haha was het zo erg dan . sterkte met je rees. en het is inderdaad voor een goed doel. LindaPOOH , Beterschapjes.... LIEK
Zijn er onder de novembermamma`s ook eigenlijk katten bezitters? Ik heb 2 katers en verschoon de bakken zelf. nu vind vriendlief het eigenlijk beetje overdreven als hij dit moet gaan doen. klinkt niet onaardig van hem hoor, maar volgens hem kan ik ook handschoenen gebruiken. dus ik gebruik nu handschoenen en heb daar wel een goed gevoel bij. Hoe doen jullie dit als je kattekinders hebt? LIEK.
Hoi allemaal! Vandaag voor het eerst bij de vk geweest en een inwendige echo gehad en daar was heel duidelijk een vruchtzakje te zien! Verder was er eigenlijk nog heel weinig te zien, het is allemaal heel pril maar voorlopig houden we het op 5 weken en 5 dagen zwanger, dus ik zat met mijn 16 november niet zo gek Die datum houden we voorlopig mooi aan en ik mag 27 april nog een keer voor een echo...spannend! Lindapooh en murmel succes met de misselijkheid en griepverschijnselen, ik ben zelf inmiddels ook snipverkouden dus ik vraag me af welk deel van het wee op de maag en vermoeidheid bij de zwangerschap hoort en welk deel bij het gewone ziek zijn... In ieder geval sterkte! Dit was het weer even, ik ben er waarschijnlijk door de verjaardagsdrukte pas na het weekend weer, iedereen succes en alvast een fijn weekend!
Ik heb er zelfs 3 stuks! Ook allemaal katers! Ik heb mijn vriend de strikte opdracht gegeven (toen we begonnen met 'proberen') om altijd de kattenbak te verschonen en hem ook goed bij te houden (anders lopen ze alsnog met hun smerige poten over de bank enzo). En dat doet hij netjes. Als hij er eens een poosje niet is, doe ik het zelf met handschoenen aan, maar vind dat toch niet prettig. Heb een vriendinnetje van wie de moeder besmet is geraakt tijdens de zwangerschap en zij heeft er wel e.e.a. aan over gehouden. Dus ik ben er wel angstig voor. Weten jullie of het inademen van het stof van de bak (als je hem leegkiepert) ook gevaarlijk is?
Roelie Fijn dat er in ieder geval iets te zien is, nu kan je verder tellen naar je volgende echo. Murmel, fijn zeg zo`n vriend geef mij zo een hahaha. Het zijn oudere binnenkatten van mij die denk ik niet een groot risico vormen mbt toxoplasmose. heb beetje rondgelezen en handschoenen is best een goede oplossing... LIEK.
@Lieke: dat is toch wel het MINSTE dat een vriend kan doen? Beetje voor je zorgen en je taken uit handen nemen. Je doet zelf al meer dan genoeg de komende maanden, lijkt mij zo
@ murmel, Hij wil echt alles doen heus, maar GEEN kattebakken verschonen hij vind dat smerig.. Heb deze discussie al menigkeer gevoerd met hem maar heb het maar zo gelaten en doe het met de handschoenen aan.... LIEK.
Hahaha, ja dan is het einde verhaal. Zijn het ook meer jouw katten dan de zijne? Bij ons zijn 2 van origine van hem en 1 van mij. Dat scheelt misschien ook nog wel qua toewijding.
Murmel oorspronkelijk zijn het mijn katten , ik heb ze in gebracht tijdens ons samenwonen haha. Maar desondanks vind hij ze wel leuk hoor. PFFF er komt geen reet uit handen vandaag bij mij. zal wel lekker in bed willen liggen heeeeeeeerlijk. liek.
dag lieve meiden Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Ik voel me niet echt beter, maar kan niet de hele dag in bed leggen want dan krijg ik pijn in mijn rug. Over die kattenbak verschonen, ik heb er geen ervaring mee. Wel met mijn nicht. Die deed het met handschoenen aan en is toen nog ziek geworden. Waarschijnlijk door het inademen van de lucht met verschonen. Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze informatie. Dan een andere vraag hoe kan ik die formster benaderen om te pendelen. Sorry maar ik snap het niet
@LindaPOOH: Je gaat dan naar je mailbox (linker kolom), daar klik je op Nieuw Bericht. In het 'Aan' veld typ je Caruli (=naam van forumster). En daarna typ je je je gevens (volledige naam + geboortedatum) en je verzoek in. Dan verstuur je 'm. Hij staat dan in de wachtrij en zodra CAruli een keer online is, ontvangt zij hem. Succes!
gefeliciteerd muisje met je zwangerschap, ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Welkom bij een steeds hechter wordende groep. Wanneer ben je uitgerekend? Groetjes Linda