Fijn voor jullie pos. reactie, hete zal inderdaad wel goed komen. lenthe, ik weet ook niet zeker of ik wel 6 nov. ben uitgerekend. Als het goed is was mijn 1e dag van laatste menstr. 23 jan. maar doordat ik een onregelmatige cycles had varieerend van 29-36 dgn ben ik dus ook niet zeker. Voor het zelfde geld is het ook eid oktober. Ach ik ga daarom dan niet naar okt. forum tis hier veels te gezellig. Anders smokkelen we toch een beetje. Lieke succes met werken, poeh als ik daar al aan denk, ik vind de twee dagen die ik werk (soms 3) al meer dan genoeg. Ik ben na het werk zelfs te moe om te sporten, dit doe ik nu dus nog 1 keer in de week. ALs ik me weer beterder voel dan misschien weer meer. Weet het nog niet. Moet natuurlijk wel goed om me zelf denken. Zefanja zit op schoot, en zit op het ritme van het typen met zijn hoofd en beentjes mee te bewegen. Die vind het wel gezellig zo.
Tari, Ja dank je voor het succes wensen, Als ik eenmaal bezig ben vliegt de tijd denk ik maar. en morgen slaap ik dan maar weer uit . Welkom zomaar, heb je al even gesproken in andere topics.... Gezellig dat je erbij bent.. Welkom Lotsski , Ook gezellig dat je erbij bent.. Succes met je moeheid.. LIEK
Is wel lekker ja uit slapen, was hier vanmorgen 6.15 uur. Maar gisteren w as h et 5,15 uur. s orry voor de extra spaties. maar zefanja wilde ook wat zeggen. haha
jaja lieke ik was zo nieuwsgierig/(lees jaloers) waarom jij al zo vroeg een echo kreeg Zo leuk om te zien dat er weer zoveel zwangeren zijn!
@ZOmaar: haha, jaja, je bent zeker niet de enige. Grappig zo, omdat je in 'het echte leven' natuurlijk nooit zoveel zwangere dames bij elkaar hebt!
Hallo lieve allemaal, Ik kom me hier ook eventjes melden, want we zullen elkaar de komende maanden waarschijnlijk geregeld via dit topic gaan spreken Ik ben nu 4 wkn en 2 dgn zwanger, nog heel pril allemaal dus. Afgelopen maandag had ik mijn eerste posi test, woensdag de 2e en nu vanochtend (18 DPO) een 3e en echt vettere streep. Het besef begint nu langzaam aan door te dringen, hoewel mijn klachten er al veel eerder niet om logen. Ik ben de hele dag door strontmisselijk en echt doodmoe, kan rechtop slapen zeg maar. Gevoelig voor geurtjes, enorm pijnlijke borsten (en ook borstontsteking gehad) en enkele puistjes Ik ga hier eerst eens op mijn gemakje alles lezen om jullie een beetje te leren kennen en dan zal ik zeker lekker mee gaan kletsen hier. Oehhh, kan het gewoon nog niet geloven! Groetjes, Indigo
zomaar en lotsskii: gefeliciteerd en welkom hier! Ik lees dat de meeste van jullie toch wel een paar kwaaltjes hebben, in iedergeval moeheid.....ik heb niets van dat alles Ben er wel blij mee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar af en toe steekt de onzekerheid hierdoor wel de kop op....zijn er nog meer meiden met helemaal geen kwaaltjes? Liefs, Natasja
ik had tot voor kort ook helemaal geen kwaaltjes en voelde me daar ook erg onzeker over. maar nu begin ik toch wat kwaaltjes te krijgen misschien duurt het wat langer bij jou. of misschien fiets je er wel zo door heen.
Indigo, zomaar,lottske allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Welkom op dit forum. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Groetjes en alvast fijn weekend Linda
alle nieuwe welkom hier. @natasja: ik ben ook onzeker hoor ga vaak naar de wc om te controleren of ik niks verlies. ben wel moe en af en toe steken in me borsten maar verder niet veel bijzonders. kan wel de hele dag door eten lijkt wel. ben blij als het 5 april is en dat ik de kleine dan kan zien dan zal ik een stuk geruster zijn denk ik.