Hmm... ik had dat ook laatst bij de hema, wilde ik een limegroen badje bestellen, was ook niet op voorraad... De was droogt niet echt snel als je het niet gecentrifugeerd hebt, en het is ook nog eens dik spul natuurlijk.
Zo, mannetje even geholpen met zn tas inpakken, was wel nodig haha. En er gelijk even een was ingegooid met babyspulletjes, we hebben nog nooit zoveel witte was gehad, maar nu met al die hydrofiel luiers en rompertjes enzo gaat t hard natuurlijk. Ad is er nog niet, zal nog wel in de file staan
Ik ga denk ik volgende week alle bebaykleertjes en lakentjes enzo in de was doen. Ik ga mijn vrije dagen maar bewaren voor babyspulletjes enzo denk ik
Ik heb een hele lijst met klusjes voor dit weekend, denk dat ik er nog wel 2 weken langer zoet mee ben ook haha. Ach, ben ik tenminste lekker bezig dit weekend, anders ga ik me ook zo zielig en alleen voelen
Samen met een vriend bij een andere vriend klussen, in Groningen. Ad is nu bijna hier, ze gaan eerst ff snel naar de ikea om een kast voor ons te halen en dan door naar Groningen. En dan is ie zondagavond ofzo weer thuis denk ik...
En wij zijn zo'n stel dat werkelijk alles samen doet, kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst een weekend alleen ben geweest...jaaaren geleden. Erg he
Tjonge, wel een end weg, groningen... Ben blij dat mijn hubbie niet meer echt lang weg hoeft. Vroeger was hij alleen in het weekend thuis. Later voor zijn werk eens in de zoveel tijd een week weg... Nu heeft ie ander werk en werkt hij echt alleen door de weeks. Wij zouden dit weekend ook gaan klussen bij vrienden, althans ik zou ws niet meegaan, maar ze hebben de sleutel van hun huis nog niet, dus dat gaat niet door...
Willem is dus eigenlijk nooit weg, tenzij ik er bij ben Ze zouden gewoon samen met 1 auto gaan, maar hij gaat toch liever met zn eigen auto, zodat hij sneller thuis zou zijn als er iets is..lief he.. Hahah volgens mij kom ik echt over als een mega burgertrutje dat niets zonder dr mannetje kan. Ach, misschien is dat ook wel zo haha. Vroeger vond ik dat altijd zo vreselijk, dat vaste, dat burgerlijke. Ik wilde vrijheid en avontuur. Geen vaste relatie en al zeker geen hypotheek. Geen huisje boompje beestje voor mij. En kijk nu...getrouwd, hypotheek, zwanger, en burgerlijk tot en met. And I like it!
Tja ik krijg nog wel eens rare blikken hoor, dr zijn zat mensen die t maar vreemd vinden, die dr niet aan moeten denken om elke avond samen op de bank te zitten enzo.