Hoi Suzanne, ik had je berichtje over het hoofd gezien, dus alsnog ook van mij welkom hier en nog gefeliciteerd!
Ukje Indigo ( ) vindt het geweldig dat je positief blijft Joldeg. Heerlijk dat je smurfje weer voelt borrelen. Maar houd het wel in de gaten he? Heb je geen concrete afspraken gemaakt met de vk?
nou iedereen zit hier in de luizenshampoo,ben heel de stad afgereden voor een shampoo die mag met je zwangerschap. eerste dekbed in de wasmachine,en morgen mijn beddegoed naar de wasserete. neem morgen gelijk een nieuwe korte chocoladebruine coupe
Nee gewoon op m'n gevoel vertrouwen en op t moment dat ik me zorgen maak of het niet vertrouw moet ik bellen. Op dit moment is t nog niet zo erg als woensdagavond, dus valt t allemaal wel mee. Mocht t nog wel erger worden, dan trek ik zeker wel aan de bel hoor, don't worry.
Zo, hier is de boel weer uitgespoeld en in model gebracht (het zit voor de verandering eens een keer beter dan dat het zet toen ik bij de kapper vandaag kwam, was net een opgeblazen WC borstel ) Kleurtje is ook wel leuk, maar niet wat ik ervan had verwacht...Hij is nog vrij donker. Ach ja, misstaat niet en lijkt op de kleur die ik normaliter heb. Het is in ieder geval niet knal oranje geworden...
Sjee, ja, niet eens bij stil gestaan dat het natuurlijk heftig spul is die luizenshampoo Ruby. Fijn dat je geschikte hebt gevonden. En klinkt goed hoor, die korte chocoladebruine coupe... Oke, Joldeg, I won't worry Leuk dat het kleurtje je bevalt Jen, het kan trouwens nog best anders uitpakken morgen bij daglicht. Heb jaren geleden mijn haren eens gekleurd en dacht s'avonds dat het wel oke was maar had s'ochtends min of meer oranje haren En bij mij zit mijn haar ook meestal beter als ik het zelf doe, de kapper maakt er inderdaad een soort ragebol van of zo
AAAAAAAWWWHHHH, wat lief..... Kreeg net een smsje van mijn lieve schat: een dikke kus van je mannetje :-*! Zucht....de vader van mijn dochtertje zwijmelzwijmel.... (niks mee te beginnen hoor, zo'n wandelend moederhormonenschepsel, hahaha)
Het heeft nog nooit zo slecht gezeten als vandaag.... en daar betaal je dan zoveel geld voor... @Muriel; Hele fijne vakantie, geniet ervan!
Herken het wel hoor, maak me tegenwoordig ook overal druk om... Als ie (naar mijn zin) te lang naar buiten is met de hond zit ik al te zenuwen; "er zal toch niks gebeurd zijn" Heel erg....
Hahaha, ben van nature nogal een onafhankelijk typje en vind het altijd wel heerlijk om op mezelf te zijn en dat hij z'n plan trekt. Voor mij liefst geen partner die de hele tijd alles samen wil doen en de hele tijd in mijn buurt rondhangt, hahaha. Maar nu voel ik me een stuk afhankelijker van hem, zwijmel bij het minste of geringste en heb ook de neiging hem meer op te zoeken. Vanochtend zei hij nog: je wordt als mama een stuk zachter lijkt wel... Ik vind het maar een wonderlijke ervaring hoor, deze zwangerschap
Oh oh, die kerel van mij is echt een verstrooide professor. Vorige week dat gedoe met die pluggen en nu weer zo'n lekkere actie. Ze hebben dus het bed in het huisje gezet, nog niet in mekaar want daar was geen tijd meer voor. Komt ie net thuis..heeft ie de schroeven nog in zn zak zitten. Slimmerd hahaha Zijn excuus? Zwangerschapsdementie..hmm wist niet dat dat ook overdraagbaar was? Hij eet ook al voor 2
Hmm ik ben zo moe, ik wil mn bedje in. Maar dat kan niet, want alle kleding uit de linnenkast ligt op bed. En die ligt nu dus helemaal vol. En ze zijn nog met de kast bezig, dus pas als de kleren in de kast liggen/hangen kan ik pleite. Helaas. Misschien dat ik nu dan eerst ff onder de douche duik...dagdag, tot morgen!
Ai Joldeg, dat klinkt wel serieus ja, jouw mannetje.... Is behoorlijk aan het meezwangeren met je geloof ik Vervelend dat je nu je bed nog niet inkunt. Ik hoop dat je inmiddels een lekkere ontspannen douche aan het nemen bent. Ikke, welke storm?
Hihihihi, staat volgens mij wel heeeeeeeel weinig wind vanavond. Beetje stil hierzo. Ik ga denk ik ook eens even een lekker warme douche nemen en dan met een beker warme melk (de 'slaap lekker' die mijn lieverd - kwijl - voor me heeft gekocht) onder de wol met mijn Ikeaworst 8)
Welterusten Ikke, tot morgen meid! En alle andere meiden die hier ook nog even binnenwippen.... slaap lekker allemaal en tot morgen.