oehww dat is idd flink balen zeg, en een dure hobby om alles eruit te halen zeg. Vergeet je ook niet de kleding en beddengoed enzo te wassen, want daar kunnen ze ook op zitten. Poeh succes meis
hihhi grappig he! Als er hier een hond binnen is dan zijn er 3 gevlogen en eentje blijft altijd zitten onze rooie gek, die vind dat altijd wel machtig boeiend. erg leukom te zien idd
klinkt goed Ilse, en lijkt me strak plan om morgen maar even te verkassen als zij aan het behangen zijn. je weet maar nooit...... GOGOGO Snuffie! (tja, is wel eigen terrein natuurlijk he?! En dat moet je goed bewaken natuurlijk...)
Snuf schoot ook gelijk naar buiten hoor, zn mandje staat naast de (open) achterdeur dus hij nam gelijk afstand. Maar toen bleek dat hij toch de baas was, trok ie zich er niks meer van aan en ging lekker in zn mandje liggen. Groot gelijk, tis tenslotte zijn terratorium
néééééé.. wat een K*T dag.. krijg net ook nog eens bericht dat de pretecho van maandag niet doorgaat.. medewerkster is in ziekenhuis opgenomen.. ze hopen vanaf begin september weer afspraken te maken.. pfffff... daar heb ik dus niets aan, want dan ben ik al 30 weken en dat vind ik te laat.. en de zekerheid is er niet eens.. Ga nu maandag proberen ergens anders een afspraak te krijgen..
Verdrrr Gwen, dat is inderdaad K*T zeg... Heb je je daar zo op verheugd en dan dit. Ik hoop dat het je lukt ergens anders een afspraak te regelen. (moet ik hier trouwens ook maar eens snel achteraan gaan) Update avondeten Indigo: het is een gewoon cup-a-soupje geworden met een stapel boterhammen
Toen wij nog een kat hadden... en de kat moest overgeven is dat helaas niet goed afgelopen. Arme Dinky.
Wij hadden een jonkie. Wij vonden regelmatig stukken plant door het huis. Op de dag stond de kelderdeur open en heeft de kat een hele chorizoworst gegeten. Een andere keer lag er saté te ontdooien op het aanrecht. Toen we thuiskwamen, weg saté. Uiteindelijk is de combinatie van alles haar maagje teveel geworden denk ik. De dierenarts wist het ook niet precies.
Oeh, arme Dinky inderdaad Vreselijk om een beestje af te moeten geven.... Ik ga even naar Judge Amy kijken. Tot later.