ik heb gelukkig geen ernstige klachten alleen maar moe,moe en moe en zere (.)(.) verder hoor je mijn niet klagen.
Welkom alle nieuwe mama`s. We zullen wel denk ik tegen het einde van de novembermama`s gaan lopen denk ik? Dan zijn we vol @ Murmel, Echt misselijk ben ik nog niet. Voelt wel soms als vlagen van walging die wel lijken te komen. Net even op de nuchtere maag maar met een boterham er in voelt het weer goed. MBT booobies... Die van mij gaan ook meedoen haha. Ik voel dus sinds een dag of 2 toch wat meer beursheid. Niet echt pijnlijk maar anders. Gisteren aaf tijdens gezellig onderonsje met vriendlief merk ik dat het behoorlijk opwindend was deze gevoeligheid. het was helemaal anders dan anders zo gevoelig oei... sorry meiden voor dit verhaaltje haha. Is het bij jullie ook veranderd? LIEK.
@Lieke: ja, zijn wel gevoeliger en steken soms, maar echt een prettige sensatie geeft het niet, haha, vooral lastig als ik 's nachts op mn buik wil slapen
Alle nieuwe november mama's : Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Hier alles oke, krijg ook steeds meer gevoelige borsten. Vooral de tepels Ben niet misselijk, alleen af en toe ontzettend moe Verder nog nergens last van
Zo zal ook weer eens reageren. Iedereen zegt dat het hier rustig is, maar jemig moest even wat bij lezen. Ik wil weer thuis bevallen, dat is me prima bevallen de vorige keer, bij de oudste ben ik in het ziekenhuis bevallen, poliklinisch maar uiteindelijk medisch. Leuk volgens mij was er een nieuwe mama die ook zwanger is van de 3e. Herken me hier wel in, ook bij ons was het niet helemaal gepland, we wilde wel een 3e maar wat later in dit jaar. Volgens mij was het roellie? de misselijkheid begint hier ook toe te nemen hoor. Moet echt voor mijn gevoel de hele dag wat eten want anders komt het flink opzetten. Lieke, haha het verhaal van de tepels wat jij vertelde nou dat is hier ook zo hoor Gisteren helaas wat minder leuk nieuws gehad, maar partner zit nu even zonder werk. Hij is wel hard op zoek een nieuwe baas, maar ja met 2 kleintjes niet echt prettig. Maar ja komt wel goed, leert de ervaring. De nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd.
Alle nieuwe november mama's proficiat. Ik voel me verder ook erg moe. Als ik net ben opgestaan ben ik al moe. Met de misselijkheid valt het wel mee, ik voel me soms wel misselijk, maar hoef nooit over te geven. De vermoeidheid is het ergst. Nou ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend ! Groetjes, Jol
@Tari: wat vervelend dat je partner zonder werk zit nu, dat is toch wel onrustig! Maar hopen dat er wel snel iets leuks om de hoek komt kijken! Is het een lastige branche?
MOE MOE EN NOG EENS MOE, MAAR DIT IS VOLGENS MIJ GEEN NIEUWS VOOR JULLIE. Vanochtend boodschappen gedaan en net gestofzuigd en ben nu al doodop. Nog gauw even dweilen en dan gestrekt op de bank. Als ik vanmiddag nog puf heb ga ik wel even strijken en anders komt dat morgen wel toch? Groetjes en slaap ze allemaal
Hoi meiden, ook ik mag mij voegen tot de november mama's... Gezellig...maar eerst wil ik alleen maar mijn ogen dicht doen en slapen , ben erg moe, moe en heb hele branderige ogen..... pffff
murmel, hij is autotechnicus en APK keurmeester. En heeft vandaag al weer een gesprek en nog drie begin volgende week. dus nee geen lastige branche. Maar ja het zou prettig zijn als het wel in de buurt is. Vanwege de kids. Lindapooh, herkenbaar, het huishouden gaat hier ook niet zo'n vaart. Het enige voordeel is nu dat mijn partner eventjes thuis zit. Kan hij toch met de jongens een beetje helpen. Angelus gaat zo met zijn vader boodschappen doen. kan ik eindelijk eens achter de computer. lotsski welkom en gefeliciteerd.
Mmmmm, gisteren mevrouw van MvM op visite, komt zij met uitgerekende datum 31 oktober aanzetten... Misschien zit ik dus al een hele tijd op het verkeerde forum . Jammer hoor. Nou ja, maar even de termijnecho van volgende week afwachten .
Tari, hoop dat je ventje snel nieuw werk heeft..... Lenthe, wat zal het schelen een dagje toch? houd je toch lekker 1 november aan hahaha. Hier ben je al lekker thuis met schrijven. moet je helemaal in oktober in gaan lezen. LindaPOOH. haha hoop niet dat je te erg schrikt als ik je vertel dat ik tot vanavond 23.15 moet gaan werken .... en het weekende ook werk 3 avonddiensten achter elkaar. denk dat ik daarna best gesloopt ben. Maar goed wat moet dat moet he. LIEK Hier nog niets gehoord van MVM is toch al een week geleden dat ik gemaild heb. Maar ja ik wacht af, heb gehoord dat ze hier in centrum waar ik woon geen kratten aan huis ophalen moet ze zelf ergens gaan afleveren. misschien ben ik dan ego hoor... maar daar heb ik dus ECHT GEEN ZIN IN.... elke zondagavond daar heen gaan.
@Tari, oh, maar dat moet dan gelukkig wel snel weer goedkomen inderdaad, fijn dat hij er al goed mee bezig is. @ Lotsski: WELKOM en VAN HARTE! En doe maar lekker af en toe even je oogjes toe @Lenthe: blijf maar gewoon gezellig hoor!