November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) Maria, hij bedoelt te zeggen dat hij je nu erg aantrekkelijk vind, maar eh alleen de manier waarop is niet de prettigste. Auw, auw.

foto op canvas, tja dat moet ieder voor zich weten en kan het me wel voorstellen van haar, het is wel haar zoon.
    Dat je bepaalde foto's voor jullie zelf wilt houden, ja ik zelf heb daar nooit moeite mee.... Mij zou het niet uit maken.

Stasia ben wel benieuwd, als je man terug, maak je toch wel even foto's he. In mijn album kan je ook zien dat het bedje schuin bij het raam staat.

2. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    tari ik had het al gezien. Ben even stiekum bij iedereen in het album gedoken om te kijken hoe het bedje daar staat. ;)

3. Niet meer actief

Amaranta, ik kan me veel voorstellen bij je verhaal hoor! Heb je al aan je schoonmoeder laten weten hoe je er over denkt? Dat het voor jou meer als een foto van jou en Rob voelt? Rob heeft natuurlijk ook wel een punt dat jullie er toch nooit over de vloer komen en het dus niet hoeven zien, maar feit blijft dat jij je er niet goed bij voelt. Zou dus ook fijn zijn als dat gerespecteerd zou kunnen worden.
    Dat zij een foto op canvas wil, sja dat is natuurlijk aan haar, maar volgens mij mag je best je inbreng hebben vwb de foto! Heb het er eens eerlijk met haar over....

Wat dat borstenknijpen betreft...lijkt me heeeeeel vervelend en daar zou ik ook op enig moment van uit mijn vel springen hoor. Misschien kun je hem iedere keer heel hard in z'n ballen knijpen als tegenprestatie of zo? gnagna :evil:

4. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    En ja dan ga ik wel wat fotootjes maken.

5. Niet meer actief

Zit hier vandaag niet echt super in mijn vel trouwens. Voel me doodmoe, veel pijn in mijn rug en bekken en zie als een berg op tegen morgen.
    Afwisselend ijskoud en bloedheet en veel harde buiken (twee uur geleden had ik ze gewoon iedere 5 a 8 minuten). Maak me vast en zeker veel te druk over het feit dat ik weer moet gaan werken....
    Vind het nu al zo'n klus de dag door te komen en de normale dingen te doen, laat staan 8 a 9 uur nonstop in de weer te zijn en veel lopen en staan.. :(

*even klaagmodus aangezet, zet 'm zo weer uit hoor ;) *

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Meiden, hier alles oke!
    Heb net ff heel snel alles doorgelezen maar ga morgen weer reageren, ben erg moe en ga zo lekker mijn bedje in!
    Tot morgen!
    xxx Roelie

7. Niet meer actief

Slaaplekker Roelie!

8. Niet meer actief

Even ter verduidelijking, ik heb zelf contact met Carola gezocht omdat ik me zorgen maakte omdat ze al een paar dagen niet meer online was geweest. En ik heb zelf aan haar voorgesteld om namens haar wat te posten om jullie op de hoogte te houden.

9. Niet meer actief

Wow, dit is alweer mn 700e berichtje...gaat hard zo. Hopelijk zijn m'n volgende 700 wat postiever hoor, dat geklaag gaat ook zo vervelen ;)

10. Niet meer actief

Aaah, oke, dat is erg lief van je Joldeg! Dan ben ik gewoon te snel geweest met mijn conclusies trekken. Excuses daarvoor Carola.
    Proficiat met je 700ste berichtje Joldeg, op naar de volgende 700. Enne....positief of niet, dat maakt niet uit hoor!

Welterusten Roelie.

Ik houd het trouwens ook voor gezien hier vanavond, voel me echt heel slecht. Net ook weer een giga-zweetaanval terwijl ik even daarvoor een dikke trui aantrok omdat ik het zo koud had. Nog steeds veel harde buiken ook. Vraag me af waar het aan ligt, voel ons grietje wel flink bewegen, dus dat stelt in ieder geval wat gerust....
    Meiden, allemaal een hele fijne avond en tot gauw.

Liefs, Indigo

11. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Aangezien alles bij ons via de mail gaat heb ik haar gemaild dat k het erg zou waarderen als ze andere foto kiest.
    Die canvas heb ik even in het midden gelaten. Dat moet sowieso via de fotograaf.

12. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Het is nog steeds rustig hier zeg. Ben nu csi aan het kijken en daarna lekker douchen en mijn mandje in. Moet morgen werken terwijl ik normaal altijd vrij ben op maandag. Maar daar en tegen ben ik vrijdag lekker vrij. Dus dames weltrusten alvast en tot morgen maar weer.

13. Niet meer actief

:confused: gisteren niemand meer gepost hier?
    En nu ook nog niemand online....
    Ik sta op het punt naar mijn werk te vertrekken, na een wekenlange vakantie. Met lood in mijn schoenen, eerlijk waar :(
    Ik realiseerde me vanochtend onder de douche ineens dat enkelen van jullie al bijna (over 2 of 4 weken) met verlof gaan. De twee maanden die ik nog moet tot mijn verlof lijken ineens oneindig lang :(
    Maar goed, genoeg gezeurd....
    Ik heb mijn mooi-weer-gezicht opgezet en ga nu vol goede moed naar mijn werk.
    Meiden, allemaal een hele fijne dag en ik wip later nog wel eens binnen hier.

14. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik ben dr ook weer.
    Heb nog een mail terug gehad. Ze vond het jammer want ze vond die echt het mooiste (en neem van me aan er staan echt wel mooiere tussen) maar ze heeft een andere gekozen. Erg lief dus.

NU nog een ander probleempje met dr oplossen en klaar. Ofja, het is niet zozeer een probleem danwel mijn probleem, maar het komt er wel op neer dat ik bepaalde dingen tegen haar moet zeggen omdat Rob het anders niet doet.
    Het zit zo: zij is hertrouwd. Rob (en ook zijn broer) hebben haar nieuwe man niet echt geaccepteerd. Wel dat ze hertrouwd is maar ze zien hem niet als hun stiefvader ofzo. De broer van Rob heeft 2 kinderen en die heeft toen meteen gezegd dat hij niet hun opa is (hun eigen vader leefde toen nog). Hun moeder stuurde namelijk meteen kaartjes waarop stond opa en oma [achernaam]. Nu meende ik dat ze laatst al aan het spreken was over 'onze kleindochter' maar ik wist het niet zeker.
    Gisteren in die mail begon ze weer over 'onze kleindochter'. En ik merkte dat Rob dit niet leuk vond. Ook hij heeft liever niet dat haar man 'de opa' is. Zeker niet nu zijn vader net overleden is.
    Nu vind ik dat Rob de gene is die dat tegen haar moet zeggen. Dat hij dat niet leuk vind. Maar Rob kennende gaat hij dat (toch) niet doen. Dat kost hem teveel moeite. Dus waarschijnlijk komt het weer op mij aan en ben ik de vervelende schoondochter. Maargoed.
    Rob zou er sowieso een nachtje over slapen. Ben benieuwd.

Lang verhaal en waarschijnlijk erg vaag maargoed.

Hoe zit dat hier eigenlijk? Zijn er hier mensen met stiefouders? En zo ja, hoe noemen jullie kinderen die persoon dan? Opa? Oma? Of gewoon bij hun voornaam?

@Ruby, moet jij nog naar het ziekenhuis?

IK ga nu maar eens richting mn werk.

15. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Ik ben er ook even! Hier zijn er mensen al sinds vanmorgen 7 uur een nieuwe reling aan het maken op onze bovenverdieping! Die is er met de storm in januari vanaf gevallen: ik hoop dat ze hem dit keer beter bevestigen... voor het geval dat zit ik er in elk geval de hele ochtend met mijn neus bovenop ;)

Een heerlijk weekendje gehad, alleen vanmorgen was het even vroeg...
    Voel de beeb goed, maar slaap nog steeds waardeloos, alhoewel ik zojuist wel de eerste (korte) nacht heb gehad sinds meer dan week ZONDER kramp :)

Hier ook stiefouders, mijn vader en zijn vrouw zijn zelfs alweer 25 jaar getrouwd dit jaar! Maar ik zie mijn stiefmoeder wel als oma van mijn kind, ookal is ze er zelf misschien nog niet helemaal aan toe om oma te worden, omdat haar kinderen (mijn halfbroers) pas 13 en 15 zijn, gnagna!
    Ook mijn moeder is hertrouwd. Ik denk dat het gewoon opa & oma + achternaam/plaatsnaam/huisdier/whatever gaat worden! De ouders van mijn stiefmoeder leven ook nog en die noem ik ook al 25 jaar opa & oma.

Onze meubeltjes komen volgende week woensdag, kunnen we ook eindelijk gaan klussen!

Ik ga de lijst even zoeken en kijken wat iedereen vandaag heeft... momentje...

16. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter
    Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter
    Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter
    Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon
    Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter

9 MEIDEN
    7 JOCHIES
    9 VERRASSINGSPAKKETJES

In totaal dus 25 kleintjes op komst

AGENDA

amaranta~20 augustus onderzoek zkh ivm bekkenfractuur
    LindaPOOH~20 augustus controle WKZ
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk
    Jen25~21 augustus 16.30 VK
    Gwendolyne ~ 21 augustus begin cursus "samen bevallen"
    Joldeg~22 augustus 08.00 VK
    Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk
    Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts
    Jen25~ 27 augustus pretecho 10.30 uur !!
    Jen25~ 27 augustus op vakantie !!!
    Sammie2~ 27 augustus begin cursus ZwangerActief
    Indigo~ 28 augustus vk 20.10 uur
    Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur
    MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00
    Gwendolyne ~ 29 augustus 09:50 VK
    Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes
    Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog
    Stasia~30 augustus 13.45 uur gynaecoloog
    Dafje~30 augustus VK controle 14:30
    Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen
    MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! :D
    Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK
    Murmel~ 31 augustus 13:30 uur VK
    MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30
    Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes
    Roelie~3 september 9.00 vk
    Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk
    Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste
    LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!!
    Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar!
    Gwendolyne ~ 10 september controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder)
    Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs)
    Roelie~ 14 september word ik 30!
    Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school!
    Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin
    Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar!
    Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!!!!
    Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh'
    Carola82~24 september met verlof!
    jolger (jolanda) ~29 september met verlof!
    Murmel~ 3 oktober met verlof!
    Stasia~ 3 oktober met verlof!
    Dafje~4 oktober met verlof!
    Jen25~ 4 oktober met verlof!
    Rachel~ 5 oktober met verlof!
    Gwendolyne~ 8 oktober met verlof!
    Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!!
    MissyM~ 10 oktober met verlof!
    Sammie2~ 12 oktober met verlof!
    Indigo~ 22 oktober met verlof!

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Amaranta en Linda: succes vandaag met alle controles in de ziekenhuizen!

Ik ga weer eens even uit het raam kijken, hoe andere mensen werken (is weer eens iets anders, ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren ;))

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Mijn schoonvader is psychisch beetje in de war (wassie al) maar vind dat hij zich er desondanks goed doorheen slaat. Wel kunnen we van hem weinig verwachten m.b.t. dingen regelen.. dat kan hij gewoonweg niet. Patrick heeft nog een zus, en hij en zijn zus zijn eigenlijk momenteel de spil rondom alles..
    Verder wordt ze donderdag begraven.

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Even een snelle reactie:

Indigo, sterkte vandaag met werken weer. Duurt nog lang voordat wij eind-november-mamma's mogen afzwaaien. Wat voor werk doe je?

Maria, hier krijgt de kleine strak 8 (!) grootouders. Allebei onze ouders zijn gescheiden en weer hertrouwd. Voor een klein kind is het allemaal wel heel moeilijk te bevatten en daarom gaan wij ze allemaal oma/opa voornaam noemen. Of het voor ons nu ook voelt of niet. Mijn ouders zijn vrij recent uit elkaar gegaan en ik heb echt niet het gevoel dat de nieuwe partners mijn (stief)ma / (stief)pa zijn geworden (ik ben tenslotte al een tijdje volwassen). Maar voor de kleine is het allemaal maar lastig, dus vandaar "gewoon" iedereen opa en oma. Door de leeftijdverschillen heeft de kleine straks 1 oma van 39 jaar. En 2 (half)ooms van 3 en 7.

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    yep ga om 2 uur ff bloed prikken en daarna door naar de gyn.
    misschien zie ik je daar wel. ;)

Share This Page