November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hmm Ad is dus wat later, belt net dat ie nu de A28 op gaat en dat daar 20km file staat. Dus ik stel voor dan door te rijden naar de A1..blijkt daar 22km te staan :( Jeminee, das toch ni normaal meer....

Even kijken wat Willem voor de boeg heeft...jahoor, ook 9km. Lang leve de files in Nederland...oef, kan ni wachten tot we daar vanaf zijn...

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :rolleyes: ze bedoelen het allemaal zo lief, maar geloof niet dat ze snappen dat het op een gegeven moment je keel uit komt.
    Moet zeggen dat ik het niet mis hoor dat gezeur aan mn kop van mn werk, mis mn collega's wel hoor, maar meer de gezelligheid

Kreeg laatst ook zoiets over mn zebra strepen, ja had je maar moeten smeren met olie of een crema, ja duhhhhh wat denk je dat ik 2 keer per dag doe, de een heeft meer aanleg dan de ander. Krijg je als reactie, ja je bent ook zo hard gegroeit je hebt zo'n dikke buik. :rolleyes:
    Lekker je zelf tegen spreken dus whahaha

3. Tja.. gelukkig is mijn schoonmoeder wel begripvol en bemoeit ze zich nergens mee, ze geeft zelfs geen goedbedoelde adviezen. Fijn! Mijn moeder geeft alleen tips in de trant van: oh, wat ik altijd doe... en dan verteld ze wat ze met haar oppaskinderen doet, maar dat zijn de meest praktische tips over dus die mandjes, luiers, etc. Echt dingen waar ik nog niet over nagedacht had en dus voor mij wel nuttig.

Wat is wel heel grappig en lief vind is dat iedereen bij wie ik in de auto stap, zwager, schoonouders, moeder, vindt dat ik voorin moet zitten. 'Zwangere vrouwen moeten voorin zitten' krijg ik dan steeds te horen. Waarschijnlijk vanwege de airbag? Iig ze denken aan me. :)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja las op nu.nl dat het weer enorm druk was op de nederlandse wegen
    zie je dat mis ik nu niet, 1 klein voordeeltje van geen rijbewijs hebben :)

5. Niet meer actief

Hee grappig, die term hoorde ik van de week ook voor t eerst en er werd raar opgekeken dat ik die niet kende ;)

6. Waardeloos die files... gelukkig hoeft mijn mannetje niet over de weg met de auto, die gaat met de fiets (5 km).

Ik heb helemaal nog geen strepen, en ik smeer me bijna nooit in. Ik smeer alleen als ik mijn buik voel trekken, om mijn buik wat soepeler te laten voelen. Alleen rond mijn navel is mijn huid wat uitgerekt en zie je wat kleine streepjes. Maar verder mag ik niet klagen geloof ik!

7. Niet meer actief

Goh, ik schrijf net dat Willem 9km voor de boeg heeft en vervolgens stapt ie binnen. Dus hij had mazzel ;)

8. Ja ik kende dat woord ook niet, en ik zei dat inderdaad ook, maar gelukkig werd ik niet raar aangekeken... moest er ook nog eens bijkomen.

Ik wilde ze nog zeggen dat ik geen beschuiten eet op het moment omdat ik niet zo goed naar de wc kan, kon me nog net inhouden... Zouden ze toch niet op zitten te wachten haha :D

9. Fijn Ilse, altijd weer lekker dat je mannetje weer thuis is :) Vind ik altijd weer een leuk moment van de dag!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja is bij iedereen zo anders, ben net een wegenkaart :)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou Ilse heeft hij idd mazzel zeg!
    Jij ook hoef je ook niet zo lang op hem te wachten

12. Niet meer actief

Echt wel, ben dan echt zo'n huisvrouwtje die op springt als ze de deur hoort hoor (bij wijze van spreken dan hihi) Alleen jammer dat ie nu bijna meteen weer weggaat..snif snif. Nouja, omdat Ad nu vertraagt is hebben we een half uurtje extra ;)

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier ook altijd een blij vrouwtje hoor als Piet weer thuis is

14. Mijn schoonzusje vroeg laatst: en... jeukt je buik al? (hmm leuk vooruitzicht).. dus ik zeg: nee, af en toe een paar minuten, maar das zo weer weg. Oh zegt ze, maar dat komt nog wel hoor! Op het eind als je huid gaat rekken dan wordt het heel vervelend. (fijn :( ). En heb je al striae? Nee, nog niet. Oh zegt ze, ik zit helemaal onder, ik heb een hele band met zebra-printjes. Die zie je nu nog steeds! (haar kinderen zijn 7 en 8) Waarop ik echt dacht, nou dat is nog eens een opbeurende gedachte... :(

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ilse, hier in NL is het in ieder geval niet gebruikelijk om hulppakketten samen te stellen, maar persoonlijk vind ik het een heel lief gebaar. Het ligt denk ik idd aan de ontvanger hoe het opgevat wordt. Mensen kunnen soms te trots zijn om hulp aan te nemen.

Hmmmm beschuit met muisjes...ik eet zowat iedere dag beschuit met muisjes bij de lunch...Dat doe ik al jaren, vind het zo lekker! Wat zal ik een zog produceren dan hihihi. Ik nam trouwens altijd blauwe muisjes en nu krijgen we een knul...toeval?

Files, vreselijk. http://www.nu.nl/news/1206721/75/ANWB_v ... einde.html Het wordt nog feest dit weekend verwacht men.

Hier nog geen landkaart zichtbaar op mn buik. Ik smeer wel redelijk trouw (sinds een paar weekjes), omdat het anders zo trekkerig aan gaat voelen. Maar ik geloof niet dat cremes helpen, want het scheuren/oprekken gebeurt in dieper gelegen huidlagen. Daar komt geen cremmetje bij.

16. Oh lekker, nog even genieten van hem van Ilse!

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ikke, Zat net te kijken op hema online maar de dingen die ik dan zou willen bestellen zijn tijdelijk niet leverbaar. Schiet ik ook wat mee op dus. :(

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww dat is balen zeg, maar misschien hebben ze het tegen die tijd wel weer aangevuld.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pfff even naar de keuken lopen, wat een ramp weer, de pijn trekt nu ook door in mn bovenbeen, kan je vertellen is geen lekker gevoel

20. Klinkt niet echt fijn ikke! Succes met je loopje.

Deel Deze Pagina