November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Een mooie satijnen dekbedovertrekset (leuk galgewoord). Waarschijnlijk kan ze binnen nu een paar weekjes voor het eerst een nachtje thuis slapen, dus het leek me een leuk gebaar om dit te geven. Kan ze in stijl slapen ;)

Trouwens wel grappig, haar vriend vertelde dat hij haar ten huwelijk gaat vragen op de dag dat ze voorgoed naar huis komt. :D

Hoe lang gaan jullie naar La France, Muriel? Waarschijnlijk heb je het al verteld, maar ik heb het gemist. Een beetje jaloers ben ik wel. Hoe lang is het rijden?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zo ben ik ook weer
    Mn oom is weer lekker bezig hierzo, Piet komt ook zo thuis die gaat mn oom helpen, hij heeft wat eerder vrij genomen.

He bah Gwen dat is idd rot nieuws zeg, en ook zo jong, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. brr

@Ruby he doe eens niet zo eng met je spoken hihi
    Maar wel raar dat er van die gekke dingen gebeuren zeg!

@Barbabintje ohwww ga je schamen joh weer geshopt! Hihi nee hoor je hebt groot gelijk, lekker van genieten!

Ohwjee komt hier met bakken uit de hemel en Piet is ondeweg nou die komt als een verzopen kat dus thuis, arme man.
    Leg maar alsvast een handdoek voorhem klaar denk ik.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oehw vandaag al weer 28 weken, whaaa waarom gaat de tijd zo hard meiden, of ben ik de enigste die daaar last van heeft?

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat romantisch!

We gaan maar een weekje hoor! Maar toch wel erg lekker. Alleen maar lezen, eten, drinken en slapen. Heerlijk!
    Het is ruim 750 km geloof ik, dus dat is makkelijk te doen in een rustig dagje rijden.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat romantisch!

We gaan maar een weekje hoor! Maar toch wel erg lekker. Alleen maar lezen, eten, drinken en slapen. Heerlijk!
    Het is ruim 750 km geloof ik, dus dat is makkelijk te doen in een rustig dagje rijden.[/quote]

ohww lekker hoor, weekje niks!

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    IK WIL OOK EEN WEEKJE NIKS :p

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ooooh Esther wat een mooie verrassing voor je moeder als ze straks een nachtje thuiskomt...wat romantisch *zucht*
    Lekker toch dat shoppen!
    Ik koop nu trouwens geen positiekleding meer, tis eigenlijk nog maar voor zo kort dan...want de tijd gaat idd verschrikkelijk snel!

Muriel klinkt echt heerlijk dat weekje Frankrijk!

Dees hier is het nu eindelijk droog en de zon schijnt een beetje...maar we hadden hier vanmorgen dikke hagelstenen!

Zo ga ff pizzaatje eten met Lars, ik heb net nog ff met Niels gekletst over de telefoon die miste mama wel heel erg (oeh wederzijds!) en vanavond zijn beide mannen weer thuis...hehe eindelijk weer een compleet gezin ik vind het pittig hoor deze week!
    Ik geloof dat ik zo maar eens even lekker in bad ga ofzo...ff relaxen (jaaaaa heb ondertussen al heeeeeeel wat gedaan hier!)

xxx Roelie

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ben dan nog "maar" 25 weken, maar vind het ook ineens bizar hard gaan, Dees! In het begin kruipen de weken voorbij en nu :confused: Voor je het weet zijn de de meeting met kids aan het plannen!

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Eetse Roelie! Kan me voorstellen dat je je gezin weer compleet thuis wilt hebben en wel ASAP! :D

Ik heb ook alleen maar shirtjes en een vestje gekocht dat straks na de bevalling eventueel ook nog kan (mits niet teveel uitgerekt hihihi). Geen broeken oid meer. In het begin had ik trouwens een aantal gewone shirtjes gekocht, maar daarvan begint de print nu aardig vreemde vormen aan te nemen op mijn dikke buik. Echt geen gezicht!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Om heel eerlijk te zijn, vind ik het eigenlijk allemaal veel te lang duren. Ben al ongeduldig van nature, dus dit proces duurt wel errug lang vind ik.
    Ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig! ;)

Zal je zien dat ze lekker nog tot 42 weken wacht met zichzelf laten zien :confused:

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahahahaha Muriel daarom ga ik gewoon al vanuit dat ik met 42 weken (eind november dus pas!) zal bevallen van een 10 ponder...kan het me alleen nog maar meevallen ;) :D

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier zegt iedereen dat onze uk vroeger komt, ik denk eerder dat ukkie op zn vader lijkt en standaard te laat komt hihi. Kan er maar beter rekening mee houden dat ukkie laat komt, dan kan het alleen maar mee vallen

13. Niet meer actief

((((((((((Gwen)))))))))))))
    Jee meid wat een rotnieuws, kan me voorstellen dat het je aangrijpt, iemand die je kent én even oud is. Lucht hier maar rustig je hart hoor, daar zijn we voor.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    He Ilse hoe is het nou met je krampen meis?

15. Niet meer actief

Haha wow dat had ik kunnen zeggen. Dat zeg ik namelijk ook steeds, Willem is een standaard 'te-laat-komer' dus als t kind op hem lijkt is t te laat. Als t op mij lijkt is t te vroeg, dus wie weet is het precies op tijd :)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hmzz ja zo had ik het nog niet bekeken, we lijken wel op elkaar ben namelijk ook altijd te vroeg.
    Hmzz nou ja ga er maar van uit dat uk te laat komt, hihi

17. Niet meer actief

De pijngolven zijn er nog wel, maar gelukkig minder frequent dan de afgelopen dagen. Woensdag was t echt om de paar minuten, gisteren zo'n beetje om t kwartier/half uur en vandaag zo'n beetje om t uur. Dus zit een nette dalende lijn in..ben ik wel blij mee hoor.

En waar ik helemaal blij mee ben, is dat ukje net even uitgebreid heeft zitten aerobicen, ik begon gewoon te huilen van opluchting :)

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww meis wat goed om te horen dat het beter gaat!
    Zeker ook dat de kleinevan zich heeft laten horen, super!

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden, ik moest 17 pagina's bij lezen, maar zit op dit moment niet lekker in mijn vel dus reageren op het voorgaande zit er even niet in. Ik spring vanaf nu weer in

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo wa weer terug.

Gwen jemig meid, zou er ook van slag van zijn. Vooral als die gene net zo oud is, word je toch even met je neus op de feiten gedrukt.

Roelie, als je 's avonds voor het slapen gaan even je kuitspieren oprekt schijnt het ook beter te gaan met de kramp. Tenminste bij mij werkte dit, had deze tip bij Angelus van de HA gekregen.

Hier was de kleine vandaag ook even wat actiever. Weer even lekker van genoten, heb dan ook niet zo veel zin om iemand anders te laten voelen.
    Ik denk dan dit is nu eventjes mijn moment. Slecht he?!

Kyra, ik heb je mijn e-mail gemaild.

Ilse, gelukkig gaat het elke dag beter en is de kleine ook weer wat actiever. Dus lekker rustig aan blijven doen.
    Hoe gaat het met de linnenkast, is deze al verplaatst?

Dees, dat gaat dan lekker opschieten met jullie kamer, als piet ook lekker mee kan helpen vandaag.

Esther, heerlijk toch, lekker schoppen, en het is voor een goeddoel he, ;)

Deel Deze Pagina