hopelijk is het een laatdraaier hihi Hier ligt de kleine Ukkie al enige tijd naar benee als ik de vk mag geloven en de echo. Ik voel ook iedere keer het getrappel boven, en hoe! Maar vind het nog steeds niet pijnlijk en hopelijk blijft het ook zo Waar zijn trouwens de andere meiden? Nou Jen is aan ons om weer een aantal pag vol te l*llen
Oh joepie de oven mag aan voor het volgende eetmoment... Heb om 12.00 gelunchd, maar krijg nu toch wel behoorlijke honger... Dat is dus een bijkomend nadeel van het prikken, je moet op gezette tijden eten...
poeh zou ik toch niet aan moeten denken zeg, dan kan je mij opvegen hoor als ik op gezette tijden moet eten, hoeveel uur moet er tusesn zitten en mag je ook niks tussen door dan?
Pagina's voll*llen, hmmm moet niet zo'n probleem zijn.... toch? Heb net ff de oven aangezet, lekker een pizza hawai zometeen... Met knoflooksaus Jammie ! Wat ga jij eten Dees?
Ik heb enorme trek in kaasfondue, dus dat is Piet gaan halen Zal me dit keer gedragen en niet het hele pannetje opeten want dan weet ik het wel weer..... Ach ja dat vol l*llen is aan ons wel besteed
Nou, moest vanmorgen eerst om 08.30 uur nuchter laten prikken.... (da's al niks voor mij, want neem altijd een heerlijk kopje koffie als ik uit m'n bedje kom rollen....ben dus maar zo lang mogelijk blijven liggen) Toen moest ik om 09.00 uur ontbijten en om 10.15 uur prikken... Vervolgens om 12.00 uur lunchen en om 13.30 uur prikken... En nu mag ik om 17.30 uur eten (wordt ietsje later, want de oven is nog niet warm) en dan moet ik om 19.00 uur komen om te prikken... Ze hebben het liefst dat je tussendoor niets eet...(maar heb toch mooi een boterhammetje met leverworst en mayo gesmokkeld daarstraks)
Weet wel, dat ik strakkies na de laatste keer prikken ff lekker in bad ga liggen... Ben helemaal gesloopt van al dat geren en gevlieg...
getver, nou dan blijf ik mooi in het ziekenhuis want dan donder ik echt om hoor, ik eet echt om de 2 a 3 uur wat moet eten
over eten gesproken: ik ga even mn eten klaar maken want ja ik rammel al weer Ja en dat was weer een pagina
Dat valt gelukkig wel mee bij mij, maar normaal eet ik tussen de middag wat later... Was nu wel een heel groot gat naar 17.30 uur toe.... Hee, oventje is warm; ff de pizza er in gooien!
Oh, ben trouwens zo blij dat we toch hebben besloten om die pretecho te laten maken! Mijn moeder vroeg me eergisteren of ik nog een echo zou krijgen, want ze zou eigenlijk wel heel graag meegaan.... Nu is ze zelf de 27ste niet thuis, maar we laten de echo op DVD zetten. Dan kunnen we na onze vakantie bij de opa's en oma's langs om deze te laten zien.... Ben erg benieuwd naar de reacties, kan bijna niet wachten!
Nou, ik ben ook weer thuis en ben echt doodop. Ik begin nu wel te merken dat het allemaal wat zwaarder begint te worden. Het was ook verschrikkelijk druk op het werk maar ja dat is het altijd. Ik ga nu lekker op de bank liggen even uitrusten want ik merk dat mijn buik ook hard is.
mijn raddraaiertje gaat waarschijnlijk naar een andere school Helaas voor zn nieuwe juf maar glorieuze hoogtijdagen voor mij
Hey dames, LindaPooh, ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen de aankomende tijd. Sorry voor de late reactie. Ik laat ook weer even wat van me horen. Hier gaat alles goed mogen niet klagen heb het alleen erg druk op het moment door dat ik nu tot aan mijn verlof fulltime werk. ons kleintje loopt nu 2 weken voor op de groei. 13 sept naar ziekenhuis voor een 30 weken echo en 's avonds naar de vk voor de spuit. Jullie kletsen er wel flink op los moest nu vanaf pagina 700 lezen. hoop dat jullie me nog niet vergeten zijn hihi. groetjes
Dat zal voor jou zeker een opluchting zijn zeg! Voor zijn nieuwe juf wat minder, maar ach daar heb jij niks mee te maken, toch?!
VOOR DE DAMES MET KUITKRAMPEN ! LET OP: MAGNESIUMTABLETTEN schijnen heeeeeeel goed te werken, en deze mag je uiteraard gewoon hebben tijdens de zwangerschap. Heb het even nagevraagd bij de vk voor ons allemaal... DUS; hup, hup, huup naar de drogist met z'n allen
@Ruby; Fijn dat je je weer wat beter voelt meid! Ken je gevoel hoor, het geen zin hebben om te reageren en typen... Lekker ff een avondje nixen @de rest; waar zijn jullie in godsnaam? Het is hier nog nooit zoooo rustig geweest.........
Ja, ik ben er ook weer effies... Tijdje geleden. Ik ben maandag weer aan het werk gegaan en het viel me tot nog toe mee, ben wel 's avonds afgepeigerd en plof op de bank na een hete douche en doe dan niet zo veel meer... Maar goed, morgen alweer het laatste ochtendje van de week en dan heb ik weer vrij tot maandag. Dus het zijn weekjes van nix, maar ja, dat mag ook wel vind ik, nu ik zwanger ben Verder heb ik niet meer alles bijgelezen, want sinds vrijdag is er aardig gekletst en dan ben ik wel erg lang bezig... hoop dat jullie dat snappen. ga vandaag alleen nog de laatste aflevering gilmore girls kijken (boehoehoe ) en dan verder nix meer.. dus