November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Tari: gefeliciteerd met je 1.000+ berichten! :) Knap gedaan hoor!
    Wat lief van de hond dat hij zn tempo aanpast, haha!

@Amaranta: jemig, dat was meteen een erg lange dag zeg, zit je er wel meteen weer 'in'. Vreselijk, van die ouders die hun kind hoger inschatten of eigenlijk: willen zien, dan deze werkelijk is. Wat maakt dat nou uit? Dan maar niet naar het gymnasium, maar 'gewoon' een maan.
    Nee, dat is leuk, bij de zonnen zitten en dan altijd de laatste en de traagste en de domste te zijn. Dat is goed voor zo'n kind....

@alle dames met een voedingskussen: wat slaapt dat LEKKER he?! Hij gaat zeker mee naar Frankrijk!

@alle dames die nog geen voedingskussen hebben: schaf er een aan! :)

Helaas.... dames, ik moet nog 1 dagje werken en dan ga ik morgenochtend vroeg richting la douce france (waar het overigens de komende week zwaarbewolkt met regen zal zijn, boehboehoe)....

@Lenthe: FIJNE VAKANTIE!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zo ben helemaal klaar.
    Me net rot geschrokken, een van mn katten ging flink over zn nek met een hoop herry. Alles kwam eruit (sorry)
    Ik denk dat hij een beetje misselijk is van alles stof hier in huis en de vreemde luchten van voor behandelingen van muren en plafon.
    Maar hou het wel even in de gaten, arm beest. Hij ligt nu lekker te slapen.
    Zo maar nog een dikke knuf geven.

Dafje werkse meis

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww Murmel bijna vakantie, jammer dat het alleen bewolkt is daarzo, maar je bent er maar even lekker tussen uit meis. Toch lekker

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Enneh.... om er nog een keertje op terug te komen:

@Carola: als ik de discussies van gisteravond zo eens terug lees, denk ik echt dat jij bij ons op het forum momenteel niet aan het goede adres bent.
    Maar die conclusie zal je misschien zelf ook wel hebben getrokken.
    Je hebt te veel angst, onzekerheden, vaagheden en problemen om die bij ons neer te leggen.
    We kunnen jou duidelijk niet helpen en je hebt voor mijn gevoel wel ontzettend hard (professionele!) hulp nodig.
    Ik hoop eerlijk waar dat je die hulp gaat zoeken, want anders is het echt verschrikkelijk oneerlijk tegenover die twee kleintjes in je buik.

En om heel eerlijk te zijn en te blijven: ik heb ook mijn twijfels over jouw oprechtheid, omdat ik het, zoals o.a. Ruby al zei, heel vreemd vind, dat als het zo slecht met je gaat en dan zelfs zwanger bent van een tweeling, je niet onder contstante controle staat van een combinatie tussen een gynaecoloog en een psychiater. Je hebt immers zowel strenge fysieke controle nodig als psychische, helemaal als je normaal gesproken medicijnen slikt.
    En als je niet weet hoe de aandoening heet die je hebt en je weet niet welke medicijnen je gebruikt(e), dan klopt er ECHT iets faliekant NIET!

Sterkte met alles (want dat zal je nodig hebben)...

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Dit is al mijn tweede kuur van 7 dagen, en deze moet ik tot zondag, maar ik ga nog steeds geen verschil merken. :(

6. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    TARI , nee wij hebben geen shows gedaan, pppfff is niks voor ons zit je zelf de hele dag in zo soort van gym lokaal pppffff nee hoor.
    wel hebben we een cattery maar daar doen we niks meer mee, we hebben wel kittens gehad enzo, maar nu genieten we lekker van onze 9 noren met straks ons eerste kleine ;)

gebak gebak ja hoor lekker

ikke1981

hoor hoor heb wel foto's maar weet niet hoe ik deze moet plaatsen het lukt me zelfs niet om een echo foto er op te zetten :oops:

groetjes

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Dat je kleine reageerd op de spanning van mama, daar sluit ik mij totaal bij aan. Als ik erg onder de spanning zit voel ik mijn kleine meisje helemaal niet. En hoe meer ik er op ga letten, hoe langer ik geen contact met haar krijg. Als ik dan eenmaal echt ontspannen in bed lig, gaat ze te keer als of het speeltuin is in mijn buik ;) Ik hoop dat het je helpt Ilse!

8. Niet meer actief

Goedemorgen dames, ik ben ook weer in het land der wakkeren. En guess what..ik heb heeerlijk geslapen! Jee wat maakt dat een verschil voor je humeur zeg! Om kwart voor vijf even naar de wc gegaan en Willem gedag gezegd (die stond toen net op) en toen weer terug in bed gekropen. En tot een uurtje of 9 doorgeslapen.

De pijn is er helaas nog wel, maar weer een stukje minder frequent dan gisteren, dus het gaat de goede kant op. Nog geen spontante bewegingen gevoeld, maar de dag is nog jong.

Muriel, lekker joh vakantie. Welk deel van Frankrijk ga je heen? Ik zou ook nog wel weg willen, maarja, we hebben er al een kleine 4 weken Canada op zitten dus vrees dat het budget nu echt op is ;) Misschien volgende maand nog een weekendje.

Ik ga nu eerst ff ontbijten en krantje lezen, kom straks terug om verder te reageren.

Liefs
    Ilse

9. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    vanavond gaan we naar de gemeente om de vrucht te erkennen door mijn vriend

we wilde eerst nog gaan trouwen naar de vrouw van de gemeente advieseerde ons om maar eerst de vrucht te erkennen, want je zit met ondertrouw en dan drie weken daarna pas trouwen en aangezien ik nu wat moeilijker ga lopen aan het einde van de dag en me voetjes en rug en bil niet mee zo willen, had zei zou iets van trouwen kan nog altijd
    en daar heeft ze groot gelijk in vonden wij

dus vanavond maar naar de gemeente toe. :)

ja we zijn wat te laat hihiihihihihihihii maar beter laat dan nooit toch ;)

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ilse: we gaan naar de Loirestreek, net onder Orleans, tussen de kastelen enzo. Dus genoeg ritjes te maken als het slecht weer is!

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    kyra, mijn broer vond dit shows ook niet en zijn katten ook niet, hihi.
    Je kan je foto's plaatsen door links boven in het menu op foto's verkleine te klikken daar kan je je foto verkleinen en dan naar je pers. album en upload plaatje kiezen (staat links boven je album) Zorg er wel voor dat je foto's als JPG bestand word weg geschreven, lukt het echt niet dan wil ik je wel helpen, als je dat wilt natuurlijk, haha.

12. Niet meer actief

Carola, Ik kan niet anders als me volledig bij Muriel aansluiten.

Ik hoop echt van harte dat je proffesionele hulp gaat inschakelen, zodat de kleintjes straks een warm nestje bij jou kunnen vinden..

13. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0

je even een prive mail

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen....

Ik ben echt bloedjechagerijnig......aaaaaarrrrrrgggghhhhh word helemaal stapel van de kuitkramp 's nachts!
    Ooooh men wat doet mijn been zeer :(
    Zo uitgeklaagd ;)

Hier weinig in de planning vandaag naast de gebruikelijke dingen, ik moet zeggen heb even helemaal nergens zin in.

Muriel een hele fijne vakantie alvast! Jammer dat het bewolkt is, aan de andere kant 30 graden is nu ook niet lekker toch?
    Hoe lang ging je een weekje?

Melanie en Dees, traag tempo is ook hier bekend ;) Tegenover mij wonen bejaarden die lui hebben me tegenwoordig toch een tempo...ik hou ze niet meer bij :D

Kyra ik weet niet meer of ik je nou welkom had geheten maar bij deze alsnog dan! Noorse boskatten, prachtig hoor! Welke kleuren heb je?

Linda hoe is het verder met jou?

Zal weer ff verder lezen waren alweer nieuwe beriichtjes zag ik ;)

xxx Roelie

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Sluit me hier helemaal bij aan, het gisteravond ook een berichtje gepost met mijn twijfels...
    Misschien zit ik er wel helemaal naast en als dat zo is dan zal ik zeker mijn excuus aanbieden, maar er kloppen teveel dingen niet. Ik kan me niet voorstellen dat je een psychische ziekte hebt (zoals die waas) en niet weet hoe het heet en welke medicijnen je gebruikt. Ik geloof het gewoon niet.
    Volgens mij wil je vooral heel veel aandacht en spiegel je jezelf daarom aan degenen hier met de meeste problemen.
    Nogmaals, zoek hulp want die heb je hard nodig.

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ilse fijn dat je je beter voelt en goed geslapen hebt!

17. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    Roelie # ik weet het ook niet meer maar in ieder geval nog een keer dank je wel

Kleuren zijn:
    Zwart/wit
    Schilpad/rood
    Crème
    Grijs/wit
    Blauw/wit
    Rood/wit
    Schilpad/marmer

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ooooh de klassieke kleuren! Wel heel mooi!
    IK heb zelf perzen gehad, helaas is de kater overleden aan een nierprobleem heb nu alleen nog de poes, beiden shaded golden. Heb er toen een keertje kittens van gehad en daar kwam ook shaded silver uit...
    Vind noorse boskatten trouwens prachtig, maar ze zijn wel heel temperamentvol toch?
    xxx Roelie

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    IK WIL OOK 9 NOORSE BOSKATTEN!

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    (zo dat is er even uit, nu ben ik weer gewoon tevreden met 3 vuilnisbakkatten en 1 konijn)

Deel Deze Pagina