November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hmm ze zouden hier tussen 4 en half 5 zijn, dus ik ga maar s afsluiten hier, zou lullig zijn als ze binnenkomen en zien wat ik over ze typ hahaha..

Fijne avond allemaal, ik denk niet dat ik nog online zal zijn, hoewel...zij gaan met zn 3tjes de kast slopen, dan kan ik jullie lastigvallen natuurlijk :)

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik heb eigenlijk niet eens een idee....
    Iemand noemde me zo een keer en sindsdien issie erin gebleven :D

Vroeger werd ik altijd Lampje genoemd...vanwege mijn hoogrode hollandse wangetjes ;)

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Dat ligt eraan welke generatie je in gedachteh hebt! Als je nou 16 was geweest dan had ik inderdaad een ukkie geweest..hihihi....mijn nichtje en haar vriendinnen zijn allemaal zo'n beetje van jouw lengte.

Over ukkies gesproken: mijn mamma meet slechts 156 centimeter.

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wat een grappige en originele bijnamen hebben jullie trouwens Ilse en Roelie! Hier komt men niet verder dan verbasteringen van de naam.

5. Niet meer actief

Mijn mama is thuis ook het ukje hoor, ze is 'slechts' 1.77m :) En dat voor iemand van 67, ni slecht he ;)

6. Niet meer actief

hallo hallo, daar ben ik weer.
    Net terug van boodschapjes doen (pfffff) en bezoek aan de fysiotherapeut. Moet echt even uitpuffen/bijkomen nu. En waar doe ik dat beter dan hier ;)
    Zo, nu ga ik eens effe bijlezen wat er door jullie nog allemaal geschreven is sinds gisterenavond.....

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ben ik weer. Het was ontzettend druk op het werk. Ik ga even een tukje doen. Vanavond naar Breda naar mijn ouders. Kom strakjes nog even kijken.

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wow :confused: jullie zijn echt lang! Ik heb alleen 1 lange oom: 2.04 meter. Maar alle lengte in de familie is naar hem gegaan. Op de 2 uitschieters naar boven en beneden is de rest heel gemiddeld van lengte per generatie.

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Was ik weer even.. heb nog geen pauze gehad.. dus dacht.. ga nu even tijd in de dames steken.. vond het zo fijn dat jullie vanmiddag zo lief reageerden! Super! Dikke kus voor iedereen! Net is de maat van de overleden jongen/man hier geweest en heb ik even fijn mee kunnen praten.. dat lucht op! Hopelijk ook voor hem..

Om even "overal" op terug te komen..

Medicijnen.. zoals de meesten weten heb ik dus ook een psychische achtergrond.. ik moest dus wel stoppen met medicatie, ze konden niet uitsluiten dat het geen schadelijke gevolgen heeft voor mijn kindje, dus heb de knoop doorgehakt en ben gestopt. Ik slikte overigens zoloft. Iemand bekend hiermee?

Zwangerschapsboeken.. lees nog niets.. heb wel mijn eigen zwangerschapsweekboek.. vind ik wel leuk om bij te houden. Iedere keer vragen beantwoorden.. fotootje plakken, etc.

:idea: Esther.. mijn hond en navels.. zal ik dat wle hier neerzetten? haha.. werkelijk waar.. als ie er één ziet duikt ie met zijn neus erin.. kan niet rustig op bed liggen met een blote buik.. dan is het weer.. EH! WEG! haha.. jammer dat honden niet kunnen praten.. want zou wel willen weten wat hem nou zo boeit haha.. Wat betreft dat bellen, weet niet meer precies hoe het zat, moet je even bellen met klantenservice van je provider.. of als ik tijd heb zal ik ff googlen vanavond voor je.

:idea: Indigo, spannend hoor zo samen zwanger met je zus!

:idea: Melanie, leuk he die geboortekaartjes.. wil ook volgende week eens wat boeken gaan halen. Maar is het verstandig om er veel mee te nemen? Ben bang dat ik dan door de bomen het bos niet meer zie.. En gefeliciteerd met je >1000 berichten!

:idea: Linda.. pff 2e kuur al.. het zit je dus niet mee.. en wow.. ben jaloers op je buik.. mooi hoor! En jij gefeliciteerd met je >400 berichtjes!

:idea: Roelie, wat doet je man eigenlijk voor werk dat hij zo vaak weg is en de kids mee kan nemen? Sorry hoor.. ben érg nieuwsgierig haha..

:idea: Ilse, gelukkig gaat het met jou de goeie kant op! Heerlijk he als de kleine zich dan zo van zich laat horen/voelen!

:idea: Muriel.. fijne vakantie alvast! Al lekker aan het pakken en zo?

Gisteravond sloeg ineens de twijfel toe bij mij over de naam die we voor een jongen hebben gekozen.. meteen voornamenboek erbij gepakt.. we gaan op zoek naar een nieuwe haha..

Vanochtend hebben we een sollicitatiegesprek gehad voor mijn nieuwe collega.. hopelijk wordt het wat! Ze had wat hoge looneisen.. dus ze moest er nog over nadenken.. hopelijk doet mijn baas water bij de wijn, dan gaat meteen mijn loon óók oomhoog hihi..

Er is ook eindelijk een keer gependeld voor me: uitgerekende datum 18 november van een jongen.. ben benieuwd! :D

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou meiden ga nu echt ff niet reageren.

voel me klote,morgenvroeg om half 11 kan ik mijn haar eruit laten halen.
    we hebben alledrie luizen.
    heb net al shampoo gehaald en dan gaan we morgen heel de avond behandelen.

mijn kinderen hebben ze nog nooit gehad,nu dus wel shitzooi.

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Oh Ruby nu ál luizen? De school is net begonnen! Pffffff hier het vorige schooljaar het hele jaar bekant luizen gehad, ikzelf en de jongens gelukkig nooit maar ik krijg al de kriebels als ik eraan denk!

Even een tip: door de gewone shampoo een paar druppelt tea tree olie (bij de drogist) doen en daarmee de haren wassen, en als ze al luizen hebben even met een watje daarmee langs de haargrens (achter in de nek, bij de oren, de warme plekjes enzo) deppen!
    Schijnt waanzinnig goed te helpen en is stukken goedkoper dan dat andere spul (prioderm ofzo).

Succes ermee!

12. Niet meer actief

Ik lees dat er echt een groot aantal meiden is dat s'nachts niet zo goed slaapt. Balen he :( ? Zitten wat dat betreft gelukkig wel een beetje in hetzelfde schuitje allemaal. Mijn mannetje heeft hier - zo lief - speciaal Friesche Vlag "Slaap lekker" voor me gekocht bij wijze van slaapmutsje
    Maar ook met dat honingmelkje op is het armoe troef 's nachts, als ik al niet wakker lig van mijn bekkenpijn is het wel van onze breakdancende dochter, mijn snurkende vriend, de vele plaspauzes of het geworstel met mijn 'worst' ;) :rolleyes:
    Overigens, Tari, ik kreeg vandaag van mijn fysiotherapeut te horen dat ik absoluut NIET meer zonder die rol onder mijn knieen op mijn rug mag liggen, is veel te belastend. Vind dat trouwens ook ontzettend veel pijn doen, dus deed dat automatisch al niet meer.
    (Proficiat trouwens met je eerste 1000 berichten)

hihi, hier nog zo'n enorme slak. Het scheelt dat ik er inmiddels aan gewend ben zo voor schut te lopen, maar vond het in het begin toch maar knap lastig dat anderen mij voorbij zagen schuifelen.... :oops: 8)

Je werkdagje zit er nu bijna op vermoed ik. Heeeeeerlijk dat je lekker een weekje gaat niksen. Geniet er maar lekker van Murmel en weer of geen weer, je vermaakt je vast wel.

Hoe is het nu ondertussen met de kat Ikke?

Jeetje Linda, dat lijkt me echt heel vervelend. Heb je trouwens al eens een hele pot donkere pickwickthee achter elkaar leeggedronken? Dat helpt bij de meesten wel. Is eigenlijk heel heftige thee en ik drink die ook eigenlijk nooit, wel als ik blaasontsteking heb. En dan twee weken twee kopjes solidagothee (gulden roede) per dag drinken. Daar heb ik de meest hevige blaasontsteking nog altijd mee kunnen pareren. Hoop dat je ontsteking snel verdwijnt!
    Proficiat trouwens met je 400ste berichtje Linda en mijn complimenten voor je buik, ziet er prachtig uit. Amper 11 weken is inderdaad nog maar kort zeg, het lijkt ook wel alsof de tijd steeds sneller gaat, hoe ervaar jij dit?

Joldeg, wat fantastisch dat jullie ukje uitgebreid heeft zitten aerobicen in je buik, kan me goed voorstellen dat je hebt gehuild van opluchting. Ik ben helemaal blij voor je, gaat helemaal de goede kant op zo te lezen...
    Je bent nu waarschijnlijk ondertussen aan het knuffelen met je tokkie-vrienden :D . Heerlijk toch?! Vrienden zijn er in verschillende verschijningsvormen en het blijkt maar weer opnieuw: de verschijningsvorm zegt absoluut niks over de inborst. Zulke vrienden moet je koesteren meid!
    By the way, bedankt dat je even een beeld van jezelf schetst voor degenen die er niet waren bij de meeting, voel me daardoor weer net ietsje meer insider ;) . Af en toe toch al zoeken omdat jullie veel elkaars echte namen gebruiken....al begint dat steeds meer te wennen.

Verdorie Roelie, ik had nog zo gehoopt dat je vannacht geen krampen zou hebben. Heb je enig idee waar het aan ligt eigenlijk? Kan best dat er een bepaalde spier of zenuw steeds wordt afgekneld....

Al spoken gevangen Ruby? Helaas komt dit soort ongein vaak in 3-voud. Hoop dat het tij nu keert voor je. Hoe voel je je ondertussen eigenlijk? Nog steeds zo beroerd?

Jemig Gwen, wat een ontzettend heftig bericht voor je. Komt wel erg dichtbij een dergelijke onheilstijding. Veel sterkte meid met het verwerken van deze schok.

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Sterkte met de kriebelbeesten, Ruby!

14. Niet meer actief

Jeetje Ruby wat ontzettend klote voor je. Die tip van de teatree heb ik trouwens ook wel eens gehoord, is inderdaad het uitproberen waard.

Gwen, fijn dat je met zijn maat hebt kunnen praten!
    Wat een grappige hond trouwens, ik ben gelijk nieuwsgierig wat er precies achter schuilt dat hij navels zo interessant vindt...misschien een keer een dierentolk inschakelen ;)
    Ik vind het inderdaad wel spannend samen met mijn zusje zwanger. In het begin vond ik het wel moeilijk, ik ben namelijk de oudste van 3 meiden. En dan is ze ook nog eens zwanger van een tweeling, wat natuurlijk helemaal speciaal is. Maar ach, met al die nutteloze jaloerse gevoelens heb ik gelukkig korte metten kunnen maken. Ik vind het nu vooral heel erg leuk dat we zo snel na elkaar moeder worden, hoop dat de kids ook iets aan elkaar zullen gaan hebben. En ik vind het stiekem ook wel leuk dat het zowel jongetjes als een meisje zijn, is dan toch weer net even anders.
    Hoe komt het eigenlijk dat ineens de twijfel toesloeg over de naam voor een jongen?
    Ik duim met je mee voor wat betreft die looneisen van de nieuwe collega, mooi als jouw loon daardoor zou kunnen stijgen...

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    het probleem is dat ik extensions heb,en die moeten er nu uit

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oh shit, dat is zonde zeg! Ze zitten er trouwens mooi in, heb er tijdens de meeting niks van gezien ;)

17. Niet meer actief

Mannetje komt trouwens vandaag niet thuis, hij gaat gelijk na zijn werk naar Antwerpen naar een vriend van hem. Lig vannacht dus alleen in bed, nou ja....met de kat vermoed ik, en mijn 'worst'.
    Gek dat ik daar nu ineens wat meer moeite mee heb dan voorheen. Zou nu het liefst heel kneuterig in hem kruipen en knuffelen, de hele avond. Die hormonen zijn toch echt gekke dingen hoor!

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oh bah wat ongezellig Indigo... Je hebt gelukkig je worst nog 8)

19. Niet meer actief

Dat is echt BALEN Ruby. Vergeef me dat ik het vraag maar waarom precies moeten ze er dan uit? Kun je de extensions niet met dat spul wassen of zo?

20. Niet meer actief

Hihihihi, inderdaad Barbabintje. Neem gewoon die worst mee op de bank om mee te knuffelen :)

Deel Deze Pagina