Hier ook een anti-zit/hang/lig miep... Lopen gaat nog het beste, maar daar wordt je moe van als je dat de hele dag moet doen.. en op den duur wordt dat ook teveel... heb er gisteren een topic over geopend bij 'zwanger zijn'... Kreeg wat tips, een tush cushion (een rond kussen met een gat erin) of een oefenbal (zo'n grote gymbal) schijnen heel fijn te zijn. Nou ga ik die bal eens uitproberen op mijn werk, voordeel van kleuters... we hebben materialen in de school haha... Wie weet is het wat en dan schaf ik er ook één voor thuis aan. We gaan het zien.
Tis bij de zeeman allemaal wel erg of of... Niet echt iets neutraals... Zowieso is er weinig neutraals op de markt vind ik. Lastig kopen als je niet weet wat het wordt. Ik ga denk ik maar shoppen tijdens mijn bevallingsverlof hihi!
Ja idd ik merk ook dat er weinig neutraals in de winkels hangt. Wij weten het dan wel maar als je dat niet wilt wordt het wel erg moeilijk.
hallo,.... ben er weer ff, ik heb het nu ontzettend warm, dus lang volhouden zal ik het wel niet,.................. ik was vanmorgen naar de controle, alles was in orde, we hebben samen besloten dat ik weer terug naar de oude verloskundige kan, opdat ik niet meer medisch ben,... ze heeft tevens weer een echo laten doen, opdat ik vorige week bij de pretecho ong 2 weken verschil had, en zij bang was dat mijn kindje dan onder de maat zou zijn. maar nee hoor, ik zit goed boven het gemiddelde, en past gewoon bij mn 27 weken,...(volgens pretecho was ik qua meten, nu 25 weken geweest) tevens deed ik toch maar even melding van het vele plassen,.... ze vond het wel heel erg veel,....dus heeft ze meteen mn plas laten checken, om uit te sluiten dat het geen blaasontsteking is. maandag bellen ze vd uitslag. tevens heb ik haar gevraagd over de vergrote kans van wiegendood, wanneer je je baby in je eigen slaapkamer houdt, dit vond ze onzin,.. ze zei, dit telt voor als je als moeder zijnde je kind IN je eigen bed neemt,....NIET wanneer je het bedje naast jouw bed zet,..... dit lucht op, want ik wil toch echt in het begin mijn kleine mannetje wel ff naast ons hebben verders heb ik weinig te melden,..... ik heb wel wat bijgelezen, en zo te zien gaat het met jullie ook wel goed,... nou ik duik ff het balkon op, want ik ben heel plakkerig nu,..pfffffffffff misschien tot laters
Dafje sorry dat ik het niet eerder gezegd heb van het wassen. En de vulling blijft goed hoor, bij een fijn of wol was centrifugeert hij minder toeren. Bij deze was staat ook een teken van handwas bij. Baby kleertjes gaan hier gewoon met wasverzachter en als ze mogen (volgens was voorschrift) in de droger. Dit heb ik bij alle 2 de jongens gedaan. Zefanja werd al met een probleem huid geboren, balneum deed wonderen. Hij heeft nooit last van de wasverzachter gehad. Zal ook eens proberen of de bekleding van de wagenbak gewassen kan worden. Zal wel even puzzelen zijn hoe dit er af moet. De meeste kleertjes zijn hier al gewassen en liggen al in de kast. De badcapes en hydrofiele luiers en spuugdoekjes zijn ook al gewassen. Dus dat schiet al op. Zelfs de dekens voor de wieg en ledikant. Moet alleen nog beddegoed voor het ledikantje aanschaffen, om dat dit een andere maat is dan standaard (junior formaat) Ilse, Adriaan en ik doen ook een heleboel samen hoor, zelfs de weekelijkse boodschappen. Waarom niet. Maar ik heb (had) ook mijn sportavonden. Wij vinden het ook leuker hoor, vooral als je straks een gezinnetje vormt. Hij is staat nu zelfs met de kinderen onder de douche en kleed ze om voor hun pyjama. heleboel vinden dat raar, tenminsten de meeste mannen. Hmm daar heb je toch je vrouw voor zeggen ze dan. Eh dah... Ga even naar ze toe, misschien tot straks.
Hallo allemaal, na een weekje afwezigheid ben ik er weer. Het gaat op dit moment goed met mij, alleen allemaal heel vermoeiend. Het lukt me daarom niet om iedere dag alles bij te lezen en te reageren. xx Carola
Tari je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Twas maar een grapje. Auw mijn kont doet weer zo zeer! En mijn rug begint ook weer mee te doen. Kan iemand me masseren?
Heej Carola, welkom terug! Mooi dat het weer goed gaat. Natuurlijk ben je vermoeid, je draagt twee kinderen mee meid! Ik heb er maar 1 en ik voel me ook moe en heb ook last van de zwangerschapskwaaltjes... kan me voorstellen wat dat moet zijn met twee bengels die je buik bezetten
ja lekker dafje, kunnen we er weer 3 weekjes tegenaan ik ben toch wel verwendt in al die maandjes, zoveel controles, echo's etc,...... @ruby,.....als je man aan een lelijke jongen moet denken , neem dan maar gamil dan moet ie wel aan een mooi jongetje denken,... haha en hans, hassan,...bij ons was dit ook vast antwoord, ,.hassan heeft een nw jas (a)an ik zelf vond magdi of sharif en atif altijd wel leuke arabische namen
Tssk we zouden naar een auto gaan kijken, maar die man mailt of belt helemaal niet meer terug! Grr! Nou ja, nou heeft Jeroen tijd voor de zoldervloer...
Lijkt me geweldig Hope, die echo's... Wij hebben er tot nu toe maar 1 gehad, en dat was met bijna 10 weken.. Toen was er niet eens zoveel te zien.
Joh, eentje pas? Geen 20wkn echo gedaan dus? Ik heb met 8 en 12 een echo gehad. 8 was echt alleen maar een boontje en 12 was al iets duidelijker maar nog steeds weinig te herkennen. Mijn volgende staat nu voor 28wkn, 32wkn en 36, de groei-echo's
Nee, geen 20-weken echo gehad. Hebben we bewust voor gekozen. We hadden echt zoiets van, wat nu als er iets mis is, gaan we het dan laten aborteren, nee, dat doen we niet, waarom zouden we ons dan evt. onnodig zorgen gaan maken als we toch niets kunnen doen voor de kleine. Want de kans dat als er iets is, dat er dan wat aan gedaan kan worden is heel klein, dus hebben we het niet gedaan. Daarbij wordt het door onze verzerkering niet vergoed. We hebben echt besloten dat we gaan voor onze kleine, hoe hij of zij er ook uitkomt. In sickness and in health zeg maar. We zullen hoe dan ook van ons ukkie houden.
Dafje, ik had begrepen dat je een grapje maakt hoor, was alleen vergeten om dit er bij te zetten. Ruby, lastig dat je de naam niet meer mooi vind. Sprak die man het dan zo verkeerd uit? Hier verwachten we ook weer problemen met de uitspraak van de naam, mag ach dat zijn we inmiddels wel gewend, waaronder die van mezelf. Hier zijn we nu bezig met een tekst voor het kaartje maar dat is best wel moeilijk. vorige keer waren we er zo uit, maar nu iets beperkter ruimte, en alles wat wij leuk vinden zijn langer dan 4 regels, weet niet zeker of dit op het kaartje kan. Want ja de namen van de jongens moeten er ook nog op. Wij hebben nu 4 echo's gehad, waarvan 2 zelf betaald. Nu is het wachten totdat ze geboren word.