Ik vind het heerlijk! Zo lekker samen bankhangen en dingen doen. Mijn mannetje vind dat burgerlijke ook niet echt je van het, maar hij vind het wel heerlijk om te leven zoals we nu doen. We hebben ook wel aardig huisje boompje beestje nu. Met ons nieuwe huis met tuin, twee katten, en nu zwanger... En nu moeten we aan de burgerbak, zoals jeroen dat zegt Hij is zo verknocht aan zijn mini, kweetniet of die wel echt weg mag haha, nou ja zolang we het kunnen betalen...
Zoooooooo heb ff vluchtig bijgelezen hoor jullie zijn weer lekker aan het kletsen! Ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Deze twee dagen vielen me echt vies tegen heb mezelf beloofd dat ik het vanaf nu écht rustiger aan moet doen... En nou lag ik net ff 2 tellen op de bank....word ik gepest door die klotemuggen....aaaaah word er helemaal gek van heb er geloof ik wel 50 in huis! Dees doe je kalm aan met je rug meis? Ilse, niet raar hoor die burgerlijkheid, wat denk je dat ik doe als mijn mannetje straks thuiskomt? Een weekend alleen....jee zie je er niet tegenop? Nah je hebt in ieder geval het forum als afleiding én het word mooi weer! Pfff de rest reageer ik nog wel op hoor, ik zal eens wat eten klaarmaken, lekker douchen en wachten op mijn mannetje..... xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~dochter Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Luun~uitgerekend op 27 november~1e kindje~verrassing Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 9 MEIDEN 7 JOCHIES 10 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 26 kleintjes op komst AGENDA Murmel~ 25 augustus weer terug uit Frankrijk Stasia~ 27 augustus 9.30 informatief gesprek kinderarts Jen25~ 27 augustus pretecho 10.30 uur !! Jen25~ 27 augustus op vakantie !!! Sammie2~ 27 augustus begin cursus ZwangerActief Indigo~ 28 augustus vk 20.10 uur Kyra75~ 28 augustus 's avonds rondleiding ziekenhuis Serafijntje~ 29 augustus VK 11:00 uur Maria~29 augsutsus VK 14.15 uur MissyM~ 29 augustus Vk controle 18:00 Carola82~29 augustus 17.00 uur echo 30 wkn ligging van de kleintjes Carola82~29 augustus 18.00 uur gynaecoloog Kyra75~ 29 augustus eerste Yogales Stasia~30 augustus 13.45 uur gynaecoloog Dafje~30 augustus VK controle 14:30 Serafijntje~ 30 augustus start cursus Samen Bevallen MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 10:10 uur VK Murmel~ 31 augustus 13:30 uur VK MissyM~ 31 augustus pretecho 3D 14:30 Barbabintje (Esther)~ 31 augustus 15.30 pretecho Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Roelie~3 september 9.00 vk Ruby ~ 3 september controle gyn Maria~ 3 september gynaecoloog terugkomdag 16.20 uur Barbabintje (Esther)~ 4 september 9.45 vk Gwendolyne ~ 5 september 09:50 VK Indigo~ 5 september 14.00 uur 28 wkn echo ivm plexus choroideus cyste Joldeg(Ilse)~ 5 september start 'samen bevallen' Tari (Melanie) ~ 5 september 19.45 uur VK LindaPOOH~ 8 september word ik 24!!!! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (naar Parijs) Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar!!!! Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof! jolger (jolanda) ~29 september met verlof! Murmel~ 3 oktober met verlof! Stasia~ 3 oktober met verlof! Dafje~4 oktober met verlof! Jen25~ 4 oktober met verlof! Rachel~ 5 oktober met verlof! Gwendolyne~ 8 oktober met verlof! Roelie~9 oktober Lars word vandaag 9!!! MissyM~ 10 oktober met verlof! Sammie2~ 12 oktober met verlof! Maria~13 oktober met verlof!!!!! Indigo~ 22 oktober met verlof!
Euh ja, eigenlijk zie ik er wel tegenop, stom he. Terwijl er weinig verschil is met de doordeweekse dagen, dan ben ik ook alleen. Maar dan is Willem tenminste om een uur of 5 weer thuis. Nu dus niet. Ach, voor we samen waren was ik ook alleen, dus ik red me best hoor. Ad is er intussen, maar is zo gaar van de file dat ie geen zin meer heeft om nog naar Ikea te gaan...shit. Nouja, dan moeten we komende week op een avond maar een oplossing zoeken, ik ga toch echt niet zelf met die kasten sjouwen.
Foei Dafje, als juf kun je het je echt niet permitteren om zulke fouten te maken! Inhoud is in deze zin geen werkwoord en kan dus nooit met dt! Maar voor deze keer vergeef ik het je! Zullen je hormonen wel zijn Haha sorry dames, ben een freak op het gebied van spelling.
Dafje ik had tot vandaag ook niet echt jeuk aan mn buik Ik begrijp dat het de bedoeling is dat je de babykleertjes wast. Maak het iets uit met welk wasmiddel? En moet je de maxicosi en kinderwagen spullen ook wassen?
Ik heb de maxicosi en de Quinny tweedehands gekocht, zodoende heb ik alle dingen die ik kon wassen gewassen. Anders zou ik het denk ik niet hebben gedaan. Maar met een ander kindje dat erin heeft gelegen... Sorry van mijn spelfout, ik las het inderdaad terug, was erg stom haha. En dat als juf! Foei idd. Ik ga de babykleertjes gewoon wassen met het wasmiddel dat we altijd gebruiken. Niet met speciaal antiallergiespul ofzo... Als ik commentaar krijg, dan kan ik altijd nog een keer wassen denk ik maar..
Ik was t babyspul ook met gewoon wasmiddel hoor. Het enige wat ik begrepen heb is dat je het niet met wasverzachter mag doen en dat t niet in de droger mag, maar we deden onze eigen kleren toch ook al niet in de droger. Oh that reminds me, dr zit nog een was in, die zal ik maar even gaan ophangen. Ciao!
Niet met wasverzachter? Hmm... daar moet ik dan even bij nadenken als ik het erin gooi volgende week. Waarom eigenlijk niet?
Ik denk dat dat ook meer met slijtage te maken zal hebben dan dat t niet goed zou zijn, kan me tenminste niet voorstellen waarom t niet zou mogen. Maar wij doen onze eigen kleren ook ni in de droger, dus van de kleine denk ik ook ni...
we hebben even strijd om de naam hier. ik wil niet meer de naam die we hadden,en nu heb ik een leuke naam.maar hij wil die niet omdat hij dan aan een lelijke jongen moet denken die zo heet. en er zijn ook nog eens geen moderne marokkaanse namen.pfffff
Zo weer terug van bank hangen (en in slaap gevallen natuurlijk) Ik had het ook gehoord dat je zonder wasverzachter moet wassen maar waarom weet ik ook niet eerlijk gezegd. Vandaag nog even langs de zeeman geweest en daar een ontzettend leuk winterjasje gekocht. Echt heel lief. Maatje 62 maar meegenomen kan hij er iets langer mee doen.