BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Gwendolyne ~ 21 augustus begin cursus "samen bevallen" Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts Jen25~ 27 augustus pretecho 10.30 uur !! Jen25~ 27 augustus op vakantie !!! Sammie2~ 27 augustus begin cursus ZwangerActief Indigo~ 28 augustus vk 20.10 uur Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Gwendolyne ~ 29 augustus 09:50 VK Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog Stasia~30 augustus 13.45 uur gynaecoloog Dafje~30 augustus VK controle 14:30 Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK Murmel~ 31 augustus 13:30 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!!!! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Dafje~4 oktober met verlof! Jen25~ 4 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Indigo~ 22 oktober met verlof! Even mn afspraken in de agenda bijgewerkt.
Goedemorgen Ben er dus intussen ook weer uit, jeminee wat heb ik weer slecht geslapen. Veel buikpijn en moest elke keer plassen, maar mocht niet want dan zou ik ni genoeg urine hebben vanmorgen. Dus gewoon maar opgehouden, maar ja das ook ni relaxed. Om 5 uur snel naar de wc gegaan dus hihi. Daarna stond om half 7 de kat naast mn bed te janken (normaal gesproken laat Willem 'm buiten, maar zal ie vergeten zijn) en om half 8 begonnen de beide buurkindjes keihard te huilen. Dus toen ben ik maar opgestaan. Straks komt mn pa om eerst ff mee te gaan naar t zh en dan gaat ie t kamertje verder behangen, als t goed is komt t vandaag dus af. Dan gaan we vanavond de commode kopen, zodat ik die morgen in mekaar kan zetten. Dan is het begin van t kamertje in elk geval gemaakt en lijkt t alweer anders! Straks ga ik ff op mn gemakje terug lezen, want heb de afgelopen dagen weinig van jullie meegekregen helaas. Maar ik beloof verbetering hoor Liefs Ilse
@Ilse; ik doe vandaag gezellig met je mee....bloedprikken hmmm Moet maar liefst 4 keer! Dus denk maar zo; voor jou is het een eitje! hahaa Heb maar een dagje vrij genomen, want moet op onmogelijke tijden terugkomen en dan ook nog naar de VK straks... Iedereen; goedemorgen trouwens ......
hoi hierzo ook een gekke bedoeling. mijn laatste ongi was 19-01-07 volgens de berekening dan 26-10-07 zou de bevallingsdata zijn, met de termijn nu 03-11-07 dus een week later. wij hebben geen pret echo laten doen (NOG) we willen nl niet weten wat het word. bij de 20 weken echo hebben ze het gevraagd en toen zeiden we allebei nee doe maar nie maar ja de nieuwsgierigheid is er wel hoor
hoi Ilse gelukkig is het dus niks ergs aan de hand, maar wel een blaasontsteking maar ja dat kan ook knap vervellend zijn hoor. succes voor t bloedprikken ik vind het ook geen pretje ik mag donderdag ook weer groetjes
Goedemorgen damens, Ilse een geruststelling ik heb gisteren ook bloed moeten laten prikken. Voor mijn HB zo even bellen voor de uitslag. Vannacht kl*te geslapen. Ik had van de gyn zo'n paasei voor daar beneden gekregen. Nauw het lekker wel of alles kapot gevreter werd daar. Maar hopelijk werkt het. Vanochtend ook weer mijn urine weggebracht, maar denk dat het nog steeds niet over is maar tussen 11.00 uur en 12.00 uur weten we het. Jennie en Desiree veel succes vandaag met de controle. Ilse ook succes weer met bloedprikken, ik denk aan je
Jeetje meiden, wat is het hier rustig... Ben ik een dagje vrij is er niemand om mee te kletsen... @Kyra; Volgens mij heb ik jou nog helemaal geen welkom geheten hier! Dus alsnog; Welkom en nog van harte met je zwangerschap! OVer die pretecho; als je aangeeft dat je niet wil weten wat het geslacht van je kindje is dan zullen ze dit niet kenbaar in beeld brengen/vertellen.
@Linda; wat klote dat je zo slecht geslapen hebt joh! Hoop voor je dat je "paasei" zijn werk goed doet en dat je snel verlost bent...
Hoi Jen dank je ja maar ik ben toch bang dat we het willen weten dan hihihiihih kunnen ze op de echo ook zien of de data nog steeds op 03-11 staat of niet.
Hey Kyra, Ze kunnen geloof ik wel ahv de grootte van je kindje zien wat ongeveer de uitgerekende datum zal zijn ja...Maar in principe doen zij verder niets medisch, daar zijn ze niet voor. Als ze echt iets zien dat niet klopt dan zullen ze dat in overleg met jou wel doorgeven aan de vk, maar in principe is het echt puur voor de pret!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 10 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 26 kleintjes op komst AGENDA ikke1981~ 21 augustus 9.45 uur vk Jen25~21 augustus 16.30 VK Gwendolyne ~ 21 augustus begin cursus "samen bevallen" Kyra75~23 augustus controle ziekenhuis vk + bloedprikken Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts Jen25~ 27 augustus pretecho 10.30 uur !! Jen25~ 27 augustus op vakantie !!! Sammie2~ 27 augustus begin cursus ZwangerActief Indigo~ 28 augustus vk 20.10 uur Kyra75~ 28 augustus 's avonds rondleiding ziekenhuis Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Gwendolyne ~ 29 augustus 09:50 VK Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog Kyra75~ 29 augustus eerste Yogales Stasia~30 augustus 13.45 uur gynaecoloog Dafje~30 augustus VK controle 14:30 Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK Murmel~ 31 augustus 13:30 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!!!! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Dafje~4 oktober met verlof! Jen25~ 4 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Indigo~ 22 oktober met verlof! --Lijst aangevuld met de gegevens en agenda van Kyra--
Kyra, wij willen het geslacht ook niet weten, maar gaan wel voor een (2d ipv 3d) pretecho. Eigenlijk voornamelijk voor de moeders, die willen dat graag een keertje meemaken. Het is voor beiden hun eerste kleinkind en hebben dus nog nooit een echo ofzo gezien. Zelf heb ik nog 3 groei-echo's in de planning, dus voor ons is de pretecho beetje overbodig, maar voor hun is het wel leuk. En inderdaad even zorgen dat we het vol houden om niet naar het geslacht te vragen Liefs Ilse PS Klopt alles zo voor je in de agenda?
aha, 3 weken geleden zei de vk in het ziekenhuis wel dat het geen groot kindje word, zo 43 cm nou ben ik zelf ook niet groot 157 en vriend 178 dus we zien wel. ik zelf was even groot als een bierflesje ben met 7 mnd geboren
Zo, om 10 uur je 2e ronde al? Jij laat er geen gras overgroeien. Ik zit op mn pa te wachten en dan mag ik zo ook.
ik zou het dan alleen doen voor ons zelf en voor mijn ouders schoonouders daar walg ik van (sorry) ik zal het thuis eens overhebben.
Hee maar euh, dat wij het voor onze moeders doen, wil niet zeggen dat jij dat dus ook moet doen he Als jij er geen behoefte aan hebt, doe je het toch niet? Het is niet verplicht ofzo
Goedemorgen! Jaaaaa vandaag 28 weekjes! Jeminee het gaat écht hard hoor! Hier verder weinig bijzonders, dagelijkse dingetjes en studeren en that's it Saai he? Jen, Dees en Ilse succes vandaag bij respectievelijk de controles en het bloedprikken! Ik kom eind van de middag ofzo wel weer eens langswaaien xxx Roelie