ik ga ook mijn bedje opzoeken. niet helemaal fitjes vandaag denk ik,gewoon geen internetzin. morgen naar de psych,ff een routinegesprekje. en dan overmorgen weer naar de slachtbankk bij de fysio. en over 2 weekjes weer terug naar de gyn op 3 september. wil iemand dat in de agenda zetten? o ja krijg 3 september ook de bloeduitslagen over mijn antistoffen omdat ik resus neg. ben.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 10 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 26 kleintjes op komst AGENDA Kyra75~23 augustus controle ziekenhuis vk + bloedprikken Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts Jen25~ 27 augustus pretecho 10.30 uur !! Jen25~ 27 augustus op vakantie !!! Sammie2~ 27 augustus begin cursus ZwangerActief Indigo~ 28 augustus vk 20.10 uur Kyra75~ 28 augustus 's avonds rondleiding ziekenhuis Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Gwendolyne ~ 29 augustus 09:50 VK Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog Kyra75~ 29 augustus eerste Yogales Stasia~30 augustus 13.45 uur gynaecoloog Dafje~30 augustus VK controle 14:30 Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK Murmel~ 31 augustus 13:30 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Ruby ~ 3 september controle gyn Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!!!! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Dafje~4 oktober met verlof! Jen25~ 4 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Indigo~ 22 oktober met verlof!
Geloof niet dat het ooit zo rustig is geweest hier Volgens mij hebben we een besmettelijke prenatale dip Ik ga ook zo mijn bedje in, voel me nog steeds down maar geloof echt dat het gewoon door de hormonen komt, gezien mijn vette piekhaar en pukkelhoofd Morgen allemaal weer frisse moed weer op en voor wie het nodig heeft een digiknufffffffff! xxx Roelie
Even een vraagje aan de meiden die lid zijn van een sportschool ... is het jullie gelukt om je abonnement tijdelijk stop te zetten (of op te schuiven) omdat je zwanger bent? Ik ben momenteel nog redelijk mobiel en kan nog aardig meekomen met sporten. Maar over niet al te lange tijd zal toch het moment aanbreken dat het niet meer verantwoord is om te sporten. (Weet iemand toevallig ook tot wanneer het nog verantwoord is om wel te sporten? Ik bedoel dus geen zwangerschapsgym, maar fitness en groepslessen zoals BBB.) Ik heb dus bij mijn sportschool aangegeven dat ik zwanger ben en gevraagd naar de mogelijkheden om bijvoorbeeld mijn abonnement tijdelijk te stoppen. Maar het antwoord was: "Je hebt een contract getekend voor een jaar en daar kunnen wij geen uitzondering op maken." Ik was eerlijk gezegd best verbaasd. Dat ik een contract heb getekend voor een jaar, was niet op vrijwillige basis, maar VERPLICHT (zoals bij vele sportscholen). Ik baal er dus best wel van dat ik straks gewoon moet doorbetalen, terwijl ik een hele goede reden heb waarom ik niet meer kan komen sporten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hierover....
Ik las net dat sommigen van jullie vandaag een baaldag hadden/hebben. Helaas horen dit soort dagen er ook bij. Hopelijk kunnen jullie vannacht lekker slapen (met of zonder voedingskussen ) en hebben jullie morgen weer een goede dag! Welterusten!
@serafijntje; dat probleem had ik ook, kon het niet tijdelijk stopzetten, er was gewoon helemaal niks mogelijk. Ze hadden daar maar 1 soort abbo en dat was voor een jaar, kan je niet dan heb je pech; om wat voor reden dan ook, dus ook zwangerschap. Gelukkig was ik nog net op tijd tov opzegtermijn dus heb gelijk afgezwaaid daar! Zoek na de zwangerschap wel iets anders op....Vind het pure discriminatie!
Goedemorgen ladies! Allemaal lekker geslapen en weer een beetje bijgetrokken? Hoop voor jullie dat deze dag er zonniger uit zal zien dan gisteren! Ik ga weer lekker werken vandaag; nog 3 dagen en dan hebben we lekker een weekje vrij.... Begin overigens ook wel te merken dat het wat zwaarder wordt nu...het fietsen naar mijn werk gaat in ieder geval al een stuk minder soepel...en ben veeeel sneller moe.
Goedemorgen meiden Hier heerlijk geslapen en netjes op tijd wakker. Misschien komt mn oom vandaag nog langs voor te klussen en verder weinig op de planning. Hopelijk voor de meiden die zich gister rot voelde is het vandaag een betere dag. Ga even wakker worden tot dalijk. Jen werkse meis
@juffie, welke groep heb je? En werk je altijd parttime? Ik ga maar eens richting ziekenhuis, kijken of de orthopeed me wat meer kan vertellen over mn bekken. Ik moet ook 3 september terug Ruby, alleen ik moet laat op de middag, half vijf ofzo.
Bij het contract dat ik heb zou het eigenlijk ook niet kunnen, omdat ik voor 2 jaar vooruit heb betaald maar ik woon er tegenover en ze kennen me dus ze zouden even kijken wat ze voor me konden doen. Vanmiddag nog even navragen. Je mag bij wijze van spreken tot 1 dag voor de bevalling sporten denk ik. Als jouw lichaam dat aankan, waarom niet? Tenminste, dat zei de zw.juf afgelopen maandag.
hier ook wakker.... wel verslapen,heb de wekker uitgedrukt en schoot om 5 voor 8 wakker. lag er gister lekker op tijd in,denk dat ik het gewoon nodig had. ga zo maar ff strijken en dan naar de psych,kijken wat ze van me vind vandaag. ff vragen of het normaal is dat ik alles zo op me trek wat er bij andere gebeurd. heey roelie en esther hoe voelen jullie je nu?
Goeiemorgen, hier heerlijk geslapen, alleen nog niet wakker. Maar het was eindelijk niet zo warm. Serefijntje, ik heb mijn abbonement kunnen opschorten, dit werd ook netjes verteld toen ik me aanmelde. Ik heb het sowieso gedaan tot jan.2008 maar mocht het langer nodig zijn, dan was dat geen probleem. Is wel een groter en moderne sportschool, misschien is dat het, weet het ook niet hoor. Ga zo even douchen even alle gel en mouse van de kapper er uit zien te krijgen.
Goedemorgen allen Ruby, succes bij de psych straks. Amaranta, succes bij de orthopeed, benieuwd of je er wat wijzer van wordt. Serafijntje, hier zelfde verhaal, ook verplicht jaarabo en niet tussentijds te stoppen. Maar we wilden toch al weg bij deze sportschool dus hebben t nu maar gewoon opgezegd. Over een tijdje kijk ik wel verder naar een andere. Ik heb vannacht iets beter geslapen dan de afgelopen nachten, minder vaak wakker geworden van de buikpijnen. Zou het dan nu echt minder aan t worden zijn? Ik hoop t. Straks komt mn hulpje weer ff soppen, vanavond de commode in mekaar zetten en dan kan het kamertje een klein beetje vorm krijgen. Het behang zit er in elk geval helemaal op, dat scheelt Ik hoop dat iedereen zich vandaag wat beter voelt dan gisteren en dat het een 1daagse dip was. Fijne dag allemaal Liefs Ilse
Mogge! Na een heerlijke nacht met maar 1 pitstop en 9 uur slaap, ziet het er figuurlijk weer wat zonniger uit. Over letterlijk zullen we het maar niet hebben met de wind en de dreigende regenbuien.... Mijn buik doet ook geen pijn meer. Het waren achteraf duidelijk darmkrampen. Na even denken, kwam ik erachter dat het 4 dagen geleden was, dus tja dat gaat zeer doen op een gegeven moment. Hier geen abo op een sportschool, maar in het verleden wel bij diverse gehad. De meesten doen heel moeilijk over opschorten ed van abo's. Zal er wel mee te maken hebben, dat er regelmatig mensen zomaar wegblijven en niet meer betalen. Ik meen dat de concurrentie moordend is tussen de scholen. Neemt niet weg dat ik het belachelijk vind dat je tijdens zwangerschap of andere lichamelijke zaken niet onder je abo uit kan! Vanochtend even poetsen. Als het goed is, heb ik binnenkort een gesprek met een dame uit de buurt om te kijken of ze hier wil gaan poetsen en straks 2 a 3 daagjes per week op de kleine wil passen! Hopelijk is het wat! Vanmiddag komt de loodgieter voor de reparatie aan het dakterras. Jean-Paul is nu naar de bouwmarkt om een cirkelzaag te huren, zodat we de houten vlonder gedeeltelijk weg kunnen halen, zodat de loodgieter erbij kan. Wel zonde, maar ja, dat is niet anders. En vroeg in de avond langs mijn opa, die is jarig...Geen idee hoe oud geworden Iedereen een fijne en mooie dag gewenst en ik hop nog wel even langs vandaag. xxxx
een hele goede morgen allemaal, ppfff wat heb ik nog een slaap zeg, heb zo rot geslapen ondanks mee heerlijk grote voedingskussen (last van hoofdpijn, en de kleine lag te trappelen steeds hihii wel leuk maar als ik wil slapen niet zo leuk ) ook gisteravond nog even snel naar de dierenarts gegaan met 1 van onze noortjes hij had spontaan een bloemkooloor ( dames niet lachen ) het is echt ziellig, as vrijdag wordt hij geopereerd eraan en dan 14dg een kraag om en een aantal dg medicijnen. ach hij is zielig hoor hij heeft de hele avond bij me gelegen. moest het even kwijt vandaar denk ik dat ik ook een beetje slecht heb geslapen ppffff zit nu op me werk echt te pitten straks TARI ik zal een verslag doen hoor over het kraamhotel
hoi meiden ik wilde even zeggen dat ik de komende dagen bijna niet op het forum kan komen, omdat ik momenteel geen computer meer heb. Dus maak jullie geen zorgen als ik er even niet ben. Als er wat gebeurt laat ik dat Roeli weten. Liefs Linda
Ik ben weer teug van het ziekenhuis. Volgens de orthopeed is er niks aan de hand. Mn benen bewegen soepel dus ik kan natuurlijk bevallen. En toch...toch ben ik er niet op gerust. Ik weet 100% zeker dat het niet goed zit. HIj heeft de foto's opgevraagd die toen zijn gemaakt. Volgens hem is het waarschijnlijk een schaambreenfractuur geweest, wta dus niet van invloed is.Maar in mijn dossier staat toch echt bekkenfractuur. Dus ik hoor het 3 sept wel als ik naar de gyn moet. Ik weet het ook niet precies meer, het is al 6 jaar geleden dat ik dat auto-ongeluk gehad. Weet ik veel wat de dokter toen precies zei. Anyway, net even bij de sportschool gweest en mn abbo is stopgezet tot MEI! Ik mag hem weer hervatten wanneer ik wil, maar in ieder geval tot MEI!
En ik denk dat nu naar mn werk ga. Er is wel een vervangster maar dan kan ik wat andere dingen gaan doen die anders blijven liggen. Even lekker fröbelen.