Duh, dat zeg je net hahaaha Ik ga maar naar bed. Niet dat ik kan slapen, maar dan rust mn lichaam in ieder geval. Kan ik nog even spelen met Chardella. (sommige ouders denken nu dat ze zo gaat heten, mijn parallelcollega vond dat wel leuk om ze dat wijs te maken)
@ Amaranta, geweldig hoe die kleintjes zo'n zwangere buik beleven inderdaad. Pfff, je hebt het lang volgehouden zeg al die ouders te woord staan. Moet je nu morgenvroeg gewoon weer op de normale tijd verschijnen? Waarom is dat boek 'Oei ik groei' volgens hen geen goed boek dan? @Roelie, ja haar boys zijn wel goed op gewicht. Liggen een paar daagjes voor. Alleen begint een van de jochies nu wat in te teren op de ander en dat houden ze nauwlettend, met ctg's e.d. in de gaten, want mag niet zo zijn dat eentje nu helemaal gaat parasiteren op de ander zeg maar. Ze hebben wel allebei een eigen vruchtzak, maar delen de placenta. Volgens de gynaecoloog moet ze er trouwens op rekenen dat haar jongens flink te vroeg gaan komen nu (tja, buik is zoals gezegd vergelijkbaar met 47 weken zwangerschap ) en zijn ook al flink aan het indalen nu. De boeken van Beatrijs Smulders die ik bedoelde zijn: Veilig bevallen Veilig door de kraamtijd en de eerste maanden na de bevalling
Jep, 8 uur op school morgen. Lukt wel hoor. Sommige ouders zijn wel tenenkrommend irritant maarja, hoort bij het vak.
Dan wens ik je alvast heel veel succes hoor Amaranta. Lijkt me toch wel pittig. En ja, tenenkrommend irritante mensen kom je overal wel tegen, maar volgens mij net iets meer in het onderwijs en de hulpverlening (of is dat gewoon mijn ervaring )
Ik werk op een kakschool. Alle kinderen heten daar Jan Willen en Karel Matthijs en Pauline en Marie Antoinette enzo.
Indigo ik heb er idd wel eens van gehoord dat dan de ene baby heel rood en groot is en de andere heel bleek en klein....een soort parasitaire verhouding dus... Wel spannend hoor met je zus, ik hoop dat ze het nog ff volhoudt want zo'n kraamtijd met je beebs in de couveuse is ook niet leuk! Hoe vaak moet je zus nu naar het ziekenhuis dan?
VERDORIE, Amaranta; Zit je hier een beetje te spotten met de naam die ik voor mijn meisje heb uitgekozen.....Antoinette....
WHAAAHAHAAAA, grapje natuurlijk Of hadden jullie dat niet door? Zal iets bekennen: Een van mijn doopnamen is Antoinette (hoe bekakt wilt u het hebben?)
Een vader....... Wij hebben zon, maan en ster groepen. Dat wil zeggen dat kinderen zijn ingedeeld naar niveau. Niks mis mee. Vader kan alleen niet verkroppen dat kind een man is en geen zon. Wat nou belang van het kind... Heel irritant. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat dat niks uitmaakt waar het kind zit. Als het kind maar lekker in zn vel zit, maar vader was het daar niet mee eens. Zijn kind moest en zou een zon zijn. Tja.... kun je niet mee disucusseren. Stond de moeder van een ster bij endie had zoiets van. Als dit het beste voor mijn dochter is, dan is dat zo. Zij hoeft van mij geenzon te zijn. (zon = sterk maan = middenmoot ster = zwak). Maar nee, vader was niet voor rede vatbaar. Ja jammer pa.
Hahahaha Indigo ik had 'm wel door hoor! (zo hadden wij als werknaam voor een meisje Fleurientje....ieuw)