November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow jee, zag iets over luizen dus dacht, ow heb nog ff tijd, dus maar toch maar ff lezen,...
    @ruby, ik zit hier helemaal te schurken nu,...hoop dat je er snel vanaf bent,

@Gwendolyne
    ik lees het nu pas, wat heb je ook een pech zeg!
    maar verschrikkelijk voor je mannetje,..
    gecondoleerd en heel veel sterkte,...
    wat doe je nu met je echo?
    misschien kun jij alleen gaan? opdat je de dvd op een moment dat je mannetje het heel moeilijk heeft, aan hem kan laten zien, opdat ie misschien wat anders aan zijn hoofd kan hebben?
    of moet je het nu weer verschuiven?

brrr wat een vervelende situatie toch,.....
    veel sterkte gewenst,...
    xxx

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    In plat Rotterdams: T*ring Gwen, wat gooit het leven nu ineens allemaal op jullie pad?! Echt heel vreselijk. Gecondoleerd en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte, een grote knuffel en als je een (virtuele) schouder nodig hebt....

3. Niet meer actief

Jee Gwen, wat een hoop verdriet krijg jij ineens allemaal op je bordje.
    Gecondoleerd met het plotse verlies van je schoonmoeder. Zal wel een hele harde kluif zijn voor jou en je mannetje. Had je een fijn contact met haar? Ongelofelijk, wat liggen vreugde (om jullie ongeboren kindje) en verdriet (om het verlies van schoonmama) toch weer dicht bij elkaar.
    Ik ben op korte tijd achter elkaar 4 familieleden verloren en weet uit eigen ervaring dat dat een enorme impact heeft. Laat staan als het je (schoon)ouders betreft.....krijg er gewoon kippenvel van.
    Meisje, heel veel sterkte voor jou en je mannetje. En doe gewoon waar jij je het best bij voelt; niet op het forum of juist van je afschrijven

4. Niet meer actief

Ikke, wat een **buren....Heb je toch nog redelijk kunnen slapen in de uurtjes zonder muziek? Je oom zal wel al weer druk aan het werk zijn. Ga anders vandaag nog even lekker bijtanken op bank of in bed...

Ruby, alvast veel succes bij de kapper. Hoe laat heb je je afspraak?

Hope, lekker eigenwijs manneke dus. Leuk dat het een zo'n fijne ervaring voor jullie is geweest, de 3D echo.

Linda, heel veel succes vanmiddag bij de mondhygieniste!

Mannetje is nog steeds in Antwerpen bij vriend van hem. Ik heb redelijk geslapen vannacht, paar keer anders gaan liggen met de 'worst' 8) , maar wel goed kunnen inslapen en doorslapen. Vanmiddag gaan we naar mijn zwangere zusje, samen bbq'en. Weer of geen weer, wij gaan bbq'en, hahaha. Ik had haar zojuist aan de telefoon en ze zit er helemaal doorheen. Ze heeft ontzettende pijn aan haar buik, kan geen extra rek meer dragen (logisch ook, natuurlijk, met die giga omvang) en is het even helemaal beu. Hoop dat ik haar straks wat kan opbeuren. Heb in ieder geval het boekje 'Duik in je weeen' voor haar gekocht, hoop dat ze er iets aan zal hebben...

5. Niet meer actief

Ik schrok me overigens helemaal rot toen ik zojuist op de weegschaal ging staan.....

Ik ben 10 kilo aangekomen! :confused: :confused: :confused:

Mijn god, waar gaat dat in hemelsnaam naartoe met het uiteindelijke aantal kilo's? Vraag me af waar die straks precies zitten, want ik zie natuurlijk wel dat ik forser ben geworden, maar om nou te zeggen 10 kilo?! :confused: :confused: :confused:

*Indigo in shock*

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Lieve Gwen, gecondoleerd.
    Wat erg. Heel veel sterkte de komende weken.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow mag ik aub iets vragen.
    Ik word echt elke keer onpasselijk bij het woord worst. Ik krijg dan echt vieze beelden in hoofd :(
    Kunnen jullie geen ander woord bedenken voor dat kussen?

8. Niet meer actief

ben ik ook weer effe.....had ondertussen wel meer drukte hierzo verwachte eigenlijk.

Amaranta, wat mij betreft prima hoor om er een ander woord aan te geven. Zal het in het vervolg benoemen als kussen-rol of zoiets. Beter? ;)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    is idd rustig hier,
    Hier in huis is het druk, net latex omgevallen, 4 katten in huis de de combi is wel te raden natuurlijk :S
    Dus heb nu 3 van de 4 kattenin de woonkamer kunnen opsluiten nu die laatste nog, zucht arme beesten.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Klinkt heel gek, maar wat dacht je van 'voedingskussen'?

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hoe heet dat ding trouwens bij de ikea?

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wÖrstkÜs?

13. Niet meer actief

Ben vanmorgen nog heerlijk op de bank in slaap gevallen, net boodschapjes gedaan...en zometeen naar Eindhoven voor een verjaardag...vanavond nog een verjaardag...pfff wordt een zware dag, ben nu al moe :(

14. Niet meer actief

Oh jeetje Ikke, de combi katten en klussen in huis is niet echt een geslaagde de laatste dagen he? Succes met het opruimen van de hele boel.

Amaranta, wat de naam van mijn kussen betreft....het is dus geen voedingskussen, maar een groot rond kussen, rondu of zoiets genaamd, van de Ikea. Vandaar....
    Leuke verzonnen naam overigens, misschien kun je de Ikea wel tippen? ;)

15. Niet meer actief

Klinkt inderdaad als een heftig druk dagje Jen. Succes ermee, hoop dat je het zo naar je zin hebt dat je er energie van krijgt...

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eindhoven de Gekste Jen!

17. Niet meer actief

:) :)

Lolbroek! Ik dacht al dat er een opmerking zou komen ;)

18. Niet meer actief

Zo meiden, ik ben weg hier...
    Allemaal nog een fijne dag en tot later.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Waar in Eindhoven moet je zijn?

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0