rust en wel bewegen, daar probeer ik altijd een tussenweg in te vinden, maar als het maandag nog zo erg is ga ik naar de ha, voor nog een extra verwijzing van de fysio want mn 10 behandelingen zijn bijna op bij de fysio
Meen je dat? Heet ie zo écht? Of is het een bijnaam? Ik heb die naam namelijk nog nooit als 'echte naam' gehoord
ja hij heet echt zo Wigle, toen ik dat voor het eerst zag, hij heeft het nooit verteld hoor, lag ik werkelijk gevouwen op de grond, en mn schoonzus zong toen dat liedje Don't stop Wilge wilge kon niet meer HIj gebruikt trouwens de naam nooit, maar altijd Wim
Op zich is ie daar niet te trots voor hoor, we hebben 'm ook wel eens geld geleend voor de hypotheek enzo. Ik hoop gewoon dat ie zich niet bezwaard voelt ofzo. Nouja, we merken het wel. Voor mij hoeft t persoonlijk dus ook niet perse, omdat ik nog 3 groeiecho's krijg, maar ja de oma's willen het wel eens meemaken en dat vind ik dan ook wel weer een bijzondere ervaring. Ga dus nog maar s verder zoeken. Hier komt het badje trouwens ook in de badkamer te staan, in de doucheruimte. Als we dan zelf gaan douchen, zetten we m gewoon ff op zij. We hebben een thermobadje besteld, dat is met geïntegreerde zeeppompjes, lijkt me ideaal
Phoe plaats ik een berichtje, zijn er ineens weer 4 berichten tussen gekomen. Wordt het toch weer wat levendiger! Ik zat net steeds te wachten op nieuwe posts haha
@Dafje, ik zat ook even raar te kijken toen ik mn bericht gepost had en er ineens meerdere berichten tussenstonden. Lekker toch, we zijn nu gewoon met zn 4e tegelijk aan t posten ofzo hihi. Tis hier echt hollen of stilstaan he
ohw meiden op 29/08 is er bij de hema online 15% korting op de bay uitset. Ik gaat shoppen op de bank
Die van ons komt ook in de douche, makkelijk om te vullen en te legen denk ik zo. Heb het net uitgeprobeerd, want ik heb de spullen net in het badje gewassen haha, die is groter dan de wasbak Kon het ook in de wasmachine! Kon je dat niet ff eerder zeggen haha Had een hoop moeite gescheeld... Ik heb trouwens nog wel gedacht, van zal ik, of zal ik niet... Alleen bij centrifugeren gaat volgens mij de vulling een beetje door de hoes heen lopen of niet (vraagteken)
Ik heb net de uitzetlijst even door zitten lezen op de site, maar ik mis alleen nog maar een badthermometer en een wipstoeltje Hebben we al zoveel spullen (grrrrr.... vraagteken) Iemand een idee waarom mijn toetsenbord zo raar doet (vraagteken)
onze badspullen voor Ukkie passen niet in de badkamer, we hebben echt een badkamer uhhhh douche ruitme van niks namelijk Dus die komt gewoon in de slaapkamer te staan. Mn schoonmoeder weer van de week, we mogen geen plankje boven de commode hangen want stel als je wat terug zet dat het weer naar beneden valt. Lief bedoeld hoor allemaal, maar wij richten het kamertje in zoals wij het willen, dus met een plankje boven de commode
hmm... blijkt dat mijn toetsenbord op nederlands stond, en moet amerikaans zijn... waarom toch? Zit toch in nederland? Zijn die dingen dan zo anders?
misschien ook last van zwangerschap dementie was een trukje voor dat die het weer nomaal zou moeten dien maar zo het zo snel even niet weten. Als dat bij mij gebeurd start ik altijd mn laptop weer opnieuw op
Wij kregen de tip om mandjes neer te zetten op de commode voor flesjes enzo, en nu heb ik ook een mandje gemaakt voor speeltjes, zodat ik altijd wat bij de hand heb... Wellicht is het iets, maar dat moet de praktijk uitwijzen denk ik. Wij hebben dus geen plankje, maar dat is alleen maar omdat we geen plankje konden vinden dat erbij past.
ja ik heb ook zoiets van, als ik spullen heb gebruitk zet ik het eerst wel op de commode en als ik klaar ben zet ik het wel terug op het plankje. Ach schoonmoeder bedoeld het lief hoor, maar soms........
whahaha soms? Krijg iedere dag van die goed bedoelde adviezen van haar Maar gaat tegen woordig het ene oor in en de andere weer uit hoor
Mijn moeder zit juist te zeuren dat we wél een plankje boven de commode moeten doen, terwijl ik dat niet wil. Vind ik niet handig, dus dan maar niet. De commode zelf is ook vrij klein, vind ze ook niet goed. Jammer dan. Net achter de commode komt een open kast te staan en daar zet ik al mn losse dingetjes en mandjes enzo in, daar kan ik evengoed bij als ik bij de commode sta dus vind t wel best. Ze vindt overigens ook dat we andere gordijnen moeten kopen, want deze passen niet bij het kamertje. En je raadt het al, ook daar denken wij anders over hahah...gaat lekker he..
moet best nog wel wat spullen hebben eigelijk. Dus ik ga lekker los en laat het denk ik thuis bezorgen of laat het piet halen. Heb er nu al zin in
Van de week waren er twee kinderen die uitdeelden op school die een zusje hadden gekregen, dus was er beschuit met muisjes en er was nog over en dat stond in de personeelskamer. Mijn collega's vonden dat ik een beschuitje moest eten, want dat was goed voor de zog (?). Schijnt voor de borstvoeding goed te zijn. Dus ik zeg, nou dat duurt nog wel ff hoor. Kreeg ik te horen: ja maar nu moet het allemaal ontwikkelen! Zucht...