hihii nee joh zo bedoel ik het niet hoor maar me moeder zou het wel heel leuk vinden, zei heeft nl nooit van mij kunnen genieten in de zwangerschap, zei heeft vanaf 2 maand tot 7 maanden in het ziekenhuis gelegen, dus zei zal het wel heel leuk vinden. maar wat bedoelen jullie met een groeiecho laten jullie die ook op eigenkosten maken?
zo meiden daar ben ik weer! Alles was prima in orde, bloeddruk was prima, onderdruk was 75. Ze kon het kindje voelen en het hartslagje was weer mooi en duidelijk. Een deze dagen mag ik ook gezellig bloed laten prikken, voor mn suiker en ijzer gehalte. yeahhh. Ach vind het niet erg hoor. Over 3 weken mag ik weer. Nu zit ik lekker aan de eierkoeken, jummie, is een tik als ik bij de vk vandaag kom, om eierkoeken te halen.
@Ikke; Hardstikke goed dat alles weer is zoals het hoort meid! Moet jij voor je suiker ook 4 x op 1 dag? @Ilse; ja om 10.15 uur de tweede ronde al... Moest vanmorgen om 08.30 uur eerst nuchter laten prikken, dan ontbijten, een uur na ontbijt weer terugkomen.... En nu moet ik om half twee nog een keer en om zeven uur....Alletwee een uur na het eten... Mijn arm doet nu al zeer...dacht dat ze vingerprikjes zouden doen, maar er wordt telkens 1 buisje afgetapt.. Fijn joh, vier keer in dezelfde arm geprikt worden... Normaal heb ik helemaal geen problemen met bloedprikken, maar vind het nu toch niet zo fijn
Nee ik hoef maar 1x te laten prikken, gelukkig als ik het zo van jou lees, ga ik daar toch liever voor. Je bent er zo de hele dag mee kwijt als ik zo eens lees, lijkt me niks
Is inderdaad knap irritant, dacht eerst dat het wel te combineren was met werken, maar heb maar een dagje opgenomen...moet op andere tijd lunchen, terwijl we normaal een half uur bedrijfssluiting hebben. EN ik ben er iedere keer bijna 20 minuten mee kwijt om op en neer te fietsen... Dan blijven er iets van 3 uurtjes over om te werken, want moet ook eerder weg omdat ik om 16.45 uur bij de VK moet zijn... Niet echt handig dus....maar ja, moet het er toch maar even voor over hebben! Ben allang blij dat ze zo zorgvuldig met je omgaan bij de vk praktijk en het liefst het zekere voor het onzekere nemen.
ja idd is even een dagje kwijt, maar ja is voor een goed doel he. Hier is schoonmoeders al weer in aantocht, dus gooi de senseo alvast aan, mn neefje komt ook mee die is bij oma blijven slapen. Gezellig. Meiden zie jullie vanmiddag weer.
Ik krijg 3 groei-echo's omdat ik nogal dik ben en ze dus niet goed kunnen voelen of de baby goed genoeg groeit en hoe die ligt. Dus bij 28, 32 en 36 wkn moet ik voor een echo. Dat gaat dus gewoon op verwijzing van de vk. Ik ben dus intussen weer terug en het prikken ging zowaar weer in 1 keer goed, ze leren het nog wel eens. Als dit nou zo blijft, dan gaat hopelijk eindelijk mn prik-fobie eens weg. Let's hope so! Liefs Ilse
Mn pa is intussen begonnen met behangen en ik denk dat ik nog even mn bedje op ga zoeken...ben onwijs moe. Tot laterzzzzz
oo oke ik snap hem gelukkig ging het bloedprikken dus goed super, ik ben ook geen held hoor voor je paps behangse en voor jou tukse
Ladies, Kom ook weer even langswippen.. Ben helemaal gebroken, al 3 nachten niet geslapen.. je ligt maar te draaien he.. heb vandaag echt een über dip.. zie het ff niet meer zitten.. baal zelfs dat ik zwanger ben nu.. dus ga zo weer naar de VK, controle.. wellicht als ik het hartje weer hoor Gisteren zijn mijn ouders geweest dat was wel erg fijn! Mijn moeder is even met haar poetsmanie door het huis gegaan en mijn vader is bezig gegaan met het kamertje.. life goes on he.. zo dubbel allemaal.. Het blijft vreemd..
zo net even naar buiten geweest, even in de baas zijn tijd 2 boeken gehaald om een kaartje uit te zoeken pppfff wat een keuze allemaal, heb al 3 boeken gezien. nu de laaste 2 nieuwe uitgave mee gekregen dus daar moet echt wel wat bij zitten. wie van jullie gaat ook naar het kraamhotel ? en hoe vermelde jullie dit op de kaart?, we moeten er al een kaartje bij doen voor de verhuizing, maar het kraamhotel wil ik op de kaart hebben vermeld. groetjes
Goedemorgen! Ben vanmorgen bij mijn mamsie geweest voor haar verjaardag. En nu net op het werk even een snelle post... Linda, wat voor paasei bedoel je? Ik kan me er geen voorstelling bij maken... Zooo ik zie jouw banner ineens al bijna op 30 weken staan. Hier vandaag een kleine mijlpaal: precies 26 weken = 6 Jen, zo jij zal je wel een speldenkussen voelen vandaag. Gwen, leven en dood liggen nu wel heel dicht bijelkaar. Het is erg hard daarmee geconfronteerd te worden. Kop op!
Heb weer een schoonmaak tik vandaag.... Heeft iemand toevallig enig idee of ik mijn gordijnen veilig naar de stomerij kan brengen? Zijn gewoon katoenen gordijnen, maar toen ik ze de vorige keer in de wasmachine heb gegooid zijn ze er 20 cm korter uitgekomen... Ze zitten echter helemaal in de kreuk en zijn nog niet mooi schoon...
ik kom ook ff snel kijken,ben hier flink aan de schoonmaak geweest heel de ochtend (met de poetsvrouw). alles is weer blinkend schoon. gordijnen kun je gewoon laten stomen jen,krijg je ze in een mooi model terug. ik ga ff op de bank liggen,heb mijn pannetje soep ook al opstaan voor vanmiddag.
Zo, de derde keer prikken zit er ook weer op... Gelukkig hebben ze nu mijn andere arm genomen... Want die van vanmorgen is nu al beurs... Heb 1 gordijn weggebracht om te kijken hoe die eruit komt te zien...Ben benieuwd...Ga nu weer verder met strijken....Blegh...
Hee meiden, ben ik effe..... Ik heb echt de puf niet om nu bij te lezen, excuses daarvoor. Ik ben eerder naar huis gegaan, voel me ontzettend belabberd. De pijn in bekken en rug is weer drastisch toegenomen, ben doodmoe, ben misselijk en heb hoofdpijn. De fysiotherapeut zei me vanochtend dat ik mijn lopen nog verder moet gaan beperken, dus op het werk maar 1x per dag naar de kopieermachine, 1 x een rondje collega's etc. Kortom bij alles nadenken en op een lijstje schrijven zodat ik maar 1x hoef te lopen ipv 10x. Alsof ik dat niet al deed.... Verder moest ik erover denken mijn uren te gaan beperken. En eerlijk is eerlijk, ik merk nu zelf ook dat het dus geen doen is iedere dag 8,5 uur op mijn werk rond te hobbelen. Ik heb nu dus een afspraak gepland met de bedrijfsarts, althans....morgen word ik teruggebeld wanneer ik precies terecht kan bij zijn vervanger. Ben helemaal op nu, kruip mijn bed in..... tot later!
Hey meiden Hier nog iemand die zo ff d'r bedje inkruipt... Ik kan het gewoon niet vinden vandaag, ik ben zo onrustig, heb steeds harde buiken, voel me gewoon down en gefrustreerd....weet niet wat ik heb maar voel me helemaal niet oke. René zit in Duitsland ook niet echt een lekker idee maar om hem nu te bellen...er is waarschijnlijk niks aan de hand gewoon een slechte dag... Dus ik ga maar even slapen misschien voel ik me dan straks beter. xxx Roelie
He Indigo en Roelie, wat vervelend dat jullie nu zo in de lappenmand zitten. Kruip even lekker in bed en probeer wat uit te rusten. Sterkte! Na mijn vervelende ervaring met een van de vk's, had ik nu toch even een heel aangename. Ik werd namelijk net gebeld door de vk van gisteren. Ik had namelijk doorgegeven aan de praktijk dat het inderdaad blaasontsteking was en zij belde me daar nu even over terug, gewoon vanuit huis. Heel aardig, ze was blij dat we nu toch de oorzaak van de buikpijnen hadden gevonden en hoopte dat die nu snel over zouden zijn. En drukte me nogmaals op t hart dat als ik altijd aan de bel mag trekken als er iets is etc. Zo lief! Ze klonk echt heel zorgzaam enzo, echt tof. M'n pa is nu met t laatste stuk behang bezig, t lastigste ook, bij t raam en verwarming, dus dat wordt ff puzzelen, dus ik blijf maar ff uit de buurt. Vind het sowieso heel wat dat hij t doet, want we hebben eigenlijk amper contact, hebben niet bepaald een goeie band. Dus dit waardeer ik extra. Liefs Ilse
Hmmmm volgens mij hangt er iets in de lucht vandaag. Ik was gisteren in een prima bui, tot in naar bed ging. Slechter geslapen dan anders en met een pesthumeur opgestaan. Ik kan niks hebben van Jean-Paul (erg handig als je samen een bedrijf hebt...not). En ik heb last van mijn buik: gevoelig, jeukerig en tot overmaat van ramp zit mijn broek ook te strak! Er zit zo'n randje om mijn heupen (heel laag op mijn buik) en daar is Josje het duidelijk niet mee eens. Gek dat er soms ineens zo'n off-day bij kan zitten. Er is geen aanwijsbare reden die ik kan bedenken. Naja, gewoon maar zoveel mogelijk "solo-klusjes" doen vandaag en dan gaat ook deze ag weer voorbij.