IK WIL OOK OP VAKANTIE NAAR FRANKRIJK! (mens moet wat te dromen hebben he....oke voor vandaag wens ik alleen dat iemand mijn been gaat masseren zodat ik eindelijk van de pijn af ben )
ben weer uit mijn bedje gerold maar nog niet uitgeslapen eigenlijk,zou zo heel de dag kunnen slapen. zal me onderhand maar eens aan gaan kleden en mijn boodschappen doen. kids komen ook weer bijna thuis voor een bammetje,en daarna moet anwar naar de ggd.
Kom maar Roelie, ik ga wel even kneden en wrijven! Waar doet t precies pijn? Hier? Duw, wrijf, masseer, knijp.... helpt t al?
gaaap zit nog steeds hier. word trouwens gek hier lijkt wel of het spookt. eerst mijn bed lek uit het niets. nu gaat de verwarming aan uit zichzelf. de thermostaat staat op 13 graden en de radiatoren zijn gloeiend heet.heb de stekker van de ketel eruit getrokken.en vanmiddag komt er een monteur.
Aaaaaaaaaaaaaah Muriel Pfff ik zit ook nog steeds....zou echt net de honden uit gaan laten begint het ineens te hozen hier.... Dus ik denk eerst René maar ff bellen....die neemt niet op Oooh ik heb zo'n zin om ff alles bij elkaar te janken Maar goed...oke...vol frisse moed aan de slag dan maar.... Er is wel een iemand die heel actief is nu....alleen jammer dat ie nog in mijn buik zit anders kon ie mooi een handje meehelpen
sorry, even ego berichtje.. maar ben wéér helemaal van slag.. het zit me wel mee deze week.. krijg net te horen dat één van onze medewerkers is overleden.. net zo oud als ik.. hartstilstand.. zit ik hier alleen op kantoor En ja, jullie zijn even dé uitlaatklep momenteel.. *snif*
Jeetje Gwen! Wat een klotenieuws! En dan zit je daar ook nog in je uppie...komt er straks nog wel iemand?
Jeetje, dat meen je niet, dat is wel echt een schok! En kende je die persoon goed? En zo jong... bah echt heel naar. Sterkte en kop op meid!
nee.. tenminste geen collega's.. en hopelijk ook geen bezoek.. daar heb ik momenteel ook geen behoefte aan.. (vreemden dan)
Ja, goed kennen.. hij kwam regelmatig hier op kantoor.. hij werkt als schilder.. dus kwam alleen zijn uren afleveren, en dan even een praatje.. dus ja goed.. beetje relatief snappie? Maar dus wel persoonlijk.. en dan grijpt het je écht aan.. anders dan medewerkers die je bijvoorbeeld alleen ziet bij de bedrijfsborrel en het contact wat oppervlakkiger is.. snappie me nog? Sorry, mijn hoofd is beetje zeef nu... Ben eigenlijk bezig met factureren, maar kan beter ff niet doen voordat alles fout gaat
Nou kan me voorstellen dat het je erg aangrijpt hoor! Niet alleen omdat je hem enigzins kende, maar sowieso is het erg aangrijpend dat een leeftijdsgenoot van je op zo'n manier om het leven komt... Tjee weet helemaal niet wat ik moet zeggen...kan me zo goed voorstellen dat je je nu zo ellendig voelt... Ga anders ff een blokje om ofzo als dat kan, even een frisse neus en wat afleiding?
poeh dat is niet niks,zo jong al een hartstilstand.mijn vader was ook 28 toen hij dat kreeg. vreemd eigenlijk dat dat al zo jong kan gebeuren. wil je heel veel sterkte wensen,en dan zit je daar helemaal alleen.
bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Ben inmiddels beetje gekalmeerd.. heb de deur open gezet voor frisse lucht.. en de beeb schopt er ook op los, dus voel me al niet meer helemaal alleen Daarnaast is het lekker druk nu, dus genoeg afleiding voor nu.. Ik zal vanavond even alles rustig bijlezen en ook op iedereen reageren.. nogmaals.. bedankt en een dikke kus!
Succes vandaag Gwen! Mooi dat je nu wat afleiding vindt in je werk en tot vanavond! Het is trouwens erg rustig op het forum vandaag... xxx Roelie
Jee Gwen dat is schrikken! Natuurlijk grijpt het je aan. Een paar jaar geleden toen ik ook op een uitzendbureau werkte, was een kandidaat (gedetacheerd) die al jaren voor ons werkte. Op een gegeven moment kwam hij ineens niet meer opdagen bij opdrachtgever, beantwoordde geen telefoon en reageerde niet op brieven. Dus na 3 aangetekende waarschuwingsbrieven heb ik hem op staande voet ontslagen wegens werkweigering. Ook daar kwam geen reactie op en toen heb ik de politie gebeld en gevraagd om poolshoogte te nemen bij hem thuis. Bleek dat hij zichzelf verhangen had thuis. Dat was zo onwerkelijk en bizar. Meid, sterkte met het verwerken. En je weet dat wij er zijn he
Oooooh ik ga me schamen...heb vanmorgen weer geshopt Ik heb het cadeautje voor mijn mamma gevonden (was eigenlijk wat boven bedacht budget, maar ach het is mammie he ) En toen liep ik langs de Miss Etam en die had leuke nieuwe shirtjes, daarna langs de Hunkemoller voor wat gezellig huisspul en tot slot langs de Prenatal, want die hadden uitverkoop!
Lekker toch, shoppen, Esther?! Ik heb gisteravond ook nog even wat lekker zittende kleding voor in de auto morgen gekocht. Wat heb je voor je moeder gekocht?