November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat voor bedrijf hebben jullie eigenlijk Esther? Inderdaad, richt je vandaag maar op de solo klusjes, lijkt me veiliger ;)

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    We hebben een internetbedrijf (zal jou wel aanspreken, toch ;)). We bouwen (maatwerk)webapplicaties voor middelgrote en grote organisaties gebaseerd op het open source CMS Plone. Jean-Paul richt zich op de Techniek & Verkoop en ik op de (interne) Organisatie & Personeel. De hond is security officer, hahahaha :D. In 2003 zijn we begonnen en we hebben nu 7 man/vrouw in dienst, dus dat gaat wel lekker. We hebben uiteraard ook een website, maar ik weet niet of ik die hier op het forum mag zetten ivm reclame.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Daar ben ik weer, mn oom stond ineens op de stoep die wilde nog wat dingetjes doen hierzo. Als het mee zit komt hij morgen of donderdag het laminaat leggen en de plinten enzo verven. Ik heb een totale verbod gekregen met betrekking van klussen van mn oom. oeps, en mn handen jeuken zo. Hij hoorde mij vanmorgen namelijk nogal hijgen aan de de telefoon toen ik van de vk terug kwam, en hij vind dat ik me rust nodig heb.

Gwen: heb het zo met jullie te doen, het is een hele rare periode merk ik voor jullie! Lief dat je moeder lekker jullie huis even heeft beetgepakt en dat je vader met het kamertje bezig is geweest. Ik geef jullie nogmaals een dikke knuf.

Kyra hier gaan we niet naar een kraamhotel, als het allemaal mogelijk is blijven we lekker thuis.

Jen hoe is het met je schoonmaak tik?
    Overleven je armen het ook een beetje met het prikken?

Indigo geen excusses hoor! Is begrijpelijk dat als je je niet lekker voeld, en idd verstandig dat je even naar je uren gaat kijken, is natuurlijk niet de bedoeling dat je je rotter gaat voelen hoor.

Roelie hopelijk knap je een beetje op van het slapen, balen als je zo'n dag hebt.

Joldeg wat fijn dat het behangen een beetje opschiet en wat lief van je vader dat hij het doet, misschien versterkt dit een beetje de band tussen jullie?
    Lief ook van de vk dat ze je nog even belde, je hebt er ook echt schatten tussen die echt hard hebben voor hun werk.

barbabintje jij ook al een baaldag, doe maar lekker rustig aan meis.

Nou geloof dat ik zo wel weer een beetje bij ben met de meiden.

4. Niet meer actief

@Ikke; nou, wat Ruby al zei.....ik voel met net een speldenkussen...
    M'n armen zijn zo stijf als een hark :)

Ben ook gestopt met als een gek door het huis rondrennen, krijg een beetje last van mijn buik... :( Zou nog zo graag zoveeeeeeel willen doen, maar het lijkt me verstandiger om ff te pauzeren.

Straks weer voor de APK naar de vk en heb me al vast voorbereid op een wat hogere bloeddruk, gezien de activiteiten van vandaag..

Heb ook al heel wat af gefietst doordat ik iedere keer naar dat bloedlab op en neer moet ;)

5. Niet meer actief

@Roelie en Indigo; Hè wat balen dat jullie je zo down voelen! Hoop dat een beetje rust wonderen doet voor jullie beiden !

@Gwen; goh meid wat een vreselijk moeilijke periode voor jullie! Lief van je ouders dat ze je thuis helpen met een en ander! Wil jullie nogmaals alle kracht en sterkte toewensen !

@Esther; De hond is security officer, :) . Vandaar zijn naam.... ;)

@Ilse; Hee meid wat fijn dat er een beetje vorm begint te komen in je babykamer! Zal vast wel een geruststellend gevoel voor je zijn!

:rolleyes: ff denken...........pfff weet het niet meer.....als ik iemand vergeet;

SORRY ! :oops:

6. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    hoi ikke1981,

hihihi het liefs voor mij ook thuis hoor maar ja
    zit dan net rond de verhuizing met allemaal ingepakte dozen en dan ook nog met de 9 noortjes (boskatten) diezo nieuwsgierig zijn als wat, dat kan ik de kraamhulp echtniet aan doen

en ik denk dathet voor mij en de baby wel het beste is even lekker weg van alles, gemeen he :)

het bezoek kan ik daar dan ook lekker ontvangen

7. Niet meer actief

Kyra, ik heb ook overwogen om in een kraamhotel te bevallen, maar er zit hier niks in de buurt. En ivm m'n overgewicht heb ik nu een medische indicatie voor poliklinische ziekenhuisbevallen, dus doen we t gewoon zo.

8. Niet meer actief

@Kyra; In principe wil ik gewoon thuis bevallen, als dit gewoon toelaatbaar blijft uiteraard. Ook bij ons is een kraamhotel niet te vinden in de nabije omgeving. Is bijna een uur rijden, dus dat hebben we maar niet gedaan.

Het lijkt me op zich wel heerlijk hoor! Als de mogelijkheid er was geweest, hadden we dit ook serieus overwogen!

9. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    oja helemaal vergeten vriendlief kan blijven slapen daar bij ons :oops:

10. Niet meer actief

Hmm eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen behoefte aan, een sterkere band. Klinkt misschien hard, maar mijn leven is een stuk rustiger en simpeler als hij er geen rol in speelt. Maarja, m'n ouders zijn nog steeds getrouwd en mn band met mn moeder is heel hecht en ik krijg hem er gratis bij.
    Het maakt het ook gewoon extra ingewikkeld dat ie nu ineens wel voor me klaar staat. Als hij nou 100% rotzak was geweest, was t veel simpeler geweest he.

11. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0

de bevalling gebeurt uiteraard in het ziekenhuis poliklinisch, daarna naar het kraamhotel toe.

Jen25

jammer zeg dat het niet in de buurt bij jullie is bij ons is het 5 min auto rijden ;)

12. Niet meer actief

Heeft een van jullie toevallig niet een vriend/ man of bekende die schilderwerk doet voor een zeer zacht prijsje?

Wij zijn nog zoekende naar iemand die de buitenboel wil opknappen hier voordat de kleine er is...

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nee hoor voor mij klinkt het niet hard, heb zelf ook geen beste band met mn vader, en zit ik ook echt niet op te hopen en te wachten. Vind hem vaak echt een l*l zo hihi
    Gelukkig heb je wel de band met je moeder, dat is gelukkig belangrijk

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Weet dat mn oom het wel doet met zijn bedrijfje maar denk ik een beetje verweg voor hem.

15. Niet meer actief

Hmmm, ja daar zit je natuurlijk ook weer mee....Afstanden, daar had ik dus nog niet bij stilgestaan... :(

Nou ja, we neuzen nog wel ff verder hier in de buurt.

16. Niet meer actief

Nou, de VK hebben we ook weer gehad voor vandaag...

Ben weer apk goedgekeurd tot 6 september, moet vanaf nu dus al om de 2 weken :confused: Nu komt het dus echt dichtbij!

Zoals het er nu de afgelopen keren naar uit ziet ben ik uitgerekend op 6 november...Loop steeds een paar daagjes achter...

Zal erwin zijn zus blij mee zijn, die is de 6de jarig... hahaa

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwja daar had ik nog even naar gevraagt over de verschillende data's die ik heb gekregen.
    Mijn vk zei dat ik we ons aan de eerste echo moeten vast houden omdat de eerste 12 weken de kindjes over het algemeen het zelfde groeien, in de weken erna doen de kindjes op eigen tempo, zo groeien de sommige kindjes de eerste weken heel hard en de andere pas op het laatst. Daarom is er ook een verschil qua gewicht bij de geboorte van de kindjes. Vond het eigelijk wel een slime logica.

jeetje Jen al om de 2 weken,poeh, ik moet nu om de 3 weken komen.

18. Niet meer actief

AH, oke....dus dan blijft het bij mij gewoon 2 november!

Ja, om de 2 weken al....zat met mijn oren te klapperen toen ze het zei... :) Over 3 dagen hoef ik ook nog maar 10 weken...

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    is toch niet normaal hoe snel die tijd gaat :rolleyes:
    Waar zijn die 9 maanden gebleven wahahha
    Moet je ons straks horen aan het eind, dan klagen we alleen maar :)

20. Niet meer actief

Waarschijnlijk wel ja....Ik ben alvast begonnen met oefenen ;)

Trouwens ik ben 1 van de gelukkigen waarbij de kleine nog niet is gedraaid, dit komt in dit stadium van de zwangerschap bij 25% van de zwangere voor vertelde de VK en er is uiteindelijk nog maar 5% waar het ook daadwerkelijk een stuitbevalling wordt.

Ons meisje was tov vorige keer al iets naar voren gekanteld, dus ik heb wel goede hoop dat ze nog netjes met het hoofdje naar beneden gaat liggen...

Begin het nu toch wel een beetje spannender te vinden allemaal.

Deel Deze Pagina