November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hoera.. jippie.. whiiiii...

Ik kon één bureau vinden die ik 's avonds kon bellen op een nog redelijke afstand.. ze kon over 2 1/2 week dinsdags overdag óf morgenvroeg om 08:00 uur.. dus heb maar meteen toegehapt.. dan maar vroeg op.. kan niet wachten!

2. Niet meer actief

Woh morgenvroeg al, das helemaal mooi! Ik ga volgende week eens bellen voor een afspraak, wil half september, dan ben ik 29 weken.

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Hoi, ik ben ook een november-2007 mama (30-11 uitgeteld) en nieuw in dit topic. Ik zag dit topic en dacht goh kijk eens waar het over gaat, en toevallig gaat het over katten! Ik heb zelf ook een (ex-)kater, Spock genaamd. Vernoemd naar Mr. Spock, omdat hij een stukje uit zijn oor heeft hihi... Hij ligt nu naast me met zijn tijgertje te stoeien. Het is een aanlopertje. We hebben hem inmiddels bijna drie jaar en kunnen niet meer zonder hem.

Vervelend dat je je kat hebt moeten afgeven :(

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

mijn mama is nog kleiner 152 centimeter. :)

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik ben zelf 1.80 m. en mijn moeder is 1.66 m. of zo. Ik val haar zowat dood, vraag me soms af hoe zij mij op de wereld heeft kunnen zetten!

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou ja, mijn vriend was er meer kapot van dan ik. Ik ben niet echt een dierenvriend. Plus dat het mijn kat niet was. Ik woonde nog niet samen en de kat was van Rob.

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey Suzanne.. welkom! Mijn mama is ook een ukkie.. 1.58m
    Ik ben zelf 1.74m

8. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dank je wel Gwendolyne! Goh dan is jouw moeder idd ook klein in vergelijking met jou!

Ben ervandoor... Naar mijn paardje...

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gwen fijn dat je nog een echo bureau heb kunnen vinden.

Ruby wat vervelend voor je dat je extensions eruit moeten. Waarom eigenlijk?. Ik hoop dat jij en je kids snel luis vrij zijn. Hebben ze bij jullie op school ook van die luizenhoezen voor over je jas?

Roelie hoe gaat het verder met jouw?

Suzanne, welkom en gefeliciteerd.

Murmel fijne vakantie toegewenst;)

Tari hoe gaat het nu met Zefanja?

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ff lekker slapie gedaan.

Welkom suzanne. En ruby zonde dat die extensions er nu uit moeten. Ik ga me nu ff omkleden en mijn spulletjes pakken. Dan dan op naar Breda. Ik ben zondag weer terug dus dan kom ik jullie weer lastigvallen ;)

Veel plezier allemaal van het weekend.

Liefs

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Enne Gwen fijn dat je nog zo snel terecht kan bij een ander buro.

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Fijn weekend Stasia

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Poeh buik zit vol, maar was even lekker eten, nu uitbuiken met laptop op schoot :)

@Suzanne welkom hierzo

@Stasia fijn weekend

@Gwen super dat je zo snel terecht kan joepieeee

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    minuut 4.50

16. Niet meer actief

Zoooo, even lekker gegeten; ovenschoteltje met sperzieboontjes, gehakt, jus, puree en een laagje kaas...Heerlijk!

@Gwen; Het is niet echt jouw dag geweest vandaag...Gelukkig kan je nu wel snel terecht voor je pretecho.. Heel veel plezier morgenochtend!

@stasia; Fijn weekend! en tot maandag..

@Suzanne; welkom hier en nog gefeliciteerd!

Verder niet zoveel boeiends te vertellen...kom net bij de kapper vandaan en ga zo even mijn haren van een kleurtje voorzien.
    (dat doe ik eigenlijk altijd zelf, vind het bij de kapper veeeel te duur)
    Ben bij een nieuwe superhippe kapsalon geweest, maar :confused: de prijs ... Alleen wassen en knippen; € 41,-............ :(
    Dat was dus de laatste keer...

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

zo niet normaal meer jen. dat betaal ik inclusief coupe solei

18. Niet meer actief

Mijn haar is wel wat langer als dat van jou, maar dit was echt niet normaal...sloeg bijna steil achterover...

Bij mijn vorige kapster was ik hiervoor ongeveer € 30,- kwijt...Nog veel, maar een stuk beter dan die 41....

Als ik ook nog eens laat verven ben ik meestal rond de € 100,- kwijt, heb namelijk een hele bos haar...en krullen.

19. Niet meer actief

Jeetje, zie nu ineens dat ik ook nog maar 11 weken te gaan heb... :confused:

Jeetje mina; komt nu wel dichtbij hoor...

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo was ook weer even, tja toch maar de computer een paar uur uitgezet, jullie zijn zo verslafend. ;)

Zo Jennie, dat was zeker een duren kaper, ik betaal voor wassen, knippen en fohnen uiterst 25 euro. Weet het niet precies maar meer ook niet.

Gwen echt fijn dat je morgenvroeg kan. Spannend! Veel plezier hoor.

Ilse, verstandig van je om zondag er niet bij te zijn, vermijd dat ook meestal.

Esther Texel is volgens mij wel goed, dat staat mij ook nog bij.

Suzanne welkom, join the club.

Ruby, balen! heb trouwens ook niet gezien dat je exstenions had?

Indigo, ik moet ook met een kussen tussen mijn knieen slapen, maar dat glee aldoor weg, en op mijn rug vind ik het ook prettiger als er wat onder ligt. Dus heb toch goed naar mijn gevoel geluisterd. Gebruik nu ipv een kussen toch maar weer mijn voedingskussen.

Linda, met Zefanja gaat het wel beterder, hij ziet alleen nog enorm wit met kringen onder zijn ogen. Maar heeft geen koorts meer. Moet hem alleen erg dwingen om te drinken, terwijl hij hier nooit mee zat.
    Vermoed dat het misschien met de amandelen te maken heeft. Als hij van het weekend niet beterder drinkt en nog steeds zo weinig plasts, ga ik maandag met hem naar de HA.
    Hoop dat hij vanacht weer doorslaapt, want ik ben eigenlijk doodop (sorry zit weer te klagen)

Angelus mocht vanavond op blijven en zit nu met papa Shark Tale te kijken. Zefanja ligt al een tijdje op bed.

Deel Deze Pagina