Ik zei niet dat ik het lelijke namen vond.. ik zei alleen dat het bij ons op school niet de Desteny's en Savannah's zijn die de boventoon voeren.
Ik hoop het ook ja, hoewel het voor haar eigenlijk niet meer te dragen is. Ze kan amper nog lopen en ademen. Om de paar dagen moet ze nu naar het ziekenhuis en dan iedere keer 3 kwartier aan de ctg. Het gaat sowieso spannend worden...de bevalling. Voor haar is een natuurlijke bevalling beter (i.v.m. hemofilie), voor de kindjes blijkbaar een keizersnede. Of was het nu andersom ?
Jeetje Indigo....best heftig dus! Hopelijk gaat alles goed, je houdt ons wel op de hoogte toch? Meiden ik ga ook slapen, welterusten allemaal!
Jee Amaranta, dat is nu typisch zo'n voorbeeld inderdaad. Lekker hoor, zo'n pa! Denkt in het belang van zijn kind te handelen, maar is alleen maar bezig met zijn eigen ego... Kan zo ook wel wat voorbeelden ophoesten...helaas. Heee, je hebt toch wel door dat ik een grapje maakte of niet? Je point dat het een kakschool is, is in ieder geval duidelijk geworden door de namen, of ze nu lelijk zijn of niet
Ja, inderdaad allemaal wel heftig voor mijn lieve zussie. Ze is vandaag precies 31 weken zwanger. Ik houd jullie zeker op de hoogte, haar zwangerschap houd me natuurlijk net zo goed bezig als de mijne, dussss..... Lief dat jullie meeleven! Truste Roelie! Hoop dat je vannacht een rustiger nacht hebt.
Pffff, gelukkig Amaranta 8) Is af en toe wel lastig, lettertjes brengen toch minder over dan persoonlijk contact... Hee meiden, ik duik ook mijn bedje in. In mijn weeen duik ik wel een andere keer trusten allemaal en tot morgen!
spannend hoor meis Hopelijk houd ze het nog wel even vol, ook voor de kleintjes Maar wel goed dat ze zo goed in de gaten word gehouden
Zo, en weer als eerste uit de veren vandaag Nog maar 1 dagje en dan weekend Dafje, ontbijt ze. Verder heb ik geen afspraken onthouden. Als je die hebt. Succes. Murmel, begint jouw vakantie niet?
zo zo jullie hebben flink door getypt. hier een onrustige nacht achter de rug,was mijn kussen telkens kwijt... en anwar lag bij me in bed en dat is echt een draaikont pfff. nog 1 dagje school en dan weer weekend,maar morgen helaas niet uitslapen want fabian heeft een voetbalwedstrijd. denk dat ik mannetje gewoon meestuur,vind er echt niks aan om daar langs het veld te staan.