Goedemorgen! Hier ook een goede nachtrust gehad op ook 1 pitstopje na Voel me nu fysiek wel beter (al vind ik het nu écht zwaar worden ondanks mijn bescheiden buikje) alleen psychisch maak ik me nog wel druk om wat dingen... Vanmorgen nog met René gebeld en het ziet er naar uit dat hij echt niet eerder dan vrijdag thuis komt en ik vind het belachelijk van mezelf maar ik heb het er zo moeilijk mee....pfff en dat terwijl ik toch al 12 jaar lang gewend ben aan het alleen zijn doordeweeks... Dit weekend toch maar overleggen wat er mogelijk is, ik hou dit niet vol tot begin november en ergens heb ik het gevoel dat er een reden is waarom ik er moeite mee heb...net of mijn lichaam me ergens voor wil waarschuwen... Zal zo hier even wat dingen doen en vanmiddag flink de boeken in, moet zeggen dat ik deze map tot nu toe veel minder leuk vind dan de basiskennis, ik moet nu allemaal dingen leren over wetgeving enzo....saaaaaaaaaaaaaaaai Iedereen veel succes vandaag ik kom zo af en toe nog wel weer langswaaien! Linda we houden wel contact hoor meis ik sms je gewoon af en toe Heeft iemand trouwens al weer iets van Carola gehoord? xxx Roelie
Typisch mijn moeder: bellen hoe het is, heel even aanhoren en vervolgens beginnen met: ja nee ik kan nu niet bij je komen (heb ik niet om gevraagd?), want ik heb zo'n last van mijn rug (oh oke) en ik kan dus ook niet helpen bij je (heb ik ook niet om gevraagd?) dus tsja je moet jezelf maar redden (is het ooit anders dan?) en ik ga niet naar de dokter (oh nee?) want dan moet ik naar een vervanger (ja en?) en dat wil ik niet dus ik neem wel wat aspirines (mwoah met echt rugpijn helpen die niet hoor weet ik uit ervaring) en zo nog een 10 minuten blablabla over haar fysieke toestand... Oooh ja en ze kwam nog wel eens langs....en toen heb ik gezegd dat ik momenteel ff helemaal geen behoefte aan visite heb van wie dan ook Pffffff vermoeiend...leuk he zo'n moeder die doet alsof ze belt om te weten hoe het met mij is maar alleen haar eigen sores kwijt wil? Grmbl ik zou toch beter moeten weten met de jaren én toch weet ze me weer te raken
Linda, jammer dat je minder kunt komen, maar wel heel fijn dat je het even laat weten! Anders zou ik me idd zorgen gaan maken Roelie, nee ook niks meer gehoord van Carola. Zou ze toch niet meer willen na zo'n grote dosis eerlijk- en directheid hier? Wat een vervelende gesprekken met je moeder, zeg. Dat vreet energie volgens mij. Maria, freubelse vandaag (ik kon de o met trema even nergens vinden)! Nou, ik ga mijn haar maar eens fatsoeneren. Het waaide nogal buiten met de hond uitlaten. Maar ik heb mijn uurtje wandelen weer in the pocket! Ik wil per dag minimaal een uur (al dan verdeeld over meerdere wandelingen) buiten wandelen met de hond, naast zwemmen en yoga. Dan blijf ik toch een beetje soepel.
Zo hee Dit gebeurt niet vaak, de november mama's die helemaal onderaan bungelen..... Waar is iedereen? Echo Echo Echo
Ik vroeg het me ook al af..... Een aantal is natuurlijk ook afwezig: Muriel en Melina met vakantie, Gwen vanwege haar schoonmamma en Linda omdat ze geen computer heeft tijdelijk. De rest zal het wel druk hebben. Ik ga nog maar verder met wachten op de loodgieter....
Goedemiddag meiden Hier al weer een druke ochtend achter de rug, schoonmoeders is geweest dus huisje is weer schoon. Toen kwamen mn schoonzusje met haar 2 kids even langs, dat is altijd even een drukke bedoeling maar wel erg gezellig, mn schoonzusje had ook allemaal lekkere dingen mee genomen, jummie. Nu is mn oom er die is druk bezog met de plinten verven en hij heeft d eondervloer gelegt voor het laminaat. Goed om te lezen dat de meeste meiden weer een beetje redelijk geslapen hebben! gelukkig hoef ik nog steeds 's nachts mn bed niet uit voor een plas ronde joeppie! marie: wat een tegen strijdige berichten van het ziekenhuis, neem toch aan dat ze wel wisten wat ze toen in je dossier hebben geschreven. Hopelijk heeft de orthopeet gelijk en kan je op de natuurlijk manier bevallen. Roelie heel bekend dat gesprekje met je moeder, dat heb ik nou ook altijd met mnpa, vandaar dat ik hem ook nooit bel, vind 5 min aan de foon met hem voor een half uur aanvoelen. Maar zeker wel balen dat het op die manier moet meis. geloof dat ik verder niks meerte melden heb ja dat het idd nog al stilletjes hierzo
ben ik ook weer ff.... het is echt rustig hier. en wat een weer bah het blijft regenen,zit hier aan de laptop met een zak snoep onder mijn neus.en de jongens zijn aan het playstationen.
Hier gelukkig ook geen regen, wel wind. De loodgieter is aan het werk inmiddels. Wordt een flinke klus denkt 'ie
Ben ik weer even... Ook hier rustig, kinderen spelen boven met de lego (en maken nu ruzie tijdens het opruimen ), ik heb een uurtje gestudeerd en zo een lekkere pan spaghetti maken. Na het eten de kinderen vroeg naar bed want morgen word het dan toch echt echt echt vroeg eruit en naar school! Pfff kreeg vandaag nog een telefoontje van een van de mede ouderraadleden, zij zou samen met een ander lid ervoor zorgen dat de eerste schooldag een feestelijk tintje kreeg, dus een lintje doorknippen voor de deur, kinderen een glaasje kinderchampagne en een slagroomsoesje.....maar nu bleek dat er nooit iets geregeld was of ik dan even.....ja daaahaaaag! Ik ben momenteel heel goed in nee zeggen Maar kom op zeg, dat hadden zij in de vakantie dan maar moeten regelen dat ga ik toch niet in 1 middagje even doen Pffffff kan ik zo slecht over he dat je dan niet van mensen op aan kunt... Trouwens las ergens over regen...tis hier stralend mooi weer geweest de hele dag!? Nou zal zo aan de spaghetti beginnen en tussen de bedrijven door Dr. Phil kijken (smul smul ). Kijk het momenteel 3 keer per dag, om 15.00 op rtl 4, om 16.30 op rtl 5 en het komt zo rond 18.15 nu ook op rtl 8 xxx Roelie
Hey meiden Inderdaad, onwijs rustig hier, dat gebeurt niet vaak. Is iedereen een beetje aan t afkicken van de inhaalrace met de berichten van de afgelopen tijd? Vanmorgen is mn hulpje geweest dus m'n huisje is weer lekker schoon. Ook alle babyspullen nu in de babykamer gezet, zodat het allemaal een beetje weer leefbaar wordt boven. Alles stond verspreid over alle kamers, dus t was een zootje. Net even naar Gardo gereden om de Diaper Champ te kopen. Wat hebben jullie voor luier-emmer? Een gewone of zo'n speciaal systeem? Deze leek me wel handig. Hij komt in t hoekje tussen de muur en de commode dus nog uit t zicht ook. Vanavond gaan we de commode in mekaar zetten, vandaar dat ik m nu vast gehaald heb, kan ie gelijk op zn plekje. Verder eigenlijk niks te melden, saai he. Liefs Ilse
Ikke. Dat dossier ligt niet in het ziekenhuis dat dossier ligt bij mn huisarts. Maar eenbeetje arts infomeert eerst voordat hij maar gaat raden... Ruby, ik moet pas tegen vieren naar de gyn op 3 sept dus we treffen elkaar niet. Ik had nou al bezorgde 'ouders' die het vreemd vonden dat ik 2 keer ind e week naar het ziekenhuis moest, dus ik plan die dingen liever niet onder schooltijd tenzij het niet anders kan.
Jeeej! Ik mag de kruidvat-doos ophalen. Niet dat er wat leuks in schijnt te zitten, naar wat ik gehoord heb vooral folders. Maar een gegeven paard he? Dus morgen ga ik hem ophalen! Ben benieuwd toch wel..
Goh, het is hier inderdaad erg rustig geweest vandaag zeg.... Heb eigenlijk weinig bijzonders te melden en een behoorlijk; "ik heb geen zin om te typen dag"....... Ben zoooooooooooooooooo vreselijk moe! Moet zometeen nog ff boodschapjes doen met het mannetje, dan nog koken....pffff Daarna ga ik op de bank hangen of even in bad ofzo en heeeeel vroeg m'n bedje in denk ik zomaar........Als het zo doorgaat met het energie niveau dan ben ik bang dat ik genoodzaakt ben om 6 weken van te voren verlof te gaan nemen, maar mijn bazin heeft nog helemaal niks geregeld Heb haar vandaag maar even per mail verzocht dit met enige spoed te gaan doen, want zo schiet het niet op...
Ben ik ook weer (heel) even om mijn gezicht te laten zien, anders vergeten jullie me waarschijnlijk.... Het gaat hier helaas alles behalve beter, mijn pijn is weer dermate toegenomen dat ik de hele nacht heb wakker gelegen en bijna niet vooruitkom met lopen. Nu weet ik helemaal zeker dat ik iets wil regelen met de bedrijfsarts, want dit is absoluut geen doen zo . Vanochtend samen met mijn vriend naar het gemeentehuis geweest om ons ongeboren kindje te erkennen en de naamgeving te regelen (het kindje krijgt zijn naam). Leuk is dat ons kindje automatisch een dubbele nationaliteit krijgt: Nederlandse en Belgische. Had er stiekem wel beetje moeite mee dat ik nu officieel heb vastgelegd dat ik een andere achternaam draag dan mijn kindje. Hoop nog steeds dat mijn vriend zich ooit over zijn angst voor het huwelijk heen kan zetten en me een aanzoek doet en ik alsnog dezelfde naam zal dragen als mijn 'man' en kindje(s). Voelt toch meer als een gezinnetje... Pffff, fysiek weer helemaal kapot van die onderneming. Nu bijtanken...... Nog even reageren op jullie: Jen, dat schiet inderdaad behoorlijk op zeg dat je nu al om de 2 weken op controle gaat. Ik ga nu voor de eerste keer na 3 weken... Ikke, slimme oom van jou hoor met dat klusverbod. Denk aan jezelf! Rachel, we zijn je nog niet vergeten hoor! Welkom terug. Dafje, hoe vond je de laatste aflevering van de Gilmore Girls? Roelie, kan me best wel voorstellen hoor dat je Rene nu thuis wilt hebben, zeker met de zorg voor de andere kids. Heb je een voorgevoel dat je kindje eerder gaat komen? En wat je moeder betreft.....grrrr, vreselijk ja van die mensen die alleen maar over zichzelf kunnen praten. Iedere keer weer tot 10 tellen en slikken, of niet? Serafijntje, ik kan je helaas niet vertellen hoe het hier gaat, ik ben niet zo'n sportief typje eigenlijk.... Amaranta, fijn dat de orthopeed zei dat je in principe gewoon kunt bevallen. Tegelijkertijd is je gevoel er niet voor niets...Wat kun je nu zelf nog voor extra stappen ondernemen om de onderste steen boven te krijgen? Lijkt me wel goed nog even verder te kijken, omdat je eigen gevoel zo sterk is... Joldeg, fijn dat je beter geslapen hebt en het met de buikpijnen steeds beter gaat! Ga vooral zo door in die lijn. Kyra, ach gossie, dat arme katje. Een bloemkooloor, wat moet ik me daar bij voorstellen? Alle andere meiden, ook jullie een knuffffffff....
@Indigo, Gilmore girls vond ik leuk, maar wil graag meer zien. Vind het wel erg leuk dat Luke en Lorelai weer bij elkaar zijn, voor zover tenminste Weet jij hoe het af is gelopen met Rory en Logan vorige week, want die heb ik gemist Kwamen onze nichtjes net langs van 7 en 8 en die hadden een cadeautje voor jeroen en voor mij. We kregen een barbie met een baby in haar buik, die je eruit kan halen schattig van ze. En Jeroen een Ken. En we kregen ook een houten treinbaan met treintje.. Voor de baby, zal wel even duren voor ze/hij daarmee kan spelen, maar het gaat om het idee.. Erg lief van ze hihi
Idd Kyra, wat is een bloemkooloor? Over katten gesproken. Die van ons klom net over de schutting en verzwikte (althans, ik hoop dat het niet ernstiger is dan dat) zijn achterpoot. Hij kwam echt heel zielig binnen.. ging niet op zijn pootje staan en zat te janken als we dichtbij kwamen. Hij vind zichzelf nu heel zielig en kruipt steeds in een hoekje. Echt zielig.. Maar inmiddels gaat hij wel weer staan op zijn pootje... gelukkig. Ik zat echt even te stressen, wilde meteen de dierenarts bellen, maar Jeroen wilde het eerst even aankijken..
@Dafje; is er niet een nageltje ingescheurd? Meestal valt het ook wel mee, de kat van mijn schoonouders heeft het regelmatig en loopt dan een paar dagen te huppelen...Daarna heeft ie nergens meer last van... @Kyra; Ben eigenlijk ook wel benieuwd, een bloemkooloor, wel eens van gehoord, maar eigenlijk geen idee hoe dat eruit ziet...
Hmm... deurverkopers zijn irri.. Gelukkig heb ik hem af weten te schudden. hihi. Lef kweken is leuk! Hmm.. ga ervandoor, eten bij mijn schoonouders en daarna met ze naar de film. Ratatouille kijken. Jeroen heeft een vrijgezellenfeestje georganiseerd voor zijn neef en die is er net vandoor. Arm jong, met rode krullenpruik, gele vlechten en een zeemanspet op, en geblindoekt.. Anyway, ik kom morgen pas weer kijken denk ik.
Dafje, Logan heeft Rory ten huwelijk gevraagd. En dan zouden ze verhuizen naar San Fransisco omdat hij daar een baan had gekregen. Maar Rory zag dat niet zitten, ondanks dat ze veel van hem houdt, wilde ze zich niet binden en aan haar eigen ambities denken. (Goh, het lijkt net of we het over "echte" mensen hebben )