November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wow Linda, mooie buik! :D

Kramp heb ik alleen als ik me uitrek. En dan is het inderdaad heel snel de teentjes naar boven richten anders blijft de kramp even hangen.

Didi, veel plezier op huwelijksreis (ik dacht Texel of zorgen mijn hormoontjes weer eens voor een ongemakkelijke situatie?!). Hoe gaat het eigenlijk met je? Tijd niet gezien...

Melanie, 400....trakteren! :D

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    he esther je hormontjes brachten je toch op een verkeer spoor hoor. haha.
    Je bedoelde linda?

3. Niet meer actief

Hmm nog een uurtje voor die vrienden komen en ik heb helemaaaaal geen zin. Ze zijn heel lief en aardig hoor, maar gewoon 'ander soort mensen' dan wij haha oef wat klinkt dat fout he hahaha

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dan ben IK wel benieuwd WAT voor soort mensen ;)

5. Niet meer actief

Hahah tja wat zal ik eens zeggen...zegt de naam TOKKIES je iets?

hahaahaha :)

Nee hoor, zo erg zijn ze niet hoor, maar zijn gewoon een beetje 'onaangepast'. Lopen in ongewassen kleding, geven niks om uiterlijkheden of dat soort ongein etc. Als ik bij hun op visite ben, ga ik dus niet naar de wc. Mijn schoonmoeder woont gelukkig bij ze in de buurt, dus dan hou ik t op en ga bij mn schoonmama plassen etc... haha

Mijn ouders hebben al jaren een uitnodiging staan om bij ze te komen eten, maar ze durven niet omdat het zo vies is in huis :)

Heb je een beetje een beeld nu? :D

6. Niet meer actief

En voor de beeldvorming...hij heeft beetje postuur van Raymond van Barneveld, loopt in vieze spijkerbroek en altijd Rowen Heze tshirt.

Zij is iets slanker dan ik, en kleding idem

:)

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Whahahahha, ja heel duidelijk! Maarre.... hoe komen jullie dan aan zulke vrienden?

8. Niet meer actief

Zijn goeie vrienden van Willem van jaren geleden. Eigenlijk hebben we niet veel meer met ze gemeen maarja, goeie vriendschap geef je ook neit zomaar op he. Ze staan altijd voor ons klaar, al is t midden in de nacht.

Ze waren voor mij ook de eerste mensen waarbij ik merkte dat vrienden er altijd voor je zijn, onvoorwaardelijk. Dat vind ik toch wel heel bijzonder.

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ilse spaar me je details, als je nog verder gaat ga ik k*tsen.. Ik heb ook zo iemand in de famile ga daar nooit heen en kus ze met een verjaardag ooit nooit bah!

10. Niet meer actief

Hahaha...euh deze vrienden pakken me beet en knuffelen me plat.... dus daar kom je niet onderuit hahaha

11. Niet meer actief

AH joh, wasknijper op je neus heb je nergens last van ;)

(Jaja, ik lees tijdens het werk gewoon stiekem mee..... :oops: )

12. Niet meer actief

Maar verder zijn ze echt heel lief en aardig hoor, das toch wel het belangrijkste

Oja, hun bijnaam voor mij : Kleintje! Dan vergeef je ze toch alles? hahaha :)

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

daarom uiterlijk zegt niet over hoe personen zijn.

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Eeuuhhhmm ja ik bedoelde inderdaad Linda met dr 400 berichtjes :oops: Dan zal Texel ook wel verkeerd zijn :D

hahahahaha Ilse, kleintje! Jij bent echt lang, zijn zij dan nog langer?

15. Niet meer actief

Nope, ze zijn beiden kleiner :)

16. Niet meer actief

En ik ben niet lang, jullie zijn gewoon klein...stelletjes ukkies hahaaha

17. Niet meer actief

Oh en even voor de meiden die ni bij de meeting waren: ik ben 1.85 (in de lengte én de breedte :)) Zeg nou zelf, das toch ni groot? Nee toch? hahaha

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Linda mooie buik!
    En gefeliciteerd met je 400 berichtjes!

Ilse, mijn broer en voormalig schoonzus zijn/waren ook zo...
    Echt zonder overdrijven, hun huis had het decor voor de familie flodder kunnen zijn...
    Toch wel raar, van huis uit zijn we allemaal netjes opgevoed en mijn moeder is écht brandschoon...
    Nu zijn ze gescheiden en is het huis van mijn broer ietsje schoner maar ik ga er nog niet naar de wc!
    En koffie hoef ik er trouwens ook niet....ik snap ook niet hoe mensen zo kunnen leven...
    Het is hier ook niet altijd brandschoon hoor, zeker niet met alle beesten, maar het is wel leefbaar zeg maar...
    Vind het trouwens wel een leuke bijnaam :)
    Ik ben in de vriendenkring bekend als 'dat jonge ding' (door het leeftijdsverschil tussen René en mij) of 'badeendje' :D

Zo heb net gedweild, aardappels geschild, eitjes gekookt voor de witlof en de karbonaadjes pruttelen....toch nog heel wat gedaan vandaag!
    Ga zo ff lekker op de bank hangen en Dr. Phil kijken....
    Iemand toevallig gisteren gezien? Het ging over 2 verslaafde zusjes, ze zagen er echt niet uit, en eentje was 6 maanden zwanger en gebruikte nog heroine :confused:

xxx Roelie

19. Niet meer actief

Die mag je uitleggen :) :) :) :)

Deel Deze Pagina