November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hmm lastig Ruby, ik dacht dat jullie er al helemaal uit waren met de naam? Zoiets had ik begrepen tenminste.
    Maar jij hebt je dus bedacht?

Hmm de naam gewoon heel erg vaak zeggen in combinatie met de achernaam, misschien went hij er dan ook? Dat het nu geen naam van een lelijk jongetje wordt maar van een heel mooi jongetje?

2. In de droger kunnen ze krimpen... maar meer reden om het niet te doen is er niet denk ik

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    nee wasverzachter denk ik

4. ja dat irriteren ging over de wasverzachter, sorry :)

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou wij gaan speciaal de droger van Rob zn vader hier neerzetten.
    Volgens mij kan dat wel. Dat van wasverzachter had ik ook gehoord. Ik zal het navragen bij de vk. Even een lijst maken, moet steeds meer vragen.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik probeer straks ook zo veel mogelijk in de droger te doen. Is toch wel een stuk makkelijker voor straks.

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja we waren eruit,maar toen ik de proefdruk van de drukker kreeg en die vent het verkeerd uitsprak toen wilde ik hem niet meer.

8. Niet meer actief

Hmm hebben ze daar leuke jasjes? Ik heb ook nog een winterjasje nodig, maar twijfel of ik dat nu al zal kopen of niet. Denk dat het de eerste paar dagen toch ni nodig zal zijn en dan is t makkelijker als we eenmaal weten of t een jochie of een meissie is. Ik heb wel een lekker vestje, dus als we uit t ziekenhuis komen kan hij/zij dat aan.

Ik vind dat zo'n maf idee he, kleertjes uitkiezen voor de eerste dag, als we uit t ziekenhuis komen en met baby naar huis gaan, dat we dan met zn 3tjes ipv met zn 2tjes zijn...weird! :)

9. Wij waren er ook helemaal over uit, een naam voor beide geslachten, zelfs twee namen, maar nu hadden we zoiets van de jongensnamen vonden we toch niet zo geweldig, dus weer op zoek naar andere namen.... zo blijf je bezig!

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wasverzachter gebruik ik nooit eigenlijk.

11. Niet meer actief

Wij zijn nog op zoek naar de 2e naam voor een jochie. Voor een meisje hebben we er 2 die lekker bij mekaar klinken, dus dat komt helemaal goed. Voor een jongen hebben we wel de voornaam, maar geen 2e naam. Ik kan wel zat namen bedenken, maar ze moeten wel bij mekaar passen en dat lukt dus nog niet. Ach, we hebben nog 3 maanden ;)

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    MOET je per se 2 namen?

13. Niet meer actief

Nee móet niet natuurilijk, maar vinden we leuker.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik had voor een meisje ook twee namen omdat ze naar mijn moeder vernoemd zou worden.

maar nu het een jongen word kan ik hem moeilijk naar mijn vader vernoemen....ooit een marokkaan gezien die hans heet?

15. Niet meer actief

Haha nee dat zou niet echt passen. Kun je dat Hans niet een beetje verbasteren, dat het toch een beetje marokaans lijkt? Ik heb totaal geen idee van marokaanse namen, dus ik zeg ook maar wat hoor :)

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja dan krijg je hasan ofzo..."hassan trek je jas an"(riep mijn moeder altijd voor de gein tegen mijn vriend)

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij zijn er nog niet uit. Of laat ik zeggen. Ik ben er nog niet uit. Rob heeft de naam al min of meer besloten. En ik twijfel nog.

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ben ik ook weer fftjes
    Weet niet meer hoe ik moet hangen, liggen zitten enz enz, pffff Maar goed moet het er weer mee doen ben ik bang.

Wij zijn er al over uit met de naam, we noemen de naam al regelmatig en gaat steeds beter klinken.

19. Pfff... hier in huis is het weer chaos. De wasmachine is van zijn plek af. Van zolder naar de eerste verdieping. En juist nu ik morgen een wasdag wilde houden! Wilde vandaag eigenlijk, maar had meer zin om de babyspullen te wassen dan onze eigen was, en toen hing het wasrek vol :)

Maar nu weet ik niet wanneer ik moet gaan wassen.. De vloer moet worden geegaliseerd met spul... weet niet hoe dat heet, maar hoe lang moet zoiets drogen... En dan moet hij ook weer terug naar zijn plek. En daarvoor moeten mijn zwager en schoonvader dan ook weer tijd hebben... En en en... AAAAHHH! Structuur graag! Pff...

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wij hebben de naam ook al klaar liggen.

Ilse, ja ze hebben er leuke jasjes maar wel echt jongens of meisjesjasjes. Die wij hebben gekocht was maar 6,49. Da's geen geld.

Deel Deze Pagina