November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Bleh onrustig geslapen vanacht bah, veel wakker en draaien.
    Maar ja weer een nieuwe dag!
    Vandaag komt mn oom weer en schoonmoeders, en verder ben ik niks van plan.

Maria werkse

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Goeiemorrege, ik val er weer in vanaf 760.....

Dees, marsijsjes...jammie....wij zitten hier aan de Snickers-ijsjes (niet nu dan, maar deze week zeg maar). Ze waren in de bonus..wat vervelend! :)

Hope, die baby van jou is een potloodventertje hihihihi. Hopen dat jullie hem vandaag ook van een andere kant te zien krijgen.

Stasia, je voorzorgsmaatregelen voor de kattenbak zijn ruim voldoende. Wel balen dat je het nu even zelf moet doen ;)

Indigo, tuurlijk leven we mee met jou en je (schoon?)zus. Een buik van 47 weken, bizar!

Hier een lekkere nacht achter de rug. Hoefde er maar 1x uit. Vanmorgen even een cadeau kopen voor mijn mamsie, want die is binnenkort jarig. We gaan het morgen vieren met mijn broer en aanhang erbij. Ik ben heel benieuwd of ze beseft dat het haar verjaardag is. De rest van de dag gewoon werken en vanavond even langs een vriendinnetje. Fijne dag allemaal!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Hier ook een onrustige nacht, maar dat was Zefanja en ikzelf. Pff hoop echt dat ik weer beter ga slapen. Ik kan ook merken dat doordat ik moe ben de kleine ook veel rustiger is.

Tevens 's avonds en 's nachts behoorlijk last van mijn bekken, kom dan amper de trap af als zefanja huilt.
    Gisteravond had hij eindelijk geen koorts mee, maar wel weer de zoveelste bloedneus.

Gisteravond pas om 21.30 uur thuis en eerst eens 20! pag. bij moeten lezen, met heel wat ontwikkelingen.
    Zit te denken of ik daar nog op in zal gaan, oke 1 dingetje ben het met de meiden Ruby, Roelie en Dees eens kwam neg.posten van Carola en qua hulp die ze zeker nodig heeft. Daar laat ik het maar bij, is al veel over gezegd gister en dat was duidelijk.

Gister langs de drukker geweest en drie boeken mee gekregen, maar pff wat moeilijk om een leuk kaartje te vinden. 90% vonden wij niet leuk.
    Vandaag weer even nieuwe boeken halen.

ilse Hoe gaat het vandaag met jouw meid? Al wat beter geslapen??

Voedingskussen Hier ook maar weer eens gebruikt, moet er altijd erg aan wennen, ik heb het ook gebruikt als ik op mijn rug lag, kussen onder mijn knieholtes, dat lag wel beter voor mijn bekken.

Maria, was zeker een lange dag voor je meid, nog 1 dagje en dan is het weekend voor je. Leuke die werknaam. Wij gebruiken gewoon haar eigen naam of 'de kleine'.

Dees Gezellig dat je schoonouders vandaag langs komen en je oom, gaan ze weer aan je slaapkamer verder? Was jij nou de gene die laminaat had gehaald?

Voor de rest weet ik even niet meer wie wat geschreven heeft, sorry :oops:

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hope dat was ik vergeten, hoop dat de kleine man vandaag toch echt zijn gezichtje laat zien,
    is trouwens dus al echt een jongen laat het open en bloot zien, hihi. Veel plezier hoor.

5. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0

hoi

dank je wel hoor
    ja ik zal proberen steeds wel wat te posten maar jullie zijn zo snel dat het me een extra taak kost om alles na te lezen naast me gewonen werk hihihiihi

ja je moet ze wel bij houden met borstelen, en vriend lief maakt 9 kattenbakken schoon das zijn taak nu he ;) maar hij vind het niet erg hoor

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muriel fijne vakantie. Doe voorzichtig.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kyra, leuk noorse boskatten, mijn broer heeft er ook 2. Hij heeft er in begin wel eens een show meegedaan, doe jij dat ook?

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :whistle: Zie net dat ik over de 1000 berichten ben :whistle:

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zo gedoucht en wel, alleen nog de haartjes en de make up doen en ben ik klaar.
    Tari ja Piet heeft gister laminaat gehaald voor onze slaapkamer idd.
    Mn oom gata ook verder met de slaapkamer. Geen idee hoelaat hij er is,maar ja ik loop tochniet weg hihi

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :oops: Oeps Kyra helemaal vergeten je welkom te heten hierzo
    Kyra welkom hierzo en nog gefeliciteerd met de zwangerschap
    Oehww Noorse Boskatten, zijn zo mooi en groot, heb je geen foto's?

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

Jaa gebak :)

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Loop jij niet weg?! ;)
    Wel gezellig dat je dan toch wat mensen over de vloer hebt/krijgt. Zorgt dat de dagen niet zo lang duren.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi nee, tegen de tijd dat ik aan de einde van de straat ben, hebben de mensen van het bejaardentehuis hier aan de overkant me al ingehaald ;)

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) Ik dacht van de week ook al dat ik een rollator voorbij zag schieten, damn dat klopt dus wel :)
    Zelfs boodschappen doen of een klein rondje met de hond is een drama. Ik wil zo graag weer eens lekker even de stad in. We willen binnekort naar ikea, maar ik weet niet of ik dat ga redden. Anders toch maar die rolstoel van mijn oma lenen ;) :)

15. Goedemorgen, vannacht heb ik braaf met de meeste meiden meegedaan. Ik heb zo brak geslapen! Ben er drie keer uitgeweest, kon niet in slaap komen. Mijn buik borrelde van het eten van gisterenavond en van de kleine die niet stil kon liggen. Die is de hele nacht doorgegaan. :confused:

Vanmorgen moet ik naar mijn werk en ik voel me niet echt wakker of lekker. Heb weer vlagen van misselijkheid (heb ik meteen als ik niet goed uitgerust ben) dat is nu juist waar ik bang voor ben als ik weer aan de slag ga maandag. Ik hoop echt dat ik zondag op maandag weer goed kan slapen. Dat kussen was dus vannacht ook geen succes, maar zonder is ook nix.

Mijn mannetje wil morgen ws naar een festival, maar ik weet nog niet zo goed of ik dat wel moet doen. Gisteren waren mijn rug en buik zo gaar na alleen al een avondje zitten. Maar ik had ook al bedacht dat ik in het tentje van mijn neef kon crashen als ik het niet meer zou trekken.. Maar toch... ik weet het nog niet...

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIhi ja idd is ff een ramp. ikea, ja zou ik ook wel graag heen willen, nou ja zit er f fniet in denk ik, anders als je toch gaat, regelmatig koffie drinken daar zo en banken uitproberen.

Ik kan nu wel naar de supermarkt lopen om wat kleine spullen te halen, maar niet de gewone boodschappen, red ik niet. Maar heb een lieve man en schoonmoeder die dat allemaal voor me doen

17. Haha tari, bekend gevoel! Ik ben nu ook zo traag als een slak. Begin elke keer in hetzelfde tempo als Jeroen, maar na 1 minuut rem ik hem snel af, want anders haal ik het einde niet :D

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    $%^%^^ tekst kwijt.

Poging 2:

Dees, ik wil nog wat babyspullen hebben. Dus ja toch maar binnenkort heen.

Dafje, hier is het looptempo ook erg laag. Zelfs onze hond past zijn tempo al aan, Adriaan moest hier al erg om lachen.

Kan me wel voorstellen dat je maandag niet echt zin hebt.
    Ik heb 's nachts ook erg last van mijn maag. Maar ja kan gelukkig mijn bedbodem iets om hoog zetten waardoor ik niet zo plat ligt. en dat helpt aardig.

19. Wel rustig hier... :)

20. Hmz tijd voor werk... helaas.... tot vanmiddag!

Deel Deze Pagina