Roelie. Mijn schoonbroer gebruikt hem weleens in het openbaar ja. Maar ik heb hem al meerdere keren verzocht om dit niet te doen. De laatste tijd noemt hij me 'dikke' of schoonzus of 'moeders'.Dus dat valt wel mee. Een keer in de blokker. Hoorde ik kei hard door de blokker. HEEEEEEE ANUS! Ik wist niet waar ik moest kijken. Overigen verzint hij voor iedereen vreemde namen. Inge = vingert Priscilla = bezel Maria (zijn moeder) = ada Peter (haar man) = aad Rob = Mex of rubber Jan = Janus (weer die anus) of edt. Bart (hijzelf) De BERD Quinten (zijn zoon) superQ, Kubus en nog wat anderen Senn (zijn andere zoon) Sensei, senseo (en nog wat anderen (die bijnamen van zijn kinderen gebruikt zijn vriendin net zo goed.... ik vind het maar dom maar goed) Michel; de hell En zo heeft hij legio bijnamen. Ja jullie zien het goed, mijn schoonbroer spoort niet.
WOei, mijn werkstuk zat bij de post. Een 7. Wel wat kritische kanttekeningen maar schijt. Ik heb het gehaald. Nog 2 te gaan en een scriptie!
Esther 1 juli is jouw naamdag. Pas geweest dus. http://es.catholic.net/santoral/articulo.php?id=11214 jouw naam betekent ster. Esther was de koningin van perzië.
ik ben verliefd! Ik wil een tiny love speelkleed voor in de box. Ik wil zo'n leuke activity gym met muziek
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Didi1988 ~ 18 augustus pretecho Didi1988 ~ 18 augustus op huwelijksreis Murmel~ 18 augustus naar Frankrijk! 8) amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur LindaPOOH~20 augustus controle WKZ Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Gwendolyne ~ 21 augustus begin cursus "samen bevallen" Joldeg~22 augustus 08.00 VK Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts Jen25~ 27 augustus pretecho 10.30 uur !! Jen25~27 augustus op vakantie !!! Indigo~28 augustus vk 20.10 uur Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Gwendolyne ~ 29 augustus 09:50 VK Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog Stasia~30 augustus 13.45 uur gynaecoloog Dafje~30 augustus VK controle 14:30 Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK Murmel~ 31 augustus 13:30 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!!!! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Dafje~4 oktober met verlof! Jen25~ 4 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Indigo~ 22 oktober met verlof!
Zijn leuk he, die kleden! Trouwens, wat voor maat box hebben jullie? En wat voor boxkleed? Wij hebben een box van (binnenmaat) 80x80 en daar heb ik dus nog geen passende kleden voor gevonden. De meesten zijn rechthoekig en anderen zijn te groot. Iemand toevallig ook deze maat en een tip voor een kleed? Ik ben nu ff pauze aan t houden, we zijn bezig met t behang afhalen, maar dat gaat nog ni zo soepel. Ik zit heel braaf op een stoel en doe alleen de stukken die voor mij makkelijk bereikbaar zijn. Willem doet de hoge en lage stukken. Goed team toch? hihi
Linda: ik heb de lijste lijst (gepost door Sammie) aangepast met jouw gegevens, klopt het nu? Esther staan jouw gegevens er nu ook goed op? Maria: mooi he die speelkleden ik wil ze ook! Ik ga ze vragen als kraamkado of ff neuzen op marktplaats Gefeliciteerd trouwens met je mooie 7! Moet trouwens lachen jij zegt schoonbroer....hier zeggen we altijd zwager Iets dat iets typisch noordelijks/zuidelijks? Wij gaan zo lekker eten en vanavond lekker met mijn 3 (euh 4) mannen op de bank, we gaan Flodder 3 kijken en lekkere toostjes met filet americian (snif, mag ik niet) en kip kerrie eten Ik weet niet of ik er morgen nog ben, morgenochtend word het aquarium opgehaald dus ik verwacht een drukke dag met veel troep Als ik niet meer langskom, iedereen een fijn weekend! xxx Roelie
Al sla je me dood. De box staat nog bij iemand in de garage. We moeten hem nog halen daar. Ik heb net bijna onze commode gesloopt. Rob kan nog steeds niks en ik moest en zou die commode uitgepak hebben. Nou dat ging. Hij lag nog op zn kant en ik moest hem even op zn andere kant zetten. Dus ik duw dat ding omhoog en kijk naar de muur en denk, hmm dat haalt ie of net wel of net niet.... Net niet dus... nu is er aan de achterkant (gelukkig zie je het niet) een klein stukje afgebroken. En er is een beetje verf van de muur. Maargoed, gelukkig zie je er dus niks van.
het woord zwager wordt hier ook gebruikt. Ik zeg altijd schoonbroer en schoonzus. Heb je eigenlijk ook nog zo'n woord voor schoonzus? Ik heb vandaag een beetje lever gekocht. Ik mag van rob dalijk een paar plakjes op mn brood. Mjammie. Op marktplaats heb je die kleden ook ja. Ik heb er al een paar gezien. En als ze echt goed uit te wassen zijn dan koop ik er misschien een. Ik heb mijn oog laten vallen op de activtiy gym met een muziekje
ik heb zo'n vierkant kleed gekocht omdat ik een vierkante box had besteld.maar heb alsnog een langwerpige gekocht. het kleed is limegroen met wit met een girafje erop. als je wil mag je hem wel overnemen.
Hee dat klinkt leuk. Weet je de maat ervan? En wat wil je ervoor hebben? Ik ben nu toch maar gestopt met helpen, mn buik protesteert. Baal er enorm van, want we gaan t nooit afkrijgen en al helemaal niet als Willem alles in zn eentje moet doen. Morgen zouden ze gaan behangen, maar ik vrees dat dat er niet meer inzit. Mocht iemand zin hebben om ff te komen helpen behang afkrabben, jullie weten me te vinden Maarja, m'n buik en beeb gaan nu even voor, dus ik plant mezelf op de bank, met pijn en schuldgevoel. Dan maar geen behang..baal baal. Liefs Ilse
I know, maar die is al gesloten. En afstoommachines kan helaas niet, ivm de soort muren. Dus het is echt een kwestie van krabben en doorbijten. Bah.. Willem ligt nu ook ff op de bank, die is ook gesloopt, heeft ook een vermoeiende week gehad. Nouja, dan maar geen behang morgen, dan morgen maar verder met afkrabben. Geen idee wanneer we dan moeten gaan behangen, want volgende week is ie t hele weekend weg, klussen bij een vriend. En t weekend daar is t alweer september. Jeminee, we hadden hier gewoon ni op gerekend, en na de afgelopen dagen is ons energie-nivo natuurlijk ook een beetje beperkt. Ach, zal allemaal wel goed komen hoor, maar baal nu ff...
Tja, bekijk het eens vanuit de baby Die heeft er heus geen last van als er nog niet behangen is Het is meer de mama die er last van heeft
Wij hebben overigens allebei een gruwelijk hekel aan behang. Zal niet snel gebeuren dat wij een muur behangen.
volgens mij is de maat gewoon van een vierkante box. voor 20 euro mag je hem komen halen.geloof dat ik dat er voor betaald heb.
Wat hebben jullie nu op de muur zitten dan? Gewoon verf of spachtel ofzo? Ruby, heb je een foto van t kleed? En is t mogelijk om ff naar de maat te kijken voor me? Er zijn namelijk verschillende maten vierkante boxen/kleden. Ik had een paar leuke van Jolein (geloof ik) gezien en die zijn 93x93, terwijl onze box dus 80x80 is. Tnx!
Beneden is de hele muur voorzien van sierpleister. Boven is alles voorzien van een soort van Spachtel ja. 2 muren waren behangen door de vorige bewoners en die hebben we meteen laten spachtelen zodat ze bij de rest van de muren pasten. Het voordeel van sierpleister is dat je er met elke kleur gewoon overheen kan. Sterker nog, sierpleister kan al in de gewenste kleur aangebracht worden. Met behang kun je opzich leuk variëren maar wij houden daar niet van.