November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Bij onze kapper maakt lengte van het haar niet echt wat uit. Toen ik ook nog lang haar had moest ik even goed meer betalen dan Adriaan die ook lang haar heeft. Hij betaalde minder omdat hij onder het mannen tarief valt.

2. Niet meer actief

Leuk; Sharktale....zitten wij ook te kijken...

Althans manlief op de bank en ik kijk met 1 oog mee.. :)

3. Niet meer actief

Eigenlijk belachelijk hè....dat onderscheid. Terwijl ze er vaak net zoveel tijd mee kwijt zijn... :(

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Ik ga zo naar "so you wannabe a popstar" kijken.. vind die audities altijd zo lachen.. gaan er nog meer dames kijken?

5. Niet meer actief

Gwen, helemaal super dat je nog een bureau hebt gevonden waar je al zo snel terecht kunt (en je dus ook niet hebt hoeven wachten op maandag om te bellen). Gelukkig toch nog een lichtpuntje voor je vandaag.

Welkom hier Suzanne, ben je pas nieuw op deze site dat je het novembermama'sforum nu pas ontdekt hebt?

Stasia, heel veel plezier in Breda en tot zondag!

Jen, dat is me de kapper wel zeg....en dan ook nog eens zelf kleuren...Welk kleurtje ga je je haren geven?

Tari, het fijne van zo'n 'worst' ( 8) ) is dat ik die ook tussen mijn knieen kan klemmen bij het op de zij draaien. Wel een hoop gedoe 's nachts bij het draaien telkens, maar ach....het scheelt een hoop extra bekken en rugklachten. Ik sliep eerst ook steeds met het voedingskussen, maar dat gaf me niet voldoende steun. Heb nu bij de Ikea zo'n gigantische rol gekocht (eigenlijk een sierkussen voor op het bed), en dat slaapt helemaal super.
    Fijn dat Zefanja nu geen koorts meer heeft. Ik hoop dat de overige klachten nu ook snel verdwijnen. Enne....alle reden om eens even te klagen toch, lijkt me niet niks hoor als je zelf behoorlijk zwanger bent, met klachten, en dan niet aan je broodnodige rust toekomt omdat een van je kinderen je hard nodig heeft dag en nacht. Het leven van een moeder....
    By the way....Shark Tale, heerlijke film! Op welke zender is die dan bezig?

6. Niet meer actief

denk het niet Gwen. Ben meestal nogal snel uitgekeken bij dat soort programma's. Maar is verder weinig op de buis geloof ik. Ga denk ik zo eens wat lezen.

7. Niet meer actief

@Gwen; Kom er nu net achter dat dat vanavond is en zit net met mijn kop haar vol met verf, zal het toch echt een keer uit moeten spoelen dus ben bang dat ik het ga missen...

Vind het altijd wel heel erg leuk om te zien!

@Indigo; Heb voor de verandering eens gekozen voor Koper/licht mahonie...(beetje oranje/bruin) Normaal ga ik voor wat donkerdere roodtinten of katanjebruin, maar wil eens wat anders..Ben wel heeeeel benieuwd hoe het gaat staan!

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik heb pijn in buik van het lachen. Waarom doen mensen die niet kunnen zingen en er niet uit zien toch mee met die audities. Ga eerst voor de spiegel staan en neem je stem op. Dan weet je toch ook wel dat je geen popster wordt ;)

Verder fijne avond allemaal, ik ga de laptop uitdoen;)

9. Niet meer actief

Intussen staat de kast bijna, zijn Willem en vriend naar Ermelo om bed weg te brengen en zijn vriendin en ik thuis, even bankhangen. Heb vanavond weer flink veel buikpijn, zowel de pijnscheuten (weer elk kwartier zo'n beetje..grmbl) als gewone krampen. Erg irritant, ging t eindeilijk beter, begint t weer opnieuw..zucht...

Oh en for the record..mijn mama is echt een kleintje thuis, want mn vader is 2.00m En heeft schoenmaat 50 :D

10. Niet meer actief

Dat doen ze om ons te vermaken :)
    Geweldig; leedvermaak op z'n best...

Fijne avond verder Linda!

11. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Nee hoor, ik kijk toch al een tijdje op deze website maar nooit echt in die "juli/augustus/november"-achtige topics gekeken, vandaar. Ik plaats zelf ook niet zo gauw een bericht dus zal waarschijnlijk meer meelezen dan meekletsen.

Bedankt allemaal!

12. Niet meer actief

Da's wel lekker meid, begint het er toch op te lijken!
    Wel vervelend dat je weer zoveel last hebt van je buik...hoop dat het snel weer minder wordt. Kan je anders niet ff in bad als je vrienden straks weg zijn...Ff lekker ontspannen...

Die ouders van jou; da's een gevalletje smurf en reus om naast ekaar te zien denk ik :)

13. Niet meer actief

Nou ik ga mijn haren uitspoelen en wassen...ben benieuwd...

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Volgende week heb ik ook een vreemdgalul :)
    Heb hem via hierzo over kunnen nemen, Deesje ook weer blij

@Jen ben erg benieuwd hoe je haar word

@Joldeg fijn dat het al zo opschiet met de kast enzo
    Alleen jammer van je buikpijn, toch niet teveel gedaan he?

Kapper, nou die moet ik ook hoognodig bezoeken, ik moest eigelijk al voor dat ik in de ziektewet moest, maar ja toen kon ik geen kant meer uit dus loop al een aardig tijdje voor paal. Maar als ik volgende week de mogelijkheid heb ga ik eindelijk weer eens naar de kapper. Weer een beetje model erin want kan er werkelijk niks meer mee nu.

Nou dit weekend zal onze slaapkamer zo goed als af zijn, morgen word het plafon gewit en het behang komt erop.
    Zondag laminaat leggen behalve in uitbouw omdat de cv ketel nog verhangen moet worden en nog wat dingen. Zondag word er ook geverft.
    Ja dan is er bijna een kamer klaar.

15. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He meiden, ik ga zo mn tas inpakken met allemaal sexy zwangerschapstenten en dan lekker slapen. En morgenochtend zo vroeg mogelijk rijden we weg, zodat we er lekker op tijd zijn.

Rustig aan met kletsen en tot over een weekje!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Murmel een hele fijne en rustige vakantie en tot over een weekje!

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Hey Muriel.. happy holidays!

En so you wannabe a popstar.. vind het beetje tegenvallen tot nu toe.. :rolleyes: en idd Linda.. sommigen hebben echt een plank voor de kop hoor.. ](*,)

18. Niet meer actief

Ik weet natuurlijk helemaal niet hoe je eruit ziet Jen, maar het klinkt in ieder geval wel goed. Ben benieuwd wat je van het resultaat vindt zometeen nat het uitspoelen?

Linda, daar heb je een punt, maar als al die mensen een reeel 'beeld' zouden hebben van hun eigen zangkwaliteiten was zo'n programma nog maar de helft zo leuk, toch ;) Fijne avond nog meid!

Joldeg, wat vervelend voor je dat het nu weer opnieuw lijkt te beginnen. Heb je misschien toch teveel gedaan zojuist?

Hahahaha Ikke, die vreemdgalul..... 8) Wist wel al dat je hormonsters soms opspeelden, maar dit is toch wel erg fors ;) :)
    Fijn dat de kamer nu bijna klaar is!

Murmel, veel plezier met de voorpret bij het inpakken van die sexy tenten. Ik wens je een heel fijne vakantieweek.
    (Zal ik proberen je weer in te halen? :) )
    --nee, zal niet lukken, moet namelijk volgende week weer gaan werken :(

19. Niet meer actief

We hebben geen bad, dus dat gaat niet lukken. Misschien dat ik wel zo ff onder de douche duik. Dat kan ook als ze er wel zijn hoor, lang leve de badkamerdeuren hihi.

Nee hoor, m'n moeder is 1.77, maar ik zie dat ze een ukje was omdat we zelf allemaal nog langer zijn :)

Enneuh, ik heb helemaal niks gedaan vanavond hoor. Terwijl zij boven waren, lag ik beneden op de bank tv te kijken. Dus dat kan het écht niet zijn. Nouja, het zal wel iets zijn, ik probeer me niet druk te maken, ik voel smurfje ook gewoon weer borrelen, dus ik blijf positief. Kost af en toe wat moeite, maar dat maakt niet uit :D

20. Niet meer actief

Hey Muriel, ik wens je een hele fijne vakantie, geniet lekker van La Douce France en tot over een weekje!

Liefs
    Ilse

Share This Page