Goedemiddag allemaal, Over de bh's ik heb er twee meegroeibh's van de prenatal en die zitten lekker. Ik heb ook een meegroeibh van de hunkemoller maar dit zit niet echt lekker, dus die heb ik weinig aan. Ester, wat een spotprijsje voor de box, echt geweldig. En ik snap best wel dat het een apart gezicht is in de woonkamer. Trouwens voor de sauna, ik hou me aanbevolen. Alleen kan ik nu niet tegen de warmte. Dees, handig he zwangerschapdementie Ruby, ik heb je toegevoegd aan mij hyves, leuk. Over dat moe zijn, dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb er zelf ook last van en laat staan jij. Je hebt ook nog de zorg voor 2 kinderen. Ilse, fijn om te horen dat alles goed gaat met je buikkrampen. Hoef ik me daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken Roelie, hoe gaat het met jouw? Ik lees dat je druk, druk, druk bent. Maar let je wel een beetje op jezelf. Hopenlijk kom je van het weekend weer een beetje bij. Melanie, hoe gaat het met jouw en Zefanja? Is ze al weer beter aan het worden? Ik hoop het wel. Hope43, fijn dat alles goed met je gaat. Maar pas je wel een beetje op jezelf, en doe je niet te veel. Goed naar je lichaam luisteren he. Gwen, excusses zijn niet nodig. We weten toch wat er aan de hand is. Let wel goed op jezelf. Hopenlijk krijg je nu weer wat rust en kan je weer wat aansterken. Neem anders even een lekker fruitsalade. En goed eten he. En ik hoop dat het slapen ook beter gaat nu, en anders misschien daarvoor even met de huisarts bellen. Je hebt je rust hard nodig meissie Verder gaat hier alles goed. Heb alleen soms last van mijn navel dat hij op springen staat door mijn dikke buik, maar ja wat doe je er aan. Ik ben net bij de verloskundige praktijk hier geweest, ik had een intake gesprek. En ja dat moet toch gebeuren, want ze moeten staks toch ook langs komen. Gelukkig had mijn huisarts hun al geinformeerd dus dat hielp weer. Verder alles bij gelezen, en hopenlijk op iedereen gereageerd. Ga nu even mijn bedje in, want ik ben bek af. Groetjes en tot snel.
Dafje, balen altijd he die levertijden?! Heb je wat moois gevonden en dan kan je er niet gelijk van genieten....Met kleding heb ik dat ook altijd, dat moet gelijk aan! Wij zijn ook zo goed als compleet nu. We wachten nog op het bedje en de babyfoon. Nog wel een paar kleine dingen nodig, zoals een luieremmer, kledinghangertjes, trappelzakje, flesje, thermometer, luiers etc, maar dat zijn dingen die ik mooi kan doorgeven aan mensen die een cadeautje willen kopen. En zo niet, dan zijn ze zo gehaald op het laatste moment. Moet nog wel aan kijken naar geboortekaartjes. Is dat laat? Linda, sauna houden we in gedachten! Ik heb inmiddels wel iemand gevonden voor de korte termijn. Ik ga met mijn zwangere vriendinnetje 14 september a.s. We kunnen er allebei nog tegen, dus dat wordt genieten! Ben benieuwd naar de reacties op 2 van die zwangere dozen in de sauna Wat voor intake had je met de vlos? Ben je hiervoor alleen bij de gyn geweest? Misschien een pijnlijke vraag, maar waar ga je bevallen? Thuis met een vlos of in het ziekenhuis met een gyn? Grappig trouwens dat er toch al best veel zijn die de box al hebben staan. Ik dacht dat ik enorm vroeg was, hihihi. En Melanie, jij spant de kroon met 5 voor de box! En nu gaat zelfs de derde alweer in...hoe bedoel je waar voor je geld?! Roelie, succes vandaag met alle drukte! Gwen, idd geen excuus nodig voor wel of niet posten. Je moet aan jezelf denken en doen waar je behoefte aan hebt. Zorg goed voor jezelf en daarmee voor je kleine druifje. **digihug** Zo, en nu ga ik lunchen
Hier moeten ook nog de kleine dingetjes geregeld worden. Maar ook nog de geboortekaartjes en een auto, want anders zitten we aan huis gekluisterd met de kleine... voor mijn gevoel dan want tuurlijk kunnen we een rondje doen met de kinderwagen. Vanavond gaan we weer naar een auto kijken, ben benieuwd!
Zo, ik heb de inhoudt van de kinderwagen (voetenzak, kinderwagenstoffering, lakentjes, ed.) en de inhoudt van de maxicosi (voetenzak, verkleiner) op de hand gewassen. Wat een werk zeg! Alles hangt nu buiten te drogen. Wat een plassen water komen daar dan nog uit haha. Nu zit ik heerlijk te genieten van een stuk watermeloen. Jammie
bleh niet mijn dag zeg. bah Net weer m rug verdraaid auwwwww Wilde ik even op bed gaan liggen beetje slaap te kort, zitten de boven buren ook buiten met hun kinderen, alleen maar schreeuwen en schreeuwen en huilen pppffffffffffff. Zal zo blij zijn dat ik straks weer achter kan slapen hebn ik daar geen last meer van. Dafje jij bent al lekker bezig geweest zeg! Oehw watermeloen, lekker heb ik ook wel trek in, durf alleen nu niet te dat stuk te lopen met die rug nu. zucht
Zal ik je ff een stukje digimeloen toesturen... GRRRR mijn toetsenbord doet vreemd, waar is mijn vraagteken gebleven.... Voorzichtig met je rug ikke! Vervelend he van die buren..waarom slaap je nu eigenlijk niet achter..
daar zijn we nu nog bezig met de laatste dingen met verbouwen. We hebben al eens achter geslapen en toen we naar voren gegaan, omdat die slaapkamer wat groter was. Maar we hebben nu zoiets van dat als Ukkie dalijk groter is meer heeft aan een grotere slaapkamer dan wij, Ukkie kan daar lekker spelen in zn eigen kamertje. snappie
Wow, nu al zo´n liefde voor je kleintje! Doet me denken aan het feit dat mijn ouders ook altijd de grootste kamer hadden en ik dat stom vond, omdat wij meer op onze slaapkamers waren dan zij! Wat zijn jullie een lieve papa en mama Wat een gedoe he zo´n verbouwing. Wij moeten nu de zolder nog doen. De vloer moet nog geegaliseerd en dan kan de vloer erin. Wil wel dat dit gebeurd voordat ukkie er is. Gaat wel lukken denk ik. Alleen iedereen die kan helpen is zelf ook aan het klussen... :x En de schutting moet nog afgemaakt worden. Nu zit er geen hek in en de achterkant langs het pad nog niet en kan iedereen bij Joop van de Ende zo naar binnen loeren hier.... :x
thnx voor het compliment hihi ja leuk he wat er dan allemaal op je af komt wat je allemaal nog af wilt hebben. Wij hebben ook nog een heeeeeeeeeeeeeeeele lange lijst whahah, maar gaat goed komen, zeg iknu heeel erg stoer. Gelukkig hebben wij onze oom die dol graag helpt tussen zijn eigen werk door, de schat. We zitten al heel hard na te denken hoe we me oom en tante in het zonnetje kunnen zetten want zonder hun hadden we het niet gered hoor
Das altijd heel fijn, mensen die je te hulp schieten. Ik mag eigenlijk ook niet klagen, want jeroen heeft de zijkant van de schutting met mijn pa afgemaakt. Jeroens ouders hebben het hele huis (nieuwbouw) van het begin af aan geschuurd geegaliseerd, geplamuurd, geschilderd, laminaat gelegd, etc. Dus we hebben echt enorm veel hulp gehad. Nu zijn mijn schoonouders bezig met hun eigen huis en hebben ze dus geen tijd, logisch. Mijn vader kan niet alles, want die zit met zijn rug, dus nu moet Jeroen het even in zijn eentje doen, want ik ga me niet meer bezig houden met klussen. Kost me mijn rug..
Hier krijgt de beeb t kleinste kamertje (althans..op de wc na natuurlijk). Het is maar 2 bij 3 en de spullen passen er allemaal maar precies in. Maarja, het kan gewoon ni anders, heb wel een andere kamer, maar die staat helemaal vol met zooi, dus dat is echt geen oplossing. Bij een 2e kindje zien we wel weer verder, maar als alles volgens plan verloopt, wonen we hier dan natuurlijk niet meer. Het ziet er naar uit dat Willem en Ad (jullie beter bekend als tokkie) straks even snel naar Ikea gaan om die kasten vast te halen. Niet dat ik er nu wat aan heb, want kan ze toch ni zelf in mekaar zetten, maar dan zijn ze er maar vast. Hij heeft een busje en spierballen, dus dat komt goed uit. Dan kunnen we die komende week tijdens de avonden elke keer een beejte verder in mekaar zetten. Het wordt straks wel vlugvlug naar Ikea, dus ik laat ze alleen de grote dingen meenemen (dus de kast en de deuren) en de planken en roetjes enzo regel ik dan zelf wel. Anders komen ze vast nog met het verkeerde thuis ook Ik baal trouwens een beetje, klein beetje maar. We wilden nog een pretecho doen (voor de oma's) maar het ziet er naar uit dat dat niet meer gaat lukken. Het echo bureau hier heeft geen plek meer. Heb die in Ede gebeld, maar die zijn tot 3sept met vakantie. En om nou het hele land er voor af te rijden, vind ik ook zo onzinnig. Iemand nog een goeie tip? Ik heb trouwens voor die vriend in Groningen een care-box gemaakt. Dr staat hier dus een bananendoos met boodschappen, koffie, spaghetti, koeken, tijdschrifjte etc klaar. Maar ik hoorde van vrienden dat ze dat maar raar vinden. Wat vinden jullie? Dat is in Amerika heel gebruikelijk, als iemand het wat 'minder' heeft (financieel bijvoorbeeld) dat je dan een soort overlevingspakketje samenstelt. In dat jaar dat ik daar woonde heb ik heel wat dozen voorbij zien komen Nouja, als Gil het maar leuk vindt en niet raar ofzo, daar gaat t om toch? Liefs Ilse
pfff ff naar de markt geweest,ben gewoon gesloopt. de buuv riep net al toen ik aan kwam lopen "wigle wigle". heb wel heel veel fruit ingeslagen,en een gebraden kippetje gekocht.dus die ga ik nu maar ff op peuzelen. ff vraagje....wie is listy?
#&(*#)@ dat waren vloek woorden van Deesje Heb weer zo'n pijn, stompel naar de keuken voor eenbak koffie, en kan nu wel janken blehhhhhhhh Waarom houd het niet op, zal me straf wel zijn dat ik gister naar de kapper ben geweest en wat kleren heb gekocht Ilse vind het helemaal niet raar hoor van die care-box kende alleen die term niet. Wij helpen mijn schoonmoeder dus op die manier, nou ja bijna dan. Ze moet rond komen van een minimale uitkering heeft 3 katten en een hond wat alles voor haar is. Ze gaat 1x per week met ons mee boodschappen doen en de rest van de week schuiven we haar wat toe. Als ik een hapje over heb in een bakkie en gaat naar haar toe. Weet niet hoe dat zal gaan als die kleine eris, maar zien we dan wel. Want van mn oudste schoonzus hoeven we niks te verwachten, die geeft het geld liever uit in de stad en en drank en niet aan haar zoon. Ze is nog te lui om te werken ook en krijgt het nog voor elkaar ook om niet te hoeven werken. Mn andere schoonzus doet erg haar best om haar moeder te helpen maar kan zelf ook nog net rond komen van 1 in komen van haar vriend met haar 2 kinderen. Hmz wou het kort opschrijven niet gelukt Ohw Piet belde net, hij hoorde al aan mn stem dat het niet lekker ging en nu gaat hij naar de toko om hapjes te halen, de schat.
whahahah ik moet altijd zo lachen als ik Wigle hoor, want zo heet mijn vader namelijk, echt een wagelijke naam, maar past wel bij hem whahahha
Jee Dees, wat balen dat je zo'n pijn hebt! Is daar niks tegen te doen joh, dit is toch niet vol te houden zo? Voorzichtige digiknuffel!
Dafje, de bekleding van de maxicosi kan je ook in de wasmachine stoppen hoor, tenminste als je een fijn of wol was progamme hebt van 30 graden. Ik heb dit ook zo gedaan en is goedgelukt ook de verkleiner en de voetenzak. Eshter, zat had ik het nog niet eens bekeken dat de 3e er al weer in gaat voor dat geld, het is alleen niet zo'n mooie box als bopita. Wel een ouderwetse 3 van die balletjes aan de voorzijde, waaraan ze kunnen draaien of verschuiven. Linda, lekker he 's middags even naar bed, hier vandaag ook gedaan samen met de kids, Heerlijk even bij getankt. (en Zefanja is een jongen, hihi) Moet zo meteen nog boodschappen doen voor avond eten hoop dat Zefanja zo wakker word.
Ilse, tja het ligt een beetje aan de persoon of zoiets wordt geaccepteerd als hulp. Sommige personen zijn te trots om hulp aan te nemen. Maar anderen zijn heel erg blij met hulp. Dus moeilijk te zeggen of dit in dank wordt aangenomen. Jammer van de pretecho. Had ook graag nog een pretecho gewild, maar manlief vind het erg veel geld... We geven al zoveel uit met dit nieuwe huis en de baby op komst. Het heeft meer kanten... De baby krijgt bij ons de tweena grootste kamer, hij is denk ik 4 bij 3 ofzo. Er past een flinke commode, kledingkast en een bedje in. Op het moment staan zelfs de kinderwagen en de maxicosi en het badje er nog in. Het badje komt in de badkamer uiteindelijk, daar komt dan weer een plankje naast voor alle zeepjes en cremepjes. Vonden dit wat praktischer dan in de babykamer. Met water bij de hand. Hoef je niet steeds te slepen met het badje. De kleinste kamer is denk ik 4 bij 2,5. Daar komt dan de kleine als de volgende op komst is. Dan schuiven we de boel door. Van de zolder willen we in de loop van de tijd een kinderkamer maken, als de oudste zo groot is dat hij alleen de (open) trap op kan lopen zonder gevaar van naar beneden te vallen. Dan hebben we weer een kamer vrij als logeerkamer. Maar we hebben ook zitten denken om van de zolder een speelkamer te maken. Ligt een beetje aan de situatie tegen die tijd...