leuker dan de mijne
Met vrijen letten wij eigenlijk nergens op. Ik houd wel altijd in mijn achterhoofd dat er achteraf een klein bloedinkje kan komen en dat ik daar dan niet van moet schrikken. Qua frequentie is het hier nog "gewoon" (en ik zeg lekker niet hoe vaak dat dan is ) alleen de uitvoering is soms wat creatief. De buik zit soms best in de weg. Maar ach, daar lachen we maar om. Het enige wat bij mij niet samengaat is vrijen terwijl de baby actief is in mijn buik. Het kan fysiek uiteraard wel, maar dat voelt niet goed. Niet echt opwindend, zeg maar. Ik bedoel, als de kleine er straks is, ga je toch ook niet "tekeer" als hij in de kamer is?!
Hee ladies; zo ook weer thuis van een lange dag werken! Hmmm, interessant onderwerp; SEX... Wat is dat? Sinds ik zwanger ben komt dat hier niet meer zoveel voor, mannetje heeft er een beetje angst voor... Maar ik ontplof af en toe bijna door mijn hormoontjes @Linda; Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt meid! Het enige dat je kan doen is lekker in je bedje kruipen en uitzieken.... Beterschap in ieder geval!
Ik zal het jeroen vannavond eens voorleggen, want mijn hormonen........ Ik denk dat ik de angst wel kan overwinnen, maar nu hij nog. En ik ben wel benieuwd of Hummeltje en Frummeltje erop gaan reageren ofzo