je gaat toch ook niet omarmd voor je schoonouders staan dat kan echt niet hoor bij hun cultuur. (GRAPJE!) nee was echt ff een geintje,ik heb daar dus echt schijt aan maar mijn schoonmoeder kan soms zo overdreven doen.de kinderen mogen niet eens zeggen dat ze naar de wc moeten.
Ja ik vreet mijn mannetje ook niet op bij schoonmoeder maar dat zou ik bij mijn eigen ouders ook niet doen.
Gelukkig maar dat het een grapje is. Ik ben altijd heel voorzichtig bij mijn schoonouders. Moet zeggen dat sinds we getrouwd zijn, mijn schoonouders ook een stuk makkelijker zijn. Maar mijn schoonmoeder is soms gewoon echt niet tactisch. En ik moet zeggen dat ik soms dan echt even schijt aan ze heb.
Dat doe ik ook hoor. Ik weet wat wel en niet kan. En net zoals je zegt, bij mijn ouders doe ik hetzelfde.
Ruby kan dat echt niet in de islamitische cultuur? Euh 't kan dan in de friese cultuur ook niet doe zoiets tenminste ook niet ten overstaan van mijn ouders Maar goed die zijn slecht in het tonen van emoties
Ik heb ooit wiskunde gestudeerd, maar ik ben zeg maar weggepest door mijn klasgenoten. Dit msn profiel heb ikzelf niet aangemaakt (hier kom ik nu pas achter) We hadden vaak computervakken en als ik dan weg was, veranderde mijn klasgenoten allerlei instellingen of gooide bestanden weg. Dit is dus ook een van de dingen die ze me aangedaan hebben. En wat de rest betreft, is zal alleen de positieve berichten posten, en verder zal ik proberen met iedereen rekening te houden.
Nah staat niet veel in je profiel hoor, alleen dat je 19 bent en wiskunde studeert....vind het niet erg schokkend vond het alleen apart. Wel sneu voor je dat je zo gepest bent...heb je die studie wel afgemaakt dan?
poeh hé je blijft wel n je slachtoffer rol hangen. maar ja wie ben ik het om te betwisten wat er gebeurd is.
Ik heb trouwens nergens gezegd dat je niks negatiefs meer mag posten, maar zeg eens heel eerlijk ben jij wel blij met je zwangerschap? Geniet je er wel van ondanks de (normale) zorgen? Je schreef laatst iets over een waas in je hoofd, is dat nu misschien aan het meespelen?
je hebt een geluk stasia,bij mij hijgen mijn schoonouders letterlijk in mijn nek.dat ze naar de moskee moeten enzo. heb al geadviseerd om maar weer in marokko te gaan wonen ivm met hen leeftijd
Uitstekend verwoord Roelie, het geeft ook mijn gevoel weer dat ik vaak heb bij de posts van Carola. Carola, er straalt bijna geen blijheid van jouw aanwezigheid af en het lijkt alsof wij geen goed woord kunnen zeggen qua advies, terwijl je daar toch wel steeds om vraagt! We hebben allemaal onze pijntjes en onzekerheden, maar waken er (meestal) voor om deze dingen te overhand te laten krijgen. Want die kwalen horen er nou eenmaal bij!
Roelie, heb je vannacht lekker kunnen slapen met het voedingskussen? Sorry als je dit al geschreven hebt, dan heb ik er vast overheen gelezen. (Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk bij te lezen, maar jullie zijn gewoon niet bij te houden )
Ik lag zo laat op bed ben mijn slapie helemaal vergeten Vanavond de herkansing, heb ondanks de kuitkramp wel lekker geslapen!
Ik ben wel benieuwd hoe mijn schoonouders daarover denken. Ze praten eigenlijk nooit over dat soort dingen.