Kom vanavond weer terug. Loodgieter is net klaar (helaas niet 100% zeker of oorzaak gevonden is De eerste regenbui maar afwachten...) en nu ga ik gauw naar mijn opaatje, die is jarig!
Hoi meiden daar ben ik weer, ik heb even de laptop van de buren te leen. Erg aardig. Ik dacht dat wordt veel pagina's bijlezen, maar het zijn er maar 1 1/2 wat hebben we! Zijn we allemaal ziek,zwak en misselijk? Of is het de vermoeidheid? Ik heb geen idee, maar geen bericht is goed bericht moet je maar denken. Als het goed is komt de computer vanavond heel ver, hij staat al helemaal in elkaar en gelukkig doet alles het. Nu nog alle software pakketten instaleren en dan nog alle andere dingen. Maar het wordt weer mooi. Roelie succes morgen met vroeg op staan, ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
zo erg rustig hier. Zelf de laatste dagen ook te druk met koffiedrinken, Vandaag weer naar fysio geweest, hij was 3 weken op vakantie. Maar kreeg te horen dat ik al weer te veel had gedaan en dat ik dus ook echt niet zo veel mag doen. Zucht......ik weet het. Maar ja gaat lastig als je geen hulp heb, maar wel kids en een huishouden. Hij heeft mijn rug spieren een massage gegeven en dit was ook echt wel nodig, die stonden dus heerlijk strak. Voelde meteen weer beterder. Linda jij zal straks weer razendsnel antwoorden met een nieuwe computer, aardig dat je buren je een laptop te leen hebben gegeven. Roelie, volgens mijn moet Angelus morgenmiddag ook weer naar Peuterspeelzaal. Weet het niet echt zeker, morgen avond ook een voorlichtingsavond voor de kleuterschool waar hij in januari 2008 naar toe gaat. Spannend! Ben ook wat vaker afwezig op het forum, omdat ik de computer nu regelmatig uit zet, anders zijn jullie echt verslafend. Toch maar ietsje in perken. Ik mag nog steeds om de 3 wkn naar de VK. Vandaag nog een prent van 63 euro binnen gekregen, en het grappige is dat mijn vriend als ik het ECHT niet zijn geweest. Dus maar even een bezwaarschrift indienen en een verzoek om de foto. Misschien mijn pa die onze aanhangwagen geleend heeft en de kentekenplaat heeft laten zitten, anders een van de buren. Maar ja ben er niet blij mee. Kan ik weer een brief tikken, bah. Plus dat het 63 euro is. Hopelijk krijg ik wel verheldering met die foto. eshter, is de loodgieter nog een tijdje bezig geweest bij je. Ilse, succes met de commode cq ladenkast vanavond, gaat het toch echt vorm krijgen zo. Dees, schiet toch lekker op bij je, goed dat je oom zo goed op je let. Heerlijk.
Meiden, ik zwaai af voor vanavond Ga lekker in bed CSI en Bones kijken en morgen vroeg weer op Fijne avond allemaal! xxx Roelie
Hier ben ik ook weer even! Het is nog steeds heel druk om mijn werk en ik ben mede daardoor ook erg moe 's avonds en ga zsm naar bed! Gister op kraamvisite geweest bij vrienden, was leuk om weer een klein ventje te zien, ookal was hij al 5 weken! Zojuist gehoord dat een vriendin bevallen is, ruim 8 weken te vroeg! Extra les voor mij, stapje terug doen... Ga nu dan ook even in bad en dan heerlijk op tijd mijn bedje in! Gwen: sterkte morgen!
Hallo meiden Poeh ook ik helemaal gesloopt, vanaf vamorgen 10 uur al mensen over de vloer. Mn oom is om 7 uur weg gegaan, maar dan zijn wel de plinten in de slaapkamer geverft en het laminaat ligt. De komende dagen nog de posten verven en dan is de slaapkamer beslaapbaar en dan...... yeah aan de babykamer beginnen, al heb ik er nu ff de puf niet voor hihi Dafje ben ook erg benieuwd wat er in die doos zit, zat vandaag nog te kijken wanneer je die kan verwachten. Wat leuk dat je nichtjes langs kwam met de cadeau's erg lief Hoe is het met je kat eigelijk? Jen rust lekker uit meid erg verstandig Indigo we vergeten je niet hoor! Balen dat je weer zo'n pijn hebt je doet er goed aan om contact op te nemen met de bedrijfsarts, je moet nu echt even aan je zelf denken. Nog gefeliciteerd met de erkenning van jullie kleintje . Wij zijn getrouwd en hebben ook onze bijde achter namen gehouden, ons Ukkie krijgt de achternaam van Piet Tari zo dat is niet niks zeg even 63 euro en zeker als je zeker weet dat het niet jullie schuld is, idd werk van maken hoor Roeli veel plezier voor vanavond lekker lui in bed, meid je hebt gelijk Heb ik iedereen gehad?
ohw stonden we weer onderaan kan en zo halen we natuurlijk nooit de augustus mama's in he meiden, dat kan niet. Nee hoor meiden geintje!
Zo, de commode staat en ik lig..althans, ik ben errug moe en heb flinke buikpijn dus ik gá liggen. Welterusten allemaal voor straks en anders fijne avond nog. Liefs Ilse
Het is idd erg rustig de afgelopen dagen. Ik heb ook weinig puf hoor om te reageren. Ben gewoon iedere avond erg moe van het werken. Ik denk dat iedereen daar een beetje last van heeft. Maar als we straks met verlof zijn kunnen we er rustig op los typen
Al met al is de loodgieter ruim 3 uur bezig geweest. En we hebben "huiswerk" gekregen. Er is een aantal kleine puntjes die we zelf nog kunnen doen ter voorkoming. Ik hoop dat we het snel achter ons kunnen laten, dit gedoe. Opaatje is 83 geworden. Was gezellig, weer een hoop ooms en tantes gezien. Oma had nog een blauw vestje en sokjes gebreid. Zooooo schattig en lief! Nu ga ik lekker slapen! xxx
Nou nou, inderdaad rustig zeg, het blijft maar rustig... en steeds zakken we weer weg. @ Barbabintje, tnx voor de update. Ik zag zoiets in het 'previous in gilmore girls' stukje, maar niet wat er nou concreet gebeurde. Wel jammer dat ze niet gaan trouwen... tis zo'n leuk stel. Inderdaad bijna om je voor te schamen zoals we erover praten. @Ikke, ik ga morgen kijken, zal denk ik niets verklappen over de inhoud, dan houd ik het nog even spannend voor jullie Met de kat gaat het alweer wat beter, voor zover ik heb kunnen zien. Hij loopt iig weer normaal en kan weer op de salontafel springen. Ik denk dat het vooral de schrik was en een spiertje ofzo.. @Ilse, lekker gevoel he, weer wat af in de babykamer! Pas wel op jezelf he meid! Ben net naar Ratatouille geweest, leuke film. Ratten zijn rare wezens haha. Maar de biosstoelen zijn niet zo comfi meer als voor de zwangerschap haha. Moest steeds gaan verzitten. Heb serieus voordat ik wegging zitten denken om een kussen mee te nemen Heb het uiteindelijk niet gedaan, maar was blij dat ik mijn jas als kussen kon gebruiken, want dat hielp iets.
goeiemorgen... het gaat inderdaad lekker hard ... gisteren vriedin op bezoek gehad. Ze gaat voglend jaar trouwen. Erg leuk! Meteen wat tips gegeven enzao. Jammer alleen, maar dat is haar eigenschap, is dat ze maat obsessed is. Ja en ik een jurk aan maat 36 en toen moest ik er een aan maat 40 en dat was vreemd.... Dus ik zei al dat dat ontwerper afhankelijk was.
bleghhhhh...weer een klotenacht achter de rug,veel wakker en veel rare dromen.(manlief had de box kapotgeslagen en ik was beroofd van mijn creditcard door de buren van mijn schoonouders) de kids gaan zo op schoolreisje met dit slechte weer,hier regent het weer. zelf ga ik zo maar ff naar de fysio ff alles los laten maken.
goedemorgen allemaal, Even voor een ieder die het wilde weten wat een BLOEMKOOL OOR is das de schelp van de oor die aan de binnen kant een soort luchtzak heeft dus als ware opgeblazen, dit kunnen ze leeg prikken maar het komt even hard weer terug, nu moet tie moregn dus onder het mes, de arme luca, heel zijn oor is nu echt dicht je ziet zelf geen gehoor ingang meer, dus gaat het druppelen ook erg moeilijk. dit komt zo ineens opzetten hij had nergens geen last van hij is helemaal nagekeken. morgen maken ze er een s snee in en dan zetten ze aan beide kanten hechtingen door en door 15 stuks in dat kleine oortje en dan 14 dg met een kraag om ach ze kan dan nog geen eens door het luikje heen de ren in dus laten we de deur maar open voor hem. zo nu even over me zelf heb iets beter geslapen maar ik slaap nog niet echt lekker gisteravond weer giga dikke voeten en last van me onderrug en bil maar even zeggen straks. straks om 11.45 controle vk in het ziekenhuis en bloedprikken bah vind ik niet leuk. vanavond ook maar even zwemmen heerlijk tot straks doei
Goeiemorgen meiden, Hier wel goed geslapen, maar heb wel het idee dat de massage van fysio vanmorgen meer niet goed had gedaan dan wel, werd gewoon met rugpijn wakker. Zal wel goed komen. Vanmiddag gaat Angelus ook weer PSZ en mijn ouders komen straks omdat ze vanavond oppassen. Ruby, hier is het weer goed hoor, nog wel. Waar gaan je kids naar toe? Wel leuk begin van het jaar.