Nou, ik heb mn moed verzameld en de vk gebeld. Had ik net zo goed niet kunnen doen, want voelde me een beetje afgescheept. "Ze hebben woensdag toch gezegd dat het goed is, dan hoef je je nu toch geen zorgen meer te maken?" Daar ben ik dus niks mee opgeschoten en voel me nou nog lulliger.
Sorry hoor, maar wat een kut antwoord. Al wil jij 20 keer per week bellen. Hun taak is het om jou gerust te stellen en niet om je nog een keer een trap na te geven.
Tja, das precies hoe ik me nu dus ook voel Tis voor mij al heel wat om te bellen, doe dat niet makkelijk, dat weten jullie intussen ook wel, voel me snel schuldig/bezwaard enzo. Met dit soort opmerkingen denk ik de volgende keer helemaal wel 50 keer extra na
nou idd wat een k*t antwoord.. alsof jij je hierdoor beter en geruster gaat voelen.. zou het er in het volgende gesprek wel over hebben!
Ik zei net al tegen Willem.. "als zij dienst heeft als ik moet bevallen, hou ik mn benen dicht...tot er een andere dienst heeft"...
ik zou gewoon terug bellen hoor ilse. en zeggen dat je erop staat dat ze je ff nakijken. vind het echt nergens op slaan hoe ze reageren.
oooh gwen wat zullen jullie het oeilijk hebben. het idee dat ze de kleine niet ee zal gaan maken lijkt me verschrikkelijk.. wil je echt heel veel sterkte wensen,en hoop echt dat je mannetje deze moeilijke tijd doorkomt. moeten je ouders ver rijzen voor ze bij jou zijn?
Nou, als het goed is komen ze rond deze tijd aan met de boot in Frankrijk. van daar is het nog ca. 5/6 uur rijden (met caravan) naar hun huis. Van hun huis naar de mijne is het nog een uurtje. Dus denk dat ik ze morgen wel ff zie..
Amaranta, nog van harte gefeliciteerd met je naamdag en de trouwdag van je ouders! 8) Enne....lekkere schoonbroer heb je, hoe verzint 'ie al die namen joh? PROFICIAT met het behalen van je werkstuk. Je komt dus al steeds dichter bij de eindstreep, geeft vast een goed gevoel of niet? Misschien de volgende keer toch je mannetje maar met commodes etc. laten slepen....is nu veel te zwaar en het resultaat is er dan helaas ook naar. Barbabintje, jij hebt dus gewoon een zweeds woordenboek....Leuk! Roelie, fijn een nachtje zonder kuitkramp voor je, kan me voorstellen dat het als een verademing voelt voor je. Met mijn zusje gaat het maar zo-zo. Ze zit er echt helemaal doorheen en zou het liefst willen dat ze nog deze week kan bevallen, al beseft ze ook donders goed dat het voor de jongens alleen maar goed zou zijn als ze langer kunnen blijven zitten in mama's buik. Maandag moet ze weer naar het ziekenhuis en dan zal de bevalling ook wel ter sprake gaan komen. Ik heb zelf het gevoel dat, als ze haar niet eerder inleiden, mijn neefjes binnen nu en twee a drie weken geboren zullen worden. Trouwens, dat kneuterige en verliefde wat ik nu heb naar mijn mannetje is ook pas iets van de laatste weken hoor...De eerste maanden kon ik 'm vaak wel wat doen, vond hem heel irritant en had 'm het liefst niet in mijn buurt . Gelukkig is dat nu dus ineens enorm veranderd. Ruby, ben je achteraf wel blij met je korte koppie? Ga je nog een fotootje plaatsen of niet? Dus de kapper kon geen luis ontdekken? Laten we het er maar ophouden dat je ze dus blijkbaar goed te grazen hebt kunnen nemen, toch? Wat een gedoe joh, met nieuwe dekbedden enz. Kan me voorstellen dat je blij bent als die nachtmerrie achter de rug is. Veel plezier op de rommelmarkt vandaag! Linda, goed dat je jouw gevoel (mbt mondhygieniste) gewoon gevolgd hebt en lekker bent gaan winkelen! Joldeg, meid wat ontzettend klote dat je buik nu weer zo veel pijn doet. Hartstikke goed dat je hier voorrang aan hebt gegeven en aan de bel hebt getrokken. Echt enorm sneu dat je dan zo'n weinig invoelende reactie moet incasseren van je vk. Ik vind het eerlijk gezegd nogal bot van haar hoor, en getuigen van weinig inlevingsvermogen in je situatie. Volgende keer gewoon weer bellen hoor! Dat zij er niet adeqaat op reageert wil niet zeggen dat jij dan maar niet meer adequaat moet handelen. Want dat heb je mijns inziens zeker gedaan door te bellen. Iedere zwangere vrouw zou zich onzeker voelen en zorgen maken in jouw situatie. Meid, een hele dikke knuffel voor je. Neem vandaag goed je rust, ga even liggen of zo met een warme kruik om de pijn te verlichten. Ik hoop dat het snel beter gaat. Ikke, nog steeds druk aan het klussen dus, jouw Piet. Lief dat je voor de mannen hebt gekookt. Hoe is het nu met de viervoetertjes in jullie huis? Gwen, wat een enorm moeilijke dagen voor jou en je man. Fijn om te lezen dat jij en de beeb nu wel nauwlettend in de gaten worden gehouden, want die berg stress is natuurlijk niet bevorderlijk. Onvoorstelbaar wat Patrick nu moet doormaken, moet er niet aan denken. En zo triest dat ze jullie kindje niet meer kan meemaken. Betekent natuurlijk niet dat ze geen betekenis kan hebben voor jullie kindje. Fijn dat jullie een mooie foto van haar neerzetten in het geval de kist gesloten moet blijven! Ik wens jullie heel veel sterkte met alle regelzaken, neem af en toe even de tijd voor jezelf en je kindje lieve meid, want het zal allemaal nog zwaar genoeg worden voor jullie. Fijn dat je ouders nu snel terug zullen zijn van vakantie. Ik hoop dat je bij hen veel steun zult kunnen vinden. De BBQ was gisteren erg geslaagd. Gezellig en lekker gegeten ook. Had helaas wel enorm veel last van mijn bekken en rug, waardoor ik steeds minder 'aanwezig' kon zijn, heb me in mezelf terug moeten trekken om met de pijn te dealen. Vanochtend al massage van mannetje gehad en vandaag maar rustig aan doen. Zometeen komt een vriendin op bezoek, gezellig, hoewel ik eigenlijk graag een uurtje zou willen gaan slapen. Maar dat doe ik dan nadien maar. Vandaag de laatste vakantiedag voor me. Ik zie er als een berg tegenop om morgen weer te moeten werken... Misschien tot vanavond en anders tot morgen allemaal...
@Gwen, hoe gaat het eigenlijk met je schoonvader? En heeft Patrick nog broers of zussen? Komt heel wat op jullie af natuurlijk.
@Gwen, en weten al jullie al meer omtrent de begrafenis? Of wordt ze gecremeerd? En weet je al wanneer?
Kan het zijn dat je rond 28 wk vruchtwater lekt? Had net een natte plek in mn onderbroek en het was geen pis dacht ik (het rook er in ieder geval niet naar en het was niet geel).
maria je kan een scheurtje in je vruchtzak hebben.doe anders een inlegkruisje in en al je dan nog vocht verliest kan de vlos aan je inlegkruisje ruiken of het vruchtwater is.
Hallo dames, Ik ben weer thuis. Heb een leuk weekend gehad en ga nu lekker even relaxen op de bank. Gwen nog gecondoleerd met je schoonmoeder. Ruby, ik hoop dat het luizenavontuur snel voorbij is. Maria, Het kan ook afscheiding zijn. Bij mij is het af en toe ook heel waterig en mijn gyn zei dat dat heel normaal was tijdens de zwangerschap. Plakt het niet een beetje? Zolang het een beetje plakt is het geen vruchtwater. Dit heb ik even onthouden om op te reageren. Kom straks weer ff langs.
goh, het is rustig hier. Ik hoefde ook maar 10 pagina's door te lezen terwijl ik er meer verwacht had. Heb net het bedje in elkaar gezet. Zit nu alleen met de vraag waar ik het neer wil zetten. Schuin vind ik erg leuk maar dan staat tie bij het raam en ik weet niet of dat verstandig is. Ga maar eens fotootjes bekijken ommisschien wat ideeen op te doen.
das ook toevallig, ik zat vanmiddg ff in het kamertje , om eens na te denken hoe ik het wou gaan zetten allemaal, ook ik kwam op die hoek uit, omdat dit in het zicht is als je de kamer in komt, maar toen dacht ik ook aan het raam baal wel, want hierdoor ben ik ook aan het twijfelen geslagen ,...... al denk ik dat je het raam toch niet open zet als de baby daar is,..... of wel?
Nee dat niet. Maar misschien tocht ofzo? Ik heb net ff zitten neuzen her en der maar veel hebben het bedje bij een raam staan. Ik heb straks ook nog een klamboe en dat houd toch ook wel wat tocht tegen denk ik. Al me al vind ik het wel moeilijk hoor.