Indigo. De gyneacoloog wist ook niet precies wat er met me aan de hand was. Ze wil dus weten wat de orthopeed ervan vindt en ze heeft me doorverwerzen. Het gaat erom of ik uiteindelijk natuurlijk kan bevallen of een keizersnee moet krijgen. Wat betreft het zeggen van dingen tegen de moeder van Rob. Hij heeft besloten om alles wat hem dwars zit aan haar te mailen. Je denkt, mail, ja mail, ook zij doet ALLES via de mail dus dit kan ook prima via de mail. De reden dat ik normaal met haar praat. Rob (en zijn broer) zijn doorgaans behoorlijk bot tegen haar. Of hij zegt niks of hij geeft haar een sneer van hier tot ginder. Ik kan dat wat tactvoller en Rob vindt dat ook wel prettig. Nu geeft hij aan dat wat hem betreft het contact met haar minimaal mag zijn, maar hij gaat er maar voor het gemak van uit dat zij dat wel voelt. Het is allemaal een beetje moeilijk uit te leggen. Ik heb nu samen met Rob een mailtje opgesteld waar hij in duidelijk, maar niet bot, verteld hoe hij over bepaalde zaken denkt. Ik denk dat zn moeder daarna wel huilend aan de telefoon zal hangen (ze is namelijk erg goed in het inspelen op het gevoel). Maar dat moet hij denk ik oplossen. Ik kan zijn problemen met haar niet voor hem oplossen. Overigens heeft ze (schijnbaar) ooit hardop gezegd dat ze meer van haar andere zoon houdt dan van Rob. Iets wat ze nooit (hardop) had mogen zeggen.
Ga me nu klaarmaken voor de zw.gym. Jullie hebben ook helemaal gelijk. Als het een kneuterige geitenwollensokken iets wordt dan ga ik niet meer. Gelukkig is het gratis.
Ikke... ik ga gewoon op 'mn kantje' als wij gaan sexen. Ligt hij gewoon achter mij. Gaat prima en buik zit ook niet in de weg.
Zo lekker gegeten en weer bijgelezen. Ilse blij dat het "alleen" een blaasontsteking is. Denk dat je nu ook de oorzaak van je buikpijnen hebt gevonden. Verder gaat alles goed hier. Ik heb mijn hubbie nog even op msn gezien en gesproken en hij zei dat tie me en de kleine in mijn buik verschrikkelijk mist (smelt). Hij ging nu nog even naar de bazaar kijken voor een jasje voor onze kleine frummel. Ben benieuwd waar hij mee thuis komt vrijdag. Wie weet is het iets wat ik eigenlijk niet mooi vind. Hij is niet zo mode bewust zeg maar hihihi Nou, we zien het wel. Maria veel plezier op de gym en ik ben benieuwd wat je er van vind. Mij lijkt het persoonlijk niets.
Jen, veel plezier bij de honkbaltraining! En bedankt voor je digiknuf Ikke, een marsijsje, toe maar (zijn inderdaad ieniemienie die krengen)! Krijg er spontaan zin in. Mannetje is aan het koken nu (een godsgeschenk, een man die kan koken op het moment dat je misselijk bent), het wordt pasta waar ik helemaal geen zin in heb, maar ja.....Zo'n ijsje na zou veel goed maken denk ik. Wat gaaf die spaarpot! En wat het geslacht betreft....ik heb toch al lang een gevoel wat het gaat zijn bij jou hoor, hihihi. Misschien kun je een POLL openen en jezelf verkneukelen over wat mensen denken dat het is? Hahaha, wist het wel dat ik het goed geschoten had over je activiteiten met Piet. Laten we hopen dat dit het begin was.....van een drukke periode op dat gebied. Fijn dat hij morgen meegaat naar de vk. Wat zijn het toch af en toe ook schatjes he? Amaranta, nu snap ik het. Wanneer gaat nu duidelijk zijn dan hoe je mag bevallen? Ik begrijp dat het hoe dan ook een hele complexe situatie is met Robs moeder, lijkt me allerminst makkelijk voor jou om mee om te gaan. Rob zal het inderdaad zelf moeten opknappen, wanneer zij op zijn gevoel gaat inspelen. Wel lief van je dat je daarin een brugfunctie wilt vervullen, uit liefde voor je man. Veel succes bij de zw.gym! Ik hoop dat het je gaat bevallen.... En wat mijn takenpakket betreft, ach eigenlijk verbaasde het me nog niet eens. Er heerst toch al een cultuur dat er te weinig uren worden uitgetrokken voor de taken die je moet doen, waardoor iedereen continu op de tenen loopt en uren moet overwerken om alles gedaan te krijgen. Is ook de reden dat ik zo opzag tegen het weer moeten beginnen met werken, die heksenketel maakt mensen helemaal gek. Voortdurend onder stress werken......
Ben ik ook weer even Ga zo denk ik maar even in een lekker warm bad, heb het om de een of andere reden steenkoud Hope: mooie foto's wat een mooi mannetje zeg! Ilse: pffff gelukkig 'maar' een blaasontsteking....viel mee dus! Vanaf nu weer gewoon genieten hoor! Succes met bloedprikken trouwens! (Wanneer ga je kunnen we weer in de gaten houden of je wel écht gaat ) Maria: succes woensdag bij de orthopeed....het had te maken met een bekkenfractuur ofzo toch? Zwangerschapgym....heb ik destijds met Lars gedaan, vond het erg leuk en leerzaam en heb ook een tijdje een leuk contact gehad met het clubje vrouwen... Bij Niels heb ik yoga gedaan maarrreeeee....nee dat is net iets te zweverig voor deze nuchtere friezin Ruby: niet valsspelen he stiekem een oktobermama worden Ben nou wel heel benieuwd naar je korte koppie eigenlijk...... Esther: we hebben Lars (en Niels inmiddels ook) wel uitgelegd dat ze dus naast een pake en beppe ook een opa en oma hebben... René heeft tot een half jaar terug ofzo nog sporadisch kontakt gehad met zijn ouders omdat zijn vader erg ziek was, maar hij heeft ze tot nu toe niet verteld dat ik zwanger ben....euh ik heb het nou al een paar keer aangegeven dat ie bellen moet maar ja als hij het niet doet... Maar vind het zo sneu die mensen weten waarschijnlijk nu van niks en krijgen straks een rolberoerte van het geboortekaartje... Aan de andere kant als René nu belt moet ie zeggen dat ik al ruim 6 maanden zwanger ben...komt ook niet leuk over Maar goed dat is zijn pakkie aan Lars heeft wel aangegeven kennis te willen maken met ze maar dat mag ook René op zich nemen en zolang die geen aanstalten maakt en Lars er verder niet over begint voel ik me ook niet geroepen om iets te doen... Saillant detail...ik woon in een hoekwoning van een rijtje van 6 en tot voor zo'n 3 jaar terug woonden op de andere hoek.....juist ja mijn schoonouders Gelukkig zijn ze nu verhuisd maar dat was wel eens een lastige situatie.... Indigo ik wil ook een man die kan koken en lief voor me is Zo zeg 11 uren werk in 8 uurtjes proppen....groot gelijk dat je daar even over bent gaan praten....word het nu ook daadwerkelijk veranderd? Jen: lekker relaxen bij de training en we zien je vanzelf wel weer meer op het forum joh! Tijd voor een bakkie koffie....800 pagina's volgekletst op naar de 900 he! Oh ja lijkt me trouwens wel leuk om even polletjes te maken voor de verrassingspakketjes ik heb hier en daar ook wel een gevoel (niet dat ik het oooooit goed heb hoor ) xxx Roelie
Haha Roelie. Nou dit keer kan ik er echt niet onderuit hoor, mn pa komt morgen om met me naar t lab te gaan, dan moet ik mn urine afgeven en ga ik gelijk bloedprikken. Dus helaas kan ik het dit keer niet uitstellen en moet ik er gewoon gelijk aan geloven. Nouja, dan ben ik er maar weer af he. En nu hopen dat ze wél t goeie onderzoeken, stelletje mutsen daar
Ilse gelukkig is er niet ernstigs aan de hand, en join to the club met de blaasontsteking ik weet wat het is. Ik hoop dat het bij jouw wel naar een kuur over is. En gelukkig ben je nu ook weer een beetje tot rust gekomen. Maria, veel plezier op zw gym Verder is de controle goed verlopen, mijn bloeddruk was netjes 120-55 en verder geen tekenen van beginnen. Wel heb ik af en toe harde buiken maar dat hoort er ook bij en dat komt ook door het te vele vruchtwater wat ik heb. De gyn zegt dat ik nu een buik heb voor ongeveer 34 a 36 weken. Zij denkt dat dus binnen de 10 weken de bevalling wel op gang komt. Nauw we zien vanzelf. Na de gyn hebben we ook nog een gesprek gehad met de maatschappelijk werkster en die gaat ons ook verder begeleiden. Het is dezelfde als bij Milan, dus dat is lekker vertrouwd. Ik ga nu lekker off line ik heb genoeg gehad voor vandaag. Morgen ga ik weer lekker verder met reageren. Fijne avond voor iedereen!
Zo, de pasta zit in mijn maag nu..... mannetje had lekker gekookt. Ingewikkeld hoor Roelie, maar hoe je het ook wendt of keert, het feit dat je schoonouders het nu pas laat weten is niet meer te veranderen. Kan me voorstellen dat het toch een stuk handiger uitpakt als ze het voordien al weten. Of mijn takenpakket nu ook veranderd wordt moet ik even afwachten, feit is wel dat ik er nu continu op zal terugkomen, want ben niet van plan het zo te gaan doen als gepland. Kunnen ze achteraf ook niet aankomen dat ik er niets van gezegd heb...... Ilse, alvast heel veel succes morgen Linda, fijn dat de controle goed was, keurige bloeddruk. Wat fijn dat de maatschappelijk werkster jullie al vertrouwd is, het is straks al moeilijk genoeg....Een fijne avond meisje en tot morgen. Ikke, oke, komt het aan.... of wil je het per pb van me horen wat ik denk?
Grrrrrrr, ben even ongelofelijk kwaad op Erik. Hij heeft blijkbaar zonder dat ik het wist een viertal foto's van mij en mijn zusje (die hij dit weekend heeft gemaakt van onze zwangere buiken) naar zijn eigen moeder gestuurd Ik vind dat dus niet kunnen he, ze heeft mijn zus uberhaupt nog nooit ontmoet en mijn zusje heeft hem ook geen toestemming gegeven daarvoor. Maar hij vindt dat ik me aanstel....dat het 'MAAR om 4 fotootjes gaat'. Voor mij ligt dat dus anders, gaat over gevoel van mij en mijn zus.
Indigo thnxx voor je pb-tje Ga het bij houden wie wat zegt, vind ik wel leuk. Heb er zelf ook wel lol in hoor wat iedereen raad Over die foto's nee zou ik ook niet leuk vinden hoor, even zomaar versturen, het is toch een kleine moeite om even te vragen of je het goed vind ja of te nee. Mannen logica
Precies, blij dat jij er ook zo over denkt..... Maar ja, peuter hem dat maar eens aan zijn verstand hier
Wel jammer hoor, dat ik nu nog zo lang moet wachten om te weten of ik goed zit met mijn gevoel vwb het geslacht van jullie beebje
Zo daar was ik ook weer even. Nee heb de Ha niet gebeld , maar vandaag was hij weer het vrolijke, eigenwijse mannetje. Dus hoop dat het zo blijft. Gister bij thuiskomst bleek Konijn van ongeveer 9 jr te zijn overleden en heb dat aan de kids uitgelegd en vandaag dus Konijn bij opa en oma in de grote tuin begraven, inc. een bloemetje, Tja je moet wat. Dus waar daardoor weer druk. Schoonfamilie, Maria zo herkenbaar. De moeder van mij vrien is ongeveer 12 jaar geleden overleden door een noodlottig ongeval. Helaas.. Het contact met zijn vader is nooit goed geweest (zijn vader had nogal losse handen) en het contact met zijn broertje is ook zeer slecht. Sinds 2 jaar (hoogzwanger) van Zefanja hebben wij het contact verbroken nadat hun ons voor alles en nog wat uitmaakte in ons huis. Voor de nieuwe vrouw van zijn vader, is echt een bitch. Ze ging ook nu bij mij te ver en heb hun het huis uit gesodermieterd. Ik zag mijn vriend helemaal tot rust komen. En we hebben nu al 2 jr geen contact meer. Mijn vriend zit dank zij zijn verleden in therapie waarbij ik dus mee ga. Hij heeft moeite met het uitten van emoties en dat is lastig als je kindjes hebt. Ben ook ENORM trots op hem dat hij dit uiteindelijk wilde doen. Onze kinderen hebben maar 1 opa en 1 oma, 1 oom en 1 tante. (ook geen contact meer met zwager (broer van mijn vriend)en zwager, homostel, maakt niets uit maar anders snappen jullie het niet). O ja ze hebben nog 1 omi (mijn oma van 82) Zo heel verhaal. Hope mooie foto's. Kyra, zal je foto nog even doen hoor. Komt goed. Ilse, gelukkig goed naar je gevoel geluisterd. Pff ben het verders even kwijt. Hier gaat het verder zijn gangetje. Heb alleen het gevoel als of ik al 40 weken zwanger ben. Mijn buik is voor mijn gevoel enorm en heb erg last van hoe de kleine ligt. Vanacht lag ze overdwars, waardoor is zeer slecht geslapen heb, tevens jammer genoeg ook weer behoorlijk last van mijn bekken. Dus een goeie combi voor een slechte nachtrust. Maar Zefanja heeft weer doorgeslapen. Laat het even hierbij voor nu.