Welkom Suzanne! Zo Linda, jouw mama is echt klein. Kan ze ook zo fel reageren? Mijn moeder zei trouwens altijd dat ze niet klein is, maar verticaal gehandicapt Vanavond lekker bij een dinnetje geweest. Zij is ook zwanger en de mannen hebben ons lekker alleen gelaten. We hebben lekker zitten mutsen samen. En nu lekker bedje toe met man en worst
whahahaha man en wordt hihihihi ik zie hele rare dingen voor me Fijn dat je een leuke avond hebt gehad meis en wens je weldrusten
Dacht je alles gehad te hebben.. NIET DUS! Gisteren blij om een afspraak voor een pretecho worden we vannacht gebeld dat mijn schoonmoeder is overleden.. ook een hartstilstand.. ik ben denk ik daarom de komende dagen wat minder te vinden hier.. of juist heel veel om mijn hart te luchten.. just 2 let u know.. xx
Jeetje Gwen, ik ben er helemaal stil van. Wat afschuwelijk! Zomaar ineens zulke vreselijke dingen om je heen, echt heel naar. Ontzettend veel sterkte meisje!
Oh Gwen het zit je echt niet mee meid! Jeetje wat vreselijk vervelend.. Wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd... Zal voor je mannetje ook zeker niet makkelijk zijn..
Zooo dit is wel een recordtijd om wakker te worden zeg...Pfoeh... Lag om 06.00 uur al naar het plafond te staren en kon de slaap niet meer vatten, dus ben er maar uitgegaan.. Werd wakker van, 3 x raden.......... Juist ja; Kuitkramp, ook hier krijg ik steeds meer moeite om mijn tenen naar me toe te trekken...Was het er eindelijk in het ene been uit, begint het andere....en nu heb ik, omdat ik een beetje dubbelgevouwen lag, last van mijn buik... Nou ben benieuwd wat de rest van de dag nog gaat brengen...............
Goede morgen ughww haal het goede er maar vanaf zie ik al. Eerst Gwen gecondoleerd ook voor je mannetje. zit je echt niet mee ook. Heel veel sterkte jullie saampjes. Hier bijna nit geslapen door die piepppppp bovn buren met hun muziek, je kon net de muziek niet verstaan maar wel de bass voelen en horen, ggrrrrrr. Om 2 uur kwaad en huilend mn bed uitgegaan en even wat gedronken. Om half 3 weer terug gegaan, de muziek stond nog steeds aan. Oehww alleen maa liggen draaien en uit eindelijk wel in slaap gevallen, en toen ging de wekker weer, want mn oom staat om 9 uur op de stoep. Koffietijd!
Oh Gwen, wat een rotnieuws! Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder, heel veel sterkte, ook voor je man natuurlijk. Bah, gisteren was echt een dag om over te slaan voor jou he. Als je je ei kwijt wilt, wilt huilen of schreeuwen, we zijn er voor je he!
oooh gwen verschrikkelijk. hoe is je man eronder? trekt hij het een beetje? het zal nu eerst een paar dagen flink geregel worden en dan zal denk ik de klap voor hem komen.hoop echt dat jullie je er door heen slaan.en nog van de zwangerschap genieten. knuffff meis.
Gwen, allereerst gecondoleerd. Wat een verschrikkelijk nieuws krijg jij op je bordje zeg. Eerst gisteren een collega en nu je schoonmoeder. Ik wil jouw en natuurlijk je mannetje heel veel sterkte en kracht toewensen. En als je je hart wil luchten kan dat natuurlijk altijd daar zijn we voor. Heel veel sterkte
Nee mijn moeder reageerd nooit fel. Ze is de rust zelve. En een ontzettend schatje Mijn moeder zegt altijd als de kleintjes er niet waren vielen de grote niet op!
Ruby ik hoop dat de luizen snel over gaan, dat gekriebbel En als je je haar hebt afgeknipt zal het misschien ook beter gaan. Heb je dit trouwens al vaker gedaan? Je haar afknippen bedoel ik? Hier gaat verder eigenlijk alles wel oke. Soms heb ik last van enge dromen maar ja gelukkikg gaat het slapen nog steeds goed. Vanmiddag naar de mondhyginiste (misschien bel ik wel af want ik heb geen zin. Verder iedereen een fijne dag en tot snel
goedenmorgen dames ik kom maar ff snel gluren, kon gisteren niet ff op de pc komen vertellen over de echo, en aangezien ik nu weer een drukke dag vd boeg heb, (hoorde gisteren dat me pa is opgenomen) zal ik maar ff verslag doen. het erop zetten vd beelden zal gauw volgen, ff uitvogelen hoe ik dit moet doen,.... en dan zodra ik tijd heb doe ik het dan,.. ik heb niet alles terug kunnen lezen, tis ook zoveel,....klessenbesjes maar de echo was gisteren dus beter als de 2 x ervoor, MAAR echt meewerken,.. haha nee dat niet, we hebben enekele beelden kunnen pikken, maar meneertje laat graag zijn bibs, balletjes en piemeltje zien en vooral gek op zijn voetjes de beelden vh gezicht zijn dan ook niet helemaal van wat we ervan hoopte , maar ja met de bewegende beelden erbij hebben we toch nog wel een totaal plaatje gekregen. ik zelf vond de ervaring toppie, dr papa is een fijne vent, is heel kundig, vind ik en heeft heel veel geduld. haha wel jammer dat ie ons niet verteld had, dat als ie de dvd opneemt, dat OOK onze stemmen enzo erop komen ,.. haha dus dames bij deze, weten jullie het we kwamen thuis, dvd kijken en hoorde mezelf honderuit klessenbessen hij heeft alles bekeken, opgemeten , uitgelegd en laten zien,.. alles zag er volgens hem goed uit,.... tis geen overdreven grote baby, dus geen 8 of 9 ponder ik vond hem wel een heel mooi mondje hebben, en haha we zagen haar,.. dr papa vond deze haartjes wel behoorlijk lang,.....5,5 mm.... hij bewoog veel met zijn voetjes en handjes, sabbelde er wat op,...... de medische kant vond ik ook erg interessant, hij toonde de hartkamers, nieren, bloedvaten en doorstromen ervan,.. we zagen de hartklep tekeer gaan ,..heel erg wonderlijk allemaal,.. dus ondanks dat ons kereltje niet echt model wou zitten, zijn we toch zeer blij dat we de 3D echo hebben gedaan, onze eerste echte kennismaking met de kleine we kregen ook nog heel veel foto's we hadden de dag ervoor 6 en kregen er nu nog eens 23 bij en ik zal wanneer ik tijd heb de dvd nog eens kijken en zien hoe lang die duurt, want volgens mij is ie veel langer als de 20 minuten,.... nou ik ga er zo weer vandoor, @Gwendolyne, gelukkig mocht je elders vd echo gaan, want 30 weken, is wel erg groot hoor, dan zie je nog maar zo weinig tegelijk in beeld . succes en heel veel plezier ermee nou dames hopeleijk kom ik vanavond nog ff gluren het zonnetje schijnt, maak er een mooie dag van groetjes