even denken vergeef ik het je ja of nee nou ik vergeef je het wel hoor dank je ja tari heerlijk hoor me moeder, gelukkig komt ze een paar keer per week ook schoon mk, want we hebben steeds kijkers voor onze woning welke te koop staat. als je inde buurt woon had ze langs gekomen hoor zo is ze heeft me vriendin ook geholpen in de zwangerschap
zitten jullie er nog steeds op ikke ook terwijl ik eigelijk moet werken doe ik trouwens ook gelijk hoor tussendoor sssssstttttt
ik moet zo gaan douchen en boodschappen gaan doen. Maar ik heb geen zin. Ben ondertussen goed bezig met mijn lijstje voor mijn nesteldrang om dingen te doen zoals foto's van mijn bruiloft vorige jaar inplakken
whaha meiden jullie zijn erg ohww ik ook eigelijk want ben er ook nog steeds hihi, maar ja zit te wachten op schoonmoeders goed excuses toch?
ja ja ikke zo kan ik het ook waarom is dit zo verslavend. Ik spreek nu af dat ik NU de computer uitzet en dan ga douchen, anders komt er niets van
trouwens even een oproep, wie kan mij helpen aan leuke emoticons. Doordat wij een nieuwe pc hebben ben ik ze allemaal kwijt. Als ik straks mijn msn aan heb staan en je wilt me helpen graag! Groetjes Linda
meiden ik ga ook afsluiten, kom vanmiddag weer terug, ga nu even wat werk doen en naar het ziekenhuis toe.
Heeeeee wie waait daar langs? Pfff drukke ochtend, was keurig om half 7 mijn bedje uit maar het is hier hectisch, af en aan telefoon, net nog bezoek gehad en nu zo weer naar school de jongens ophalen (die erg vermoeid aan de ontbijttafel zaten vanmorgen gnagna dat krijg je van het niet willen slapen ) Ik zal nog ff gauw wat doen hier kom vanmiddag of vanavond wel uitgebreider reageren, moet ook nog naar cesar dus druk druk druk! xxx Roelie
Goeiemorgen dames! Ohnee, ik zie net dat het al middag is... Tja, de ochtend duurt maar kort als je zo lang uitslaapt... Dus, uhm: Goeiemiddag dames! Ik ben gisteren een dagje naar de sauna geweest met manlief en ik vreesde al dat ik 20 pagina's moest bijlezen na dagje niet op het forum te zijn geweest. Maar gelukkig viel het mee. Dank jullie wel voor de reacties mbt het sportschool abonnement. Ik zie (lees) al wel dat het per sportschool enorm kan verschillen hoe men daar mee omgaat. Ik heb het inmiddels naast me neergelegd dat ik 'gewoon' moet doorbetalen, want ik heb alleen mezelf er maar mee als ik me er druk over ga maken. Linda, gefeliciteerd met jouw 30-weken! {|= Wow, wat gaat dat snel ineens. Volgende week zal ik zelf ook deze grens bereiken. Ik vind het best spannend allemaal. Het lijkt wel steeds sneller te gaan...
Ook goedemiddag allemaal En ja, ook ik heb vandaag eens flink uitgeslapen. Tot kwart over 11, heerlijk. Had t ook echt nodig merk ik, na die stress van de afgelopen week. En ga vandaag eens heerlijk lui zijn. Hooguit wat babyspulletjes in de commode leggen, maar das alleen maar leuk Vannacht geen last meer van mn buikpijnen gehad, joepie! Zou het nu dan echt wegtrekken? I hope so. Iedereen fijne dag vandaag! Liefs Ilse
schoonmoeders is geweest, huisje weer lekker schoon. Net eindelijk eens een afspraak gemaakt met de kapper, is wel hoog nodig ook zit geen model meer in, maar ja iis niet zo gek als ik al zeker 4 maanden naar de kapper moet. Moet er om 4 uur zijn. Serafijntje lekker relaxt dagje gehad dus, lekker hoor! Ilse jij uitslaper hihi, nee hoor meid je zal het echt wel nodig gehad hebben en fijn dat je vanacht geen buikpijn meer hebt gehad. Wens je een fijne rustige middag meis
O uitslapen, wat heb ik daar een zin in zeg. Maar helaas de kinderen wekken express mama elke ochten om 7.30 uur. en dat terwijl ik zo slecht slaap. O kyra, jammer dat ik niet in de buurt woon zeg. Had je moeder graag even willen lenen. Moet zeggen heb een lieve moeder maar tegenwoordig kan ik niet echt op de'r rekenen qua hulp in huis en daar baal ik best wel eens van. Het is een schat hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze zijn de laatste tijd erg met zichzelf bezig. Tja of mijn zwangerschappen zijn verkeerde getimed.
pfff mijn eigen fysiotherapeut is op vakantie,kreeg ik een meisje die mijn linkerkant van mijn rug ging masseren en na een kwartier al zei "zo klaar".huh? ik heb ook nog een rechterkant hoor ! heb voor volgende week mooi bij iemand anders ingepland. was om 10 uur dus alweer thuis en ben mooi terug naar bed gegaan.zweette me kapot in bed dus maar weer eruit. zal zo maar eens gaan douchen en dan mijn boodschapjes gaan doen.
Jee ik vond de 100dagen te gaan al zo'n mijlpaal en Linda zit al op 30 weken. En andere ook al bijna..wat gaat dat hard! Ik heb zelf t idee dat het nog heeel lang duurt, terwijl ik dan die 30 wkn zie en denk, jee dat schiet op. Maf he, het scheelt toch echt maar 3 weken Intussen heb ik een bak met kleertjes/spulletjes leeggehaald en klaar gelegd om te wassen. Ontdekking: we hebben de komende jaren geen slabbetjes meer nodig! Haha, wat hebben we dr belachelijk veel. Blijkbaar ongemerkt elke keer weer gekocht en gekregen. En ik zag zelfs dat een pakje wat we een tijdje terug van mn schoonmoeder hebben gehad, wel errug groot is. Kijk ik op t label: 24M (belgisch). Dus ja, dat is pas voor als t 2 jaar oud is haha, dat mag dus nog even in de kast blijven hangen Maar jeminee, wat leuk om mee bezig te zijn hoor, stond echt even een paar traantjes weg te vegen, het is nu zó echt..super! Kan niet wachten tot het allemaal gewassen is en de kast erstaat en ik t een plekje kan gaan geven. Zo jammer dat we nog zo lang (8wkn ofzo) moeten wachten op t ledikantje. Liefs Ilse