November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Helemaal goed verwoord Deesje, my thoughts exactly!

2. Niet meer actief

Het enigste wat ik er nu op kan zeggen:

Ik ga mijn uiterste best doen, voor mezelf, voor Jeroen en voor Hummeltje en Frummeltje

3. Niet meer actief

Meiden, ik duik mn bedje in. Althans, ik strompel hahaha. Hopelijk kan ik vannacht wat beter slapen.

Morgen komen vrienden helpen met het verplaatsen van de linnenkast (eerst volledig uit mekaar en dan een kamer verderop weer in mekaar...hoezo werkverschaffing haha) en ga ik dus toekijken hoe zij werken. Ik heb een actie-verbod van Willem. Morgen overdag de kast eerst eens leeghalen, dat mag ik nog nét wel haha.

Slaaplekker allemaal en tot morgen!
    Liefs
    Ilse

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ilse truste meis!

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    sorry dat ik het zeg,maar vind je eigenlijk best ongeloofwaardig over komen.

een vraag over je medicijnen kun je niet beantwoorden.maar je hebt een paar dagen geleden wel het lef om iemand te vragen waarom ze een inwendig onderzoek eng vind.

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ilse welterusten!
    Hopelijk voel je morgen je beeb weer lekker als vanouds trappen!

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou meiden,ik ga ook mijn bedje opzoeken.

truste.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ruby weldrusten meis

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Carola, ik moet zeggen dat ik ook moeite heb met je verhaal...
    Ik vind het nogal raar dat je spreekt over een waas in je hoofd, maar dat je ondanks bezoeken aan de psych niet weet hoe het heet en ook geen antwoord geeft op vragen over je medicijnen.
    Daarnaast heb ik het idee dat je je heel erg spiegelt aan de 'probleemgevallen' hier, je raakt in paniek als er iemand harde buiken of weeen of wat ook maar heeft, je bent extreem angstig en bezorgd..
    Ik kan het niet helpen maar ook bij mij zit hier achterdocht, sommige dingen komen echt vreemd over (zoals het vragen naar het verleden van iemand ivm inwendig onderzoek).
    Natuurlijk ben je hier welkom, maar als de gebeurtenissen van sommige van ons je zo bang maken moet je hier dan wel zijn?
    Nogmaals, ik denk echt dat je heel snel hulp moet zoeken want het lijkt erop dat jij je eventuele slechte jeugd en psychische problemen nog lang niet te boven bent.

10. Niet meer actief

@ Stasia, ook al is je mannetje maar een week weg, kan gevoelsmatig toch een hele poos zijn. Ik hoop dat je de week goed doorkomt, met behulp van knuffelberen, het forum, wat dan ook. Wie weet vliegt de week dan wel ineens om? Enne....is misschien een wat rare tip, maar het helpt mij altijd om in slaap te vallen als ik alleen ben om een lichtje aan t
    @ Roelie, wat fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad! Zo'n survival-kit doet het inderdaad altijd wel goed.
    @ Joldeg, heb moeten gniffelen om je 'taalgekmodus', hier nog zo'n freak, hahaha.
    Heerlijk om te lezen dat de pijnscheuten nu minder vaak voorkomen, dat je al meer tot rust bent gekomen en dat het 'uitlokken' resultaat heeft gehad. Zal wel een opluchting zijn geweest. Je kleintje zal misschien wat spaarzamer met de energie omgaan nu zijn/haar lieve mama stress ervaart en het klinkt ook best logisch dat je door de eigen spierspanning n.a.v. de klap misschien minder goed de subtiele bewegingen voelt. Ik heb er - opnieuw - bewondering voor hoe je positief probeert te blijven ondanks deze moeilijke periode in je zwangerschap. Blijf vertrouwen meid, voor je het weet word je vast 'gek' van het gejump en gedraai in je buik.
    @Ikke, wat een verstandig mannetje om gebruik te maken van dergelijke voordeelacties.... laat je de mars-ijsjes smaken!
    @Hope, jammer dat jullie beebje niet goed meewerkte tijdens de echo, hoewel.....heeft nu toch duidelijk laten zien dat het echt een kleine mannetjes-putter is, hahaha. Veel succes bij de herkansing morgen.
    @Carola, fijn dat je je nu wat meer lijkt open te stellen voor de feedback van de meiden hier. Daar kun je zeker je voordeel mee doen. En dat begint al bij je besluit 'je best te doen voor jezelf, jeroen en hummeltje en frummeltje'....

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zo, en nu ben ik thuis.
    Ik ga zo naar bed maar gewoon even rustig bijkomen.

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee maria dat is laat geworden zeg!

13. Niet meer actief

Voor al de meiden die nu hun bed opzoeken, slaap lekker (met of zonder worst ;) :rolleyes: )

Ik houd het hier ook zo voor gezien denk ik.
    Oh, en Joldeg....heel slim dat actie-verbod van je steun en toeverlaat!

14. Niet meer actief

Oe, voor ik het vergeet:
    Kreeg van de zw.yoga-juf ( :D ) de tip het boek 'Duik in je weeen' eens aan mijn zusje voor te leggen, omdat zij nog geen enkele voorbereiding heeft gehad op haar bevalling (die zich hopelijk niet te snel aandient nu).
    Heb er even in gebladerd en lijkt me erg leuk en overzichtelijk boekje dat misschien voor een aantal meiden hier ook wel leuk is om eens door te lezen.

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Tjee, effe een paar uurtjes niet online en dan gelijk weer 9 pagina's voor je kiezen...Ik ga ze denk ik niet allemaal lezen / reageren nu. Ik kijk effe hoe ver ik kom en de rest doe ik dan morgen!

Gwen, dank voor de beltip. Kan je dan gewoon je mobiele provider bellen om het te proberen te achterhalen of is daar een speciaal iets voor?

Stasia, we slepen je wel door je weekje heen! Zelf heb ik een week alleen voor de boeg half oktober. Daar zie ik een beetje tegenop, want dat is "maar" 7 weken voor de uitgerekende datum. Maar gelukkig hebben wij elkaar hier ;) Eerst jouw week!

Gwen, wat doet jouw hond dan met navels?

O ja, ik heb ook heerlijk geslapen met mijn nieuwe voedingskussen. Mijn man vroeg wat die worst in bed moest, hihihi. Ik nog gedemonstreerd hoe je dat kussen later dus bij het voeden kan gebruiken, maar hij "zag" het nog niet echt. Mannen en inbeelding....tssss

Zo en nu ga ik pitten...morgen verder bij pag 760, mooi rond getal om te onthouden! Truste ladies xxxx

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja, ouderinfavond was zo rond 10en afgelopen. Daarna willen de ouders van alles weten. Nog even na praten met collega's en naar huis......

Een moeder zei dat haar kind had gezegd dat ik wel een enorme baby moest krijgen met die grote buik van me.
    Maar mijn buik is helemaal niet zo groot. Heerlijk, de beleving van kleine kinderen.
    En een kind had zijn moeder getekend met een baby in haar buik, maar die is niet helemaal niet zwanger. :)

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik heb wel eens van dat boekje gehoord indigo zal het opzoeken in de bieb...die van beatrijs smulders is in elk geval erg goed!

Ben benieuwd naar je zusje, waren haar beebs goed op gewicht nu?

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    2 ouders wilden mij ook wel wat boeken lezen. En ook van hen mag ik oe ik groei niet lezen. Het schijnt zelfs helemaal niet te mogen. FOEI STOUT BOEK!

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    lezen=lenen

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Volgens mij noemde die moeder die ook ja. Hoe heet dat boek?

Deel Deze Pagina